Το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο παραδόθηκε στη Mediterranean Shipping Co από την Κίνα. Πρόκειται για πλοίο το οποίο έχει μήκος 400 μέτρα και μπορεί να στοιβάζει εμπορευματοκιβώτια σε βάθος έως 26 μέτρων.
Η Mediterranean Shipping Co (MSC) παρέλαβε το πλοίο, το οποίο ναυπηγήθηκε από το ναυπηγείο Hudong Zhonghua της Κίνας, το οποίο ανήκει στην China State Shipbuilding Corporation και έχει συνολική χωρητικότητα 24.116 TEU.
Το TEU σημαίνει «ισοδύναμη μονάδα είκοσι ποδιών» και είναι ένα μέτρο της χωρητικότητας φορτίου όπως χρησιμοποιείται για πλοία εμπορευματοκιβωτίων και λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων.
Ναυτιλία: Τι θα φέρει το «διαζύγιο» Maersk – MSC
Το συγκεκριμένο πλοίο ονομάστηκε MSC Tessa και είναι το πρώτο στον κόσμο που ξεπέρασε το όριο των 24.000 TEU, με επιπλέον 112 υποδοχές για αυξημένη χωρητικότητα εμπορευματοκιβωτίων. Έχει μήκος 400 μέτρα, ήτοι 200 πόδια μεγαλύτερο από ένα τυπικό αεροπλανοφόρο. Μπορεί να στοιβάζει δοχεία ύψους έως και 25 στρώσεων.
Ο σχεδιασμός
Ο σχεδιασμός του Tessa ενσωματώνει πολλά χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την ενεργειακή απόδοση. Χρησιμοποιεί «τεχνολογία λίπανσης αέρα», μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας και τις εκπομπές άνθρακα έως και 4%.
Η MSC διαθέτει επί του παρόντος 114 πλοία υπό παραγγελία, τα οποία θα έχουν συνολική χωρητικότητα περίπου 1,5 εκατομμυρίου TEU, αναφέρει η Port Technology.
Ο γίγαντας της ναυτιλίας εμπορευματοκιβωτίων με έδρα την Ελβετία είναι ο μεγαλύτερος μεταφορέας στον κόσμο, με συνολική χωρητικότητα 4.352.617 TEU σε 665 πλοία.
Το γιγάντιο αυτό πλοίο θα καταπλέει στο Ρότερνταμ, την Αμβέρσα και το Felixstowe στη Βόρεια Ευρώπη, με μια επίσκεψη στην Tanger κατά τη διάρκεια του ταξιδιού επιστροφής του, πριν προχωρήσει στη Σιγκαπούρη.
Αν και όλα τα πλοία της συγκεκριμένης εταιρείας κινούνται χρησιμοποιοώντας συμβατικά καύσιμα, η MSC εξετάζει πιο βιώσιμες επιλογές, όπως τα βιοκαύσιμα και τα πλοία διπλού καυσίμου LNG.
Η εταιρεία έχει ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές με βιοκαύσιμα και σχεδιάζει να αυξήσει τη χρήση του στο εγγύς μέλλον.
Η MSC παρήγγειλε επίσης πρόσφατα τα πρώτα της σχέδια με χρήση αμμωνίας, τα οποία πραγματοποιούνται στην Κίνα.
Latest News
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα στήριξης 107 πλημμυροπαθών
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία της Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κυρίας Μελίνας Τραυλού και της Προέδρου του Μαζί για το Παιδί, κυρίας Αλεξάνδρας Μαρτίνου
«Τρολάρουν» τη διεθνή ναυτιλία οι Χούθι - Κάνουν συνέδριο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας
Οι Χούθι ζητούν από τον διεθνή ναυτιλιακή έκδοση Tradewinds να καταθέσει ιδέες για το περιεχόμενο του σεμιναρίου