
Η υψηλή ζήτηση για τα προϊόντα της την οποία δεν μπορούσε να την είχε προβλέψει, αναγκάζει τη Rolex να κατασκευάσει δύο νέες μονάδες παραγωγής και μια νέα εγκατάσταση προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της. Αυτό έκανε γνωστό με ανακοίνωσή της η ελβετική εταιρεία κατασκευής πολυτελών ρολογιών, στην οποία αναφέρει ότι οι εργασίες στον καντόνι του Φριμπούρ στην Ελβετία θα ξεκινήσουν αργότερα στη διάρκεια του τρέχοντος έτους.
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει μια επένδυση ύψους 1 δισ. ελβετικών φράγκων (1,1 δισ. δολάρια) για την κατασκευή επίσης μιας μονάδας κατασκευής στην ίδια περιοχή, η οποία αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2029.
Με τη ζήτηση να έχει φθάσει σε πρωτόγνωρα επίπεδα επί του παρόντος, η Rolex αδυνατεί να διευθετήσεις τις νέες παραγγελίες άμεσα. Τα νέα της ρολόγια δεν είναι άμεσα διαθέσιμα μέσω του εξουσιοδοτημένου δικτύου της, ενώ μεγάλοι πελάτες της όπως ο όμιλος Watches of Switzerland, είναι αναγκασμένοι να μπαίνουν σε λίστα αναμονής.

Η έλλειψη αυτή έχει πυροδοτήσει ένα κύμα δευτερογενών αγορών, με τους καταναλωτές να αγοράζουν μεταχειρισμένα ρολόγια. Αυτό το κύμα με τη σειρά του, έχει ωθήσει τις τιμές σε ορισμένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της εταιρείας -όπως το Daytona Cosmograph-, σε υψηλότερα επίπεδα από την επίσημη τιμή λιανικής πώλησης.
Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, οι εργασίες για τη μία μονάδα συνολικής έκτασης 9.000 τ.μ. στο Ρομόντ της Ελβετίας αναμένεται να ξεκινήσουν κατά το β΄ εξάμηνο του 2023 και να τεθεί σε λειτουργία το 2025. Μια προσωρινή μονάδα θα κατασκευαστεί στο βιομηχανικό πάρκο Villaz-Saint-Pierre με στόχο να έχει ολοκληρωθεί το 2024, ενώ η τρίτη εγκατάσταση θα είναι ένα κέντρο για προσλήψεις στην πόλη Bulle.
Τα σχέδια για αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας και για την προσωρινή εγκατάσταση, αρχικά είχαν αναφερθεί στις τοπικές εφημερίδες του Φριμπούρ La Gruyère και La Liberté.


Latest News

Πώς η Sephora «παίρνει κεφάλι» στη μάχη του ανταγωνισμού
Από το «φαινόμενο του κραγιόν», στα Sephora Kids, το TikTok και την premium θέση σε όλο τον κόσμο

Η Ferrari δεν φοβάται τους δασμούς Τραμπ - Τι σχεδιάζει
«Είμαστε προετοιμασμένοι απέναντι στους δασμούς Τραμπ», δηλώνει ο CEO της Ferrari

Στο τιμόνι της Loro Piana o γιος του Μπερνάρ Αρνό, Φρεντερίκ
Η LVMH όρισε τον Φρεντερίκ Αρνό ως επικεφαλής της δημοφιλούς ιταλικής μάρκας κασμίρ Loro Piana, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης

«Κύμα» μποϊκοτάζ αμερικανικών προϊόντων - Πώς αντιδρούν οι καταναλωτές ανά τον κόσμο
Την ώρα που οι πωλήσεις της Tesla πέφτουν, ξεφυτρώνουν οι εφαρμογές και οι διαδικτυακές ομάδες, βοηθώντας τους καταναλωτές να επιλέξουν μη αμερικανικά προϊόντα

Ποιοι υπερπλούσιοι αγοράζουν επαύλεις στο Λονδίνο
Αν και τα φορολογικά σχέδια της υπουγού οικονομικών διώχνουν πολλούς πλούσιους, κάποιοι σπεύδουν ομαδόν στο Λονδίνο για αγορές κατοικιών

Πόσα θα εισφέρει η Ford στη υπερχρεωμένη γερμανική θυγατρική της
Ο αντιπρόεδρος της Ford κάλεσε την ΕΕ να κάνει περισσότερα για να στηρίξει τα EV λέγοντας ότι είναι «θέμα ζήτησης»

Ποιος κολοσσός θα αγοράσει την αμερικανική φαρμακευτική Checkpoint
Η Checkpoint έχει λάβει έγκριση για φάρμακο για τον δεύτερο πιο κοινό τύπο καρκίνου του δέρματος στις ΗΠΑ
![Northvolt: Χρεοκοπία «καμπανάκι» για την Ευρώπη – Οι προκλήσεις στις μπαταριών ΕV [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/ot_northvolt_factory-600x352.png)
Η χρεοκοπία της Northvolt «καμπανάκι» για την Ευρώπη - Οι προκλήσεις στις μπαταριών ΕV [γράφημα]
Το παράδειγμα της Northvolt είναι χαρακτηριστικό των προκλήσεων που υπάρχουν

Ανησυχούν για το μέλλον και αναθεωρούν τις προβλέψεις τους οι αερομεταφορείς
ι αεροπορικές εταιρείες διαπιστώνουν κάμψη της καταναλωτικής εμπιστοσύνης λόγω οικονομικής αβεβαιότητας, Τραμπ και τραγικών συγκυριών

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα