Το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο παραδόθηκε στη Mediterranean Shipping Co από την Κίνα. Πρόκειται για πλοίο το οποίο έχει μήκος 400 μέτρα και μπορεί να στοιβάζει εμπορευματοκιβώτια σε βάθος έως 26 μέτρων.
Η Mediterranean Shipping Co (MSC) παρέλαβε το πλοίο, το οποίο ναυπηγήθηκε από το ναυπηγείο Hudong Zhonghua της Κίνας, το οποίο ανήκει στην China State Shipbuilding Corporation και έχει συνολική χωρητικότητα 24.116 TEU.
Το TEU σημαίνει «ισοδύναμη μονάδα είκοσι ποδιών» και είναι ένα μέτρο της χωρητικότητας φορτίου όπως χρησιμοποιείται για πλοία εμπορευματοκιβωτίων και λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων.
Ναυτιλία: Τι θα φέρει το «διαζύγιο» Maersk – MSC
Το συγκεκριμένο πλοίο ονομάστηκε MSC Tessa και είναι το πρώτο στον κόσμο που ξεπέρασε το όριο των 24.000 TEU, με επιπλέον 112 υποδοχές για αυξημένη χωρητικότητα εμπορευματοκιβωτίων. Έχει μήκος 400 μέτρα, ήτοι 200 πόδια μεγαλύτερο από ένα τυπικό αεροπλανοφόρο. Μπορεί να στοιβάζει δοχεία ύψους έως και 25 στρώσεων.
Ο σχεδιασμός
Ο σχεδιασμός του Tessa ενσωματώνει πολλά χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την ενεργειακή απόδοση. Χρησιμοποιεί «τεχνολογία λίπανσης αέρα», μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας και τις εκπομπές άνθρακα έως και 4%.
Η MSC διαθέτει επί του παρόντος 114 πλοία υπό παραγγελία, τα οποία θα έχουν συνολική χωρητικότητα περίπου 1,5 εκατομμυρίου TEU, αναφέρει η Port Technology.
Ο γίγαντας της ναυτιλίας εμπορευματοκιβωτίων με έδρα την Ελβετία είναι ο μεγαλύτερος μεταφορέας στον κόσμο, με συνολική χωρητικότητα 4.352.617 TEU σε 665 πλοία.
Το γιγάντιο αυτό πλοίο θα καταπλέει στο Ρότερνταμ, την Αμβέρσα και το Felixstowe στη Βόρεια Ευρώπη, με μια επίσκεψη στην Tanger κατά τη διάρκεια του ταξιδιού επιστροφής του, πριν προχωρήσει στη Σιγκαπούρη.
Αν και όλα τα πλοία της συγκεκριμένης εταιρείας κινούνται χρησιμοποιοώντας συμβατικά καύσιμα, η MSC εξετάζει πιο βιώσιμες επιλογές, όπως τα βιοκαύσιμα και τα πλοία διπλού καυσίμου LNG.
Η εταιρεία έχει ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές με βιοκαύσιμα και σχεδιάζει να αυξήσει τη χρήση του στο εγγύς μέλλον.
Η MSC παρήγγειλε επίσης πρόσφατα τα πρώτα της σχέδια με χρήση αμμωνίας, τα οποία πραγματοποιούνται στην Κίνα.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη