
Το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο παραδόθηκε στη Mediterranean Shipping Co από την Κίνα. Πρόκειται για πλοίο το οποίο έχει μήκος 400 μέτρα και μπορεί να στοιβάζει εμπορευματοκιβώτια σε βάθος έως 26 μέτρων.
Η Mediterranean Shipping Co (MSC) παρέλαβε το πλοίο, το οποίο ναυπηγήθηκε από το ναυπηγείο Hudong Zhonghua της Κίνας, το οποίο ανήκει στην China State Shipbuilding Corporation και έχει συνολική χωρητικότητα 24.116 TEU.
Το TEU σημαίνει «ισοδύναμη μονάδα είκοσι ποδιών» και είναι ένα μέτρο της χωρητικότητας φορτίου όπως χρησιμοποιείται για πλοία εμπορευματοκιβωτίων και λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων.
Ναυτιλία: Τι θα φέρει το «διαζύγιο» Maersk – MSC
Το συγκεκριμένο πλοίο ονομάστηκε MSC Tessa και είναι το πρώτο στον κόσμο που ξεπέρασε το όριο των 24.000 TEU, με επιπλέον 112 υποδοχές για αυξημένη χωρητικότητα εμπορευματοκιβωτίων. Έχει μήκος 400 μέτρα, ήτοι 200 πόδια μεγαλύτερο από ένα τυπικό αεροπλανοφόρο. Μπορεί να στοιβάζει δοχεία ύψους έως και 25 στρώσεων.
Ο σχεδιασμός
Ο σχεδιασμός του Tessa ενσωματώνει πολλά χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την ενεργειακή απόδοση. Χρησιμοποιεί «τεχνολογία λίπανσης αέρα», μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας και τις εκπομπές άνθρακα έως και 4%.
Η MSC διαθέτει επί του παρόντος 114 πλοία υπό παραγγελία, τα οποία θα έχουν συνολική χωρητικότητα περίπου 1,5 εκατομμυρίου TEU, αναφέρει η Port Technology.
Ο γίγαντας της ναυτιλίας εμπορευματοκιβωτίων με έδρα την Ελβετία είναι ο μεγαλύτερος μεταφορέας στον κόσμο, με συνολική χωρητικότητα 4.352.617 TEU σε 665 πλοία.
Το γιγάντιο αυτό πλοίο θα καταπλέει στο Ρότερνταμ, την Αμβέρσα και το Felixstowe στη Βόρεια Ευρώπη, με μια επίσκεψη στην Tanger κατά τη διάρκεια του ταξιδιού επιστροφής του, πριν προχωρήσει στη Σιγκαπούρη.
Αν και όλα τα πλοία της συγκεκριμένης εταιρείας κινούνται χρησιμοποιοώντας συμβατικά καύσιμα, η MSC εξετάζει πιο βιώσιμες επιλογές, όπως τα βιοκαύσιμα και τα πλοία διπλού καυσίμου LNG.
Η εταιρεία έχει ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές με βιοκαύσιμα και σχεδιάζει να αυξήσει τη χρήση του στο εγγύς μέλλον.
Η MSC παρήγγειλε επίσης πρόσφατα τα πρώτα της σχέδια με χρήση αμμωνίας, τα οποία πραγματοποιούνται στην Κίνα.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.