Στην τελική ευθεία η πώληση του «Kassiopi Project»

·      Κορυφώνονται μαθαίνουμε οι διεργασίες για την πώληση του «Kassiopi Project» σε νέο επενδυτή.

·      Όπως σας έχουμε ενημερώσει έγκαιρα, το αμερικάνικο fund NCH έχει αποφασίσει να αποχωρήσει ύστερα περίπου δέκα χρόνια άκαρπων ενεργειών για την εκτέλεσή του.

·      Για όσους πιθανόν δεν γνωρίζουν το εν λόγω έργο αφορά στην τουριστική αξιοποίηση έκτασης 490 στρεμμάτων στην περιοχή Ερημίτης στην Κασσιόπη της Κέρκυρας.

·      Είχε παραχωρηθεί στους Αμερικανούς από το ΤΑΙΠΕΔ μέσω διεθνούς διαγωνισμού.

·      Από την πρώτη στιγμή ωστόσο αντιμετώπισε θύελλα αντιδράσεων από την τοπική κοινωνία που πολέμησε την επένδυση.

·      Πληροφορούμαστε πως οι διοικούντες του fund βρίσκονται σε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με δυο σχήματα, τα οποία ενδιαφέρονται να παραλάβουν… τη σκυτάλη.

·      Οι συζητήσεις διεξάγονται σε καλό κλίμα, με το επόμενο διάστημα να θεωρείται εξαιρετικά κρίσιμο για την κατάληξη των διαπραγματεύσεων.

·      Στο τραπέζι όπως μαθαίνουμε βρίσκονται διάφορα σενάρια, με επικρατέστερο αυτό της πλήρους εξόδου των Αμερικανών από την επένδυση.

·      Και αυτό παρ’ ότι μέχρι σήμερα έχουν ξοδέψει περίπου 25 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του τιμήματος για την αγορά της έκτασης).

———————————————————

Ανατιμήσεις με ρυθμό πολυβόλου…

·      Ως η χρονιά των μεγάλων ανατιμήσεων θα μείνει στην ιστορία το 2022.

·      Πέρα από την ενέργεια αλματώδη άνοδο σημείωσε και το κόστος των πρώτων υλών.

·      Με τις γνωστές συνέπειες στις τελικές τιμές των προϊόντων και φυσικά στην τσέπη των καταναλωτών…

·      Δεν πίστευε στα μάτια του γνωστός επιχειρηματίας όταν αντίκρισε τον συνολικό αριθμό των αυξήσεων που έλαβε πέρυσι από τους προμηθευτές του.

·      3.429!Ναι καλά διαβάσατε. Κάποιες μάλιστα έγιναν πολλές φορές στο ίδιο προϊόν.

·      «Ήταν μια τρέλα αυτό που ζήσαμε πέρυσι. Δεν έχουμε ξαναδεί τέτοιο πράγμα…», μας λέει χαρακτηριστικά.

·      Ήταν αναμενόμενο λοιπόν τα ράφια να πάρουν… φωτιά.

·      Μια φωτιά που θα συνεχίσει, όπως εκτιμά ο ίδιος, να καίει τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι.

·      Εκτιμάται πως μετά θα αρχίσει να σταθεροποιείται η κατάσταση, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει πως θα αρχίσουν να πέφτουν οι τιμές.

·      Αυτό είναι κάτι που μάλλον θα αργήσει πολύ να γίνει. Κάποιοι μάλιστα λένε πως δεν θα γίνει ποτέ…

—————————————————-

Οι εναλλακτικές για τα μεγάλα λιμάνια της χώρας

·      Έντονο προβληματισμό προκαλεί στα δυο μεγάλα λιμάνια της χώρας η διακοπή της κυκλοφορίας των τρένων, μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

·      Τόσο η διοίκηση της Cosco στον Πειραιά όσο και του ΟΛΘ στη Θεσσαλονίκη βρίσκονται σε… αναμμένα κάρβουνα.

·      Ο ΟΛΘ μάλιστα αδυνατεί να τροφοδοτήσει τα δυο dry port που διαθέτει σε Βουλγαρία και Σερβία.

·      Η χρήση φορτηγών όπως αναφέρουν στη στήλη πηγές που γνωρίζουν δεν λύνει το πρόβλημα.

·      Για αυτό και αναμένουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τον χρόνο και τον τρόπο που θα επανέλθουν σε λειτουργία οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.

·      Λέγεται πάντως πως η Cosco καλού κακού έχει έτοιμο Plan B για την μεταφορά των container στη Κεντρική Ευρώπη.

·      Συγκεκριμένα, εφόσον δεν αποκατασταθεί σύντομα η κυκλοφορία των εμπορικών τρένων θα μεταφέρει τα εμπορεύματα με feeder (μικρότερα containerships) στο Κόπερ στη Σλοβενία και από εκεί θα διοχετεύονται στον τελικό προορισμό τους.

Latest News