
Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά αναμένεται να ξεκινήσει φέτος η τουριστική περίοδος στην Κρήτη, με τους εμπλεκόμενους στο χώρο να αισιοδοξούν για μια πολύ καλή τουριστική περίοδο.
Η βαριά βιομηχανία του νησιού ζεσταίνει τις μηχανές της και μάλιστα τα μέχρι και τώρα στοιχεία δείχνουν οι πρώτες αφίξεις μέσω αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, να εκτελούνται από τις τελευταίες ημέρες του Μαρτίου.
Έκθεση ΙΤΒ: «Χρυσό» καλοκαίρι για τον ελληνικό τουρισμό
Εικόνα αισιοδοξίας
Η εικόνα αισιοδοξίας βγαίνει από τις δύο βασικές πύλες εισόδου του νησιού, το αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου και το αεροδρόμιο «Ιωάννης Δασκαλογιάννης» των Χανίων.
Οι πρώτες εταιρείες χαμηλού κόστους που θα ξεκινήσουν δρομολόγια προς το αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης», θα είναι μέσα στον Μάρτιο. Αναμένονται στις 26 Μαρτίου από το Βερολίνο, το Λονδίνο την Κοπεγχάγη, ενώ μία ημέρα μετά αναμένεται το πρώτο μαζικό κύμα αφίξεων με 11 πτήσεις από αεροδρόμια της Αυστρίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Πολωνίας, της Ιρλανδίας, της Μεγάλης Βρετανίας , και ακολουθούν αφίξεις από αεροδρόμια της Μάλτας, της Ιταλίας και της Φιλανδίας.
Στο αεροδρόμιο Χανίων, μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου, θα ξεκινήσουν και οι αφίξεις τσάρτερ με το ενδιαφέρον από μεγάλους tour operator και από σκανδιναβικές χώρες να είναι πολύ υψηλό.
Η κίνηση θα αυξάνεται σταδιακά και θα κορυφωθεί κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Στο αεροδρόμιο Ηρακλείου αναμένεται να καταφθάσουν στις 26 Μαρτίου, τριάντα πτήσεις τσάρτερ από χώρες της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης όπως την Ολλανδία, την Αγγλία, τη Γαλλία, την Ελβετία, τη Γερμανία .
Με βάση την εικόνα αυτή, τα πρώτα μεγάλα ξενοδοχεία θα αρχίσουν να λειτουργούν σταδιακά από τα τέλη Μαρτίου – αρχές Απριλίου, ενώ για τους μήνες που θα ακολουθήσουν η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη για τα καταλύματα όλων των τύπων.
Πρεμιέρα δράσεων τουριστικής προβολής
Η νέα τουριστική περίοδος θα συνδυαστεί στα Χανιά και με σειρά δράσεων, με την πρώτη χρονικά να αφορά ένα τριήμερο φεστιβάλ εναλλακτικού τουρισμού που προγραμματίζεται για τις αρχές Μαΐου με ενεργό συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων στον τουριστικό τομέα.
«Στόχος είναι το φεστιβάλ να καθιερωθεί ως θεσμός», επισημαίνει στο ΑΠΕ -ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Νεκτάριος Ψαρουδάκης συμπληρώνοντας ότι , «είναι ενταγμένο στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του δήμου και περιλαμβάνει ακόμα συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, διαδικτυακές καμπάνιες, ενίσχυση μορφών τουρισμού, όπως ο γαμήλιος, ο πεζοπορικός και φυσιολατρικός, ο αθλητικός, ο συνεδριακός, ο γαστρονομικός, ο θρησκευτικός – προσκυνηματικός, ο αστικός τουρισμός, ο τουρισμός τηλεοπτικών και κινηματογραφικών παραγωγών και ο εκπαιδευτικός τουρισμός».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας