Τις χρήσεις του ChatGPT ως μέρος της ευρύτερης συνεργασίας της με τη Microsoft Corp διερευνά η General Motors, όπως δήλωσε κορυφαίο στέλεχος της εταιρείας στο Reuters.

«Το ChatGPT αναμένεται να είναι σε όλα», είπε ο αντιπρόεδρος της GM Scott Miller, σε πρόσφατη συνέντευξή του.

Το chatbot θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο χρήσης των χαρακτηριστικών του οχήματος που συνήθως βρίσκονται στο εγχειρίδιο ενός κατόχου, αλλά και λειτουργίες προγραμμάτων όπως ένας κωδικός πόρτας γκαράζ ή για ενσωμάτωση χρονοδιαγραμμάτων από ένα ημερολόγιο, είπε χαρακτηριστικά ο Miller.

General Motors: Πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου για εξοικονόμηση κόστους

«Αυτή η αλλαγή δεν αφορά μόνο μια μεμονωμένη δυνατότητα, όπως η εξέλιξη των φωνητικών εντολών, αλλά αντίθετα σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να περιμένουν τα μελλοντικά οχήματά τους να είναι πολύ πιο ικανά και ανανεωμένα συνολικά όσον αφορά τις αναδυόμενες τεχνολογίες», δήλωσε ο εκπρόσωπος της GM.

Η είδηση αναφέρθηκε αρχικά από την ιστοσελίδα Semafor, η οποία σημείωσε ότι η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία εργαζόταν πάνω σε έναν εικονικό προσωπικό βοηθό που χρησιμοποιεί μοντέλα AI πίσω από το ChatGPT.

Η μεγάλη επένδυση της Microsoft

Νωρίτερα αυτό το έτος, η Microsoft ανακοίνωσε μια επένδυση πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων στην OpenAI, την ιδιοκτήτρια εταιρεία του ChatGPT και πρόσθεσε ότι σκοπεύει να ενσωματώσει την τεχνολογία του chatbot σε όλα τα προϊόντα της.

Η Microsoft, όπως και άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, εντείνει τις προσπάθειές της να ενσωματώσει περισσότερη τεχνολογία στα οχήματα, από συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, αυτοματοποιημένη οδήγηση, έως λειτουργικά συστήματα που ελέγχουν την απόδοση της μπαταρίας και πολλές άλλες λειτουργίες ενός οχήματος.

Η GM το 2021 συνεργάστηκε με τη Microsoft για να επιταχύνει την προώθηση στην αγορά των οχημάτων χωρίς οδηγό.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tεχνητή νοημοσύνη
Salesforce: Πόσο εμπιστεύονται οι εργαζόμενοι την AI για τη διεκπεραίωση των καθηκόντων τους
Tεχνητή νοημοσύνη |

Πόσο εμπιστεύονται οι εργαζόμενοι την AI για τη διεκπεραίωση των καθηκόντων τους

Tο 80% των εργαζομένων θεωρεί πως το μέλλον είναι προσανατολισμένο στην AI, με ένα σημαντικό ποσοστό να εμπιστεύεται την αυτόνομη λειτουργία της, σύμφωνα με έρευνα της Salesforce