· «Χατ τρικ» ετοιμάζεται να κάνει ο χειμερινός τουρισμός.
· Μετά τα Χριστούγεννα και τις Απόκριες, η κίνηση την πασχαλινή περίοδο αναμένεται κάτι παραπάνω από αυξημένη.
· Κάποιοι μάλιστα εκτιμούν πως θα σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ, ακόμη και αυτό του 2019 την καλύτερη ιστορικά χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό.
· Οι περισσότεροι προορισμοί εκτιμάται πως θα «βουλιάξουν» από κόσμο που θα εκδράμει για να γευτεί τον παραδοσιακό οβελία εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων.
· Μαθαίνουμε πως αρκετά από τα καταλύματα τύπου Airbnb σε Αράχωβα, Καλάβρυτα, Ζαγοροχώρια και φυσικά Κέρκυρα είναι ήδη γεμάτα.
· Λέγεται πως δεν υπάρχει δωμάτιο ούτε για δείγμα..
· Τα τηλέφωνα χτυπούν ασταμάτητα και στα νησιά Πάρο, Νάξο και Τήνο ενώ μεγάλη ζήτηση υπάρχει και για Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Γύθειο και Μάνη.
· «Όλα δείχνουν ότι πάμε για νέο sold out… Οι ρυθμοί που κλείνονται τα δωμάτια είναι καταιγιστικοί…», μας λέει στέλεχος της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
· Φαίνεται, σημειώνει, πως ο κόσμος δεν πτοείται από το γενικότερο κλίμα, αλλά θέλει να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία για να χαλαρώσει και να ξεκουραστεί.
· Ότι και αν είναι που κινητοποιεί τον κόσμο, οι επιχειρηματίες δηλώνουν έτοιμοι να τον υποδεχθούν και να του προσφέρουν τις υπηρεσίες τους.
· Μην ξεχνάτε πως ο συγκεκριμένος χώρος, αυτός του χειμερινού τουρισμού έχει υποφέρει σημαντικά τα τελευταία χρόνια.
—————————–
Η είσοδος της Lidl στο… συνδικαλισμό
· «Μετά βαΐων και κλάδων» (για να συμβαδίζουμε με το πνεύμα της εποχής) έγινε δεκτή η Lidl σε ΙΕΛΚΑ και ΣΕΛΠΕ.
· Η γερμανική αλυσίδα, όπως μαθαίνουμε, είναι πλέον και με την… βούλα μέλος των παραπάνω οργανισμών.
· Σας είχαμε ενημερώσει άλλωστε αρκετά έγκαιρα ότι ετοιμάζεται να διαβεί την πόρτα τους.
· Η επικύρωση της εισόδου έγινε το προηγούμενο διάστημα χωρίς τυμπανοκρουσίες.
· Οι Γερμανοί άλλωστε έχουν επιλέξει όλα αυτά τα χρόνια να κρατάνε χαμηλό προφίλ.
· Αρέσκονται, όπως λέει φίλος της στήλης, εδώ και χρόνια να μιλάνε με… πράξεις.
· Στο δια ταύτα, η κίνηση για κάποιους ήταν επιβεβλημένη, όντας πλέον ένας από τους βασικούς παίκτες του κλάδου. Με τζίρο κοντά στα 2 δισ. και πάνω από 6.500 εργαζόμενους…
· Γιατί, όπως λένε όσοι γνωρίζουν, οι προκλήσεις είναι πολλές και πρέπει να ακούγεται η φωνή της, ως ενεργό μέλος του οργανωμένου λιανεμπορίου.
· Το ΙΕΛΚΑ για παράδειγμα, αν και Ινστιτούτο, αρκετές φορές μετατρέπεται σε «άτυπο συνομιλητή» του Κράτους όπως στην περίπτωση με «το καλάθι του νοικοκυριού».