· Σας είχαμε ενημερώσει έγκαιρα για τις πυρετώδεις διαπραγματεύσεις των δυο πλευρών και τα «πήγαινε έλα» στελεχών στο θεσσαλικό κάμπο.
· Η οικογένεια Σκλαβενίτη παρά τις δεύτερες σκέψεις που κάποια στιγμή επικράτησαν αποφάσισε να προχωρήσει το deal, βάζοντας «το χέρι στην τσέπη…».
· Γιατί όλα ως γνωστόν έχουν την τιμή τους.
· Πληροφορίες που κυκλοφορούν στην πιάτσα ανεβάζουν το τίμημα στα 6 εκατ. ευρώ.
· Καθόλου άσχημα για τους Λαρισαίους ιδιοκτήτες της AS Agora.
· Οι όποιες ενστάσεις κάμφθηκαν και το deal επισφραγίστηκε καταρχήν με ένα προσύμφωνο.
· Ο μεγαλύτερος λιανέμπορος της χώρας με τα εννέα σημεία που πρόκειται να αποκτήσει ενισχύει σημαντικά την παρουσία του στην πρωτεύουσα της Θεσσαλίας.
· Μια δυναμική και πολλά υποσχόμενη αγορά.
· Το ερώτημα βεβαίως που τίθεται είναι πως θα αντιδράσουν οι βασικοί ανταγωνιστές του.
· Εάν δηλαδή προχωρήσουν σε κάποια αντίστοιχη κίνηση σε σύντομο διάστημα.
· Κάποιοι στην αγορά το θεωρούν σίγουρο ότι δεν αργήσουν να «χτυπήσουν».
· Άλλωστε ως γνωστόν στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, «όλοι συζητάνε με όλους…».
· Τα περιθώρια πάντως αρχίζουν και στενεύουν.
· Οι καλές περιπτώσεις όπως σημειώνουν σκωπτικά στη στήλη άνθρωποι που γνωρίζουν λιγοστεύουν επικίνδυνα και μένουν μόνο σκελετοί…
Στην τελική ευθεία η πώληση του «Kassiopi Project»
· Κορυφώνονται μαθαίνουμε οι διεργασίες για την πώληση του «Kassiopi Project» σε νέο επενδυτή.
· Όπως σας έχουμε ενημερώσει έγκαιρα, το αμερικάνικο fund NCH έχει αποφασίσει να αποχωρήσει ύστερα περίπου δέκα χρόνια άκαρπων ενεργειών για την εκτέλεσή του.
· Για όσους πιθανόν δεν γνωρίζουν το εν λόγω έργο αφορά στην τουριστική αξιοποίηση έκτασης 490 στρεμμάτων στην περιοχή Ερημίτης στην Κασσιόπη της Κέρκυρας.
· Είχε παραχωρηθεί στους Αμερικανούς από το ΤΑΙΠΕΔ μέσω διεθνούς διαγωνισμού.
· Από την πρώτη στιγμή ωστόσο αντιμετώπισε θύελλα αντιδράσεων από την τοπική κοινωνία που πολέμησε την επένδυση.
· Πληροφορούμαστε πως οι διοικούντες του fund βρίσκονται σε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με δυο σχήματα, τα οποία ενδιαφέρονται να παραλάβουν… τη σκυτάλη.
· Οι συζητήσεις διεξάγονται σε καλό κλίμα, με το επόμενο διάστημα να θεωρείται εξαιρετικά κρίσιμο για την κατάληξη των διαπραγματεύσεων.
· Στο τραπέζι όπως μαθαίνουμε βρίσκονται διάφορα σενάρια, με επικρατέστερο αυτό της πλήρους εξόδου των Αμερικανών από την επένδυση.
· Και αυτό παρ’ ότι μέχρι σήμερα έχουν ξοδέψει περίπου 25 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του τιμήματος για την αγορά της έκτασης).
———————————————————
Ανατιμήσεις με ρυθμό πολυβόλου…
· Ως η χρονιά των μεγάλων ανατιμήσεων θα μείνει στην ιστορία το 2022.
· Πέρα από την ενέργεια αλματώδη άνοδο σημείωσε και το κόστος των πρώτων υλών.
· Με τις γνωστές συνέπειες στις τελικές τιμές των προϊόντων και φυσικά στην τσέπη των καταναλωτών…
· Δεν πίστευε στα μάτια του γνωστός επιχειρηματίας όταν αντίκρισε τον συνολικό αριθμό των αυξήσεων που έλαβε πέρυσι από τους προμηθευτές του.
· 3.429!Ναι καλά διαβάσατε. Κάποιες μάλιστα έγιναν πολλές φορές στο ίδιο προϊόν.
· «Ήταν μια τρέλα αυτό που ζήσαμε πέρυσι. Δεν έχουμε ξαναδεί τέτοιο πράγμα…», μας λέει χαρακτηριστικά.
· Ήταν αναμενόμενο λοιπόν τα ράφια να πάρουν… φωτιά.
· Μια φωτιά που θα συνεχίσει, όπως εκτιμά ο ίδιος, να καίει τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι.
· Εκτιμάται πως μετά θα αρχίσει να σταθεροποιείται η κατάσταση, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει πως θα αρχίσουν να πέφτουν οι τιμές.
· Αυτό είναι κάτι που μάλλον θα αργήσει πολύ να γίνει. Κάποιοι μάλιστα λένε πως δεν θα γίνει ποτέ…
—————————————————-
Οι εναλλακτικές για τα μεγάλα λιμάνια της χώρας
· Έντονο προβληματισμό προκαλεί στα δυο μεγάλα λιμάνια της χώρας η διακοπή της κυκλοφορίας των τρένων, μετά την τραγωδία στα Τέμπη.
· Τόσο η διοίκηση της Cosco στον Πειραιά όσο και του ΟΛΘ στη Θεσσαλονίκη βρίσκονται σε… αναμμένα κάρβουνα.
· Ο ΟΛΘ μάλιστα αδυνατεί να τροφοδοτήσει τα δυο dry port που διαθέτει σε Βουλγαρία και Σερβία.
· Η χρήση φορτηγών όπως αναφέρουν στη στήλη πηγές που γνωρίζουν δεν λύνει το πρόβλημα.
· Για αυτό και αναμένουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τον χρόνο και τον τρόπο που θα επανέλθουν σε λειτουργία οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.
· Λέγεται πάντως πως η Cosco καλού κακού έχει έτοιμο Plan B για την μεταφορά των container στη Κεντρική Ευρώπη.
· Συγκεκριμένα, εφόσον δεν αποκατασταθεί σύντομα η κυκλοφορία των εμπορικών τρένων θα μεταφέρει τα εμπορεύματα με feeder (μικρότερα containerships) στο Κόπερ στη Σλοβενία και από εκεί θα διοχετεύονται στον τελικό προορισμό τους.