Στο νερό έπεσε το κρουαζιερόπλοιο νέας γενιάς «Sun Princess» της εταιρείας Princess Cruise, το οποίο είναι το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο που κατασκευάστηκε στην Ιταλία και ένα από τα πρώτα με καύσιμα LNG που κατασκευάστηκαν από τη Fincantieri.
Σύμφωνα με την Carnival Corporation το νέο κρουαζιερόπλοιο μήκους 345 μέτρων είναι μεγαλύτερο από την κατηγορία Seaside Evo που η Fincantieri ολοκληρώνει για την MSC Cruises. Το «Sun Princess» θα εισάγει έναν συνδυασμό νέων χαρακτηριστικών, ενώ θα διαθέτει συνολικά 2.157 καμπίνες, συμπεριλαμβανομένων 50 σουιτών. Θα είναι επίσης το πρώτο κρουαζιερόπλοιο της γραμμής που θα έχει σουίτα με ειδικό εστιατόριο, σαλόνι και χώρο ηλιοθεραπείας. Η χωρητικότητα επιβατών θα είναι 4.300 επιβάτες.
Έσπασε το ρεκόρ του 2019 η κρουαζιέρα – «Σαλπάρει» και φέτος
Πότε ξεκινά δρομολόγια
Πληροφορίες από την εταιρεία αναφέρουν ότι τα δρομολόγια του νέου πλοίου θα ξεκινήσουν το 2024 και ανάμεσα στους προορισμούς του «Sun Princess» θα βρίσκεται η Αθήνα, η Βαρκελώνη και η Ρώμη. Η πρώτη κρουαζιέρα του πλοίου, το οποίο διαθέτει μεγάλους χώρους εκδηλώσεων, σύγχρονη διασκέδαση, εστιατόρια σε πολλούς ορόφους και φιλοξενία αναβαθμισμένου επιπέδου, ξεκινά στις 8 Φεβρουαρίου του 2024, ενώ επιπλέον ταξίδια στη Μεσόγειο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2024 πρόκειται να διατεθούν προς κράτηση στις 9 Νοεμβρίου του 2022.
Πρόκεται για το τρίτο κρουαζιερόπλοιο της Princess Cruises που θα φέρει το όνομα Sun Princess. Το πρώτο παραλήφθηκε από την εταιρεία το 1974 και ταξίδεψε με την μέχρι το 1988. Το δεύτερο ήταν μέρος μιας νέας κατηγορίας κρουαζιερόπλοιων κατασκευής Fincantieri που εισήχθησαν το 1995 και πωλήθηκαν από την Carnival Corporation το 2020 ως μέρος του προγράμματος για την επιτάχυνση της αναχώρησης μικρότερων και παλαιότερων πλοίων από τον εταιρικό στόλο κατά τη διάρκεια της παύσης των εργασιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η Princess διαθέτει σήμερα στόλο 15 κρουαζιερόπλοιων.
Latest News
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
IBIA: Ξεκάθαρος στόχος η απαλλαγή απο τις εκπομπές άνθρακα
Οι καιροί της πράσινης μετάβασης, δεν είναι μόνο πολύπλοκοι, προκλητικοί και συχνά απογοητευτικοί αλλά και ελπιδοφόροι και φιλόδοξοι, τόνισε ο πρόεδρος του IBIA
Σε εξαγορά εταιρείας που ελέγχει 18 τάνκερ προχώρησε ο Όμιλος Αγγελικούση
Πώς ο όμιλος Αγγελικούση θα αξιοποιήσει τη νέα επενδυτική κίνηση - Πότε θα ολοκληρωθεί το deal
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής