Στο νερό έπεσε το κρουαζιερόπλοιο νέας γενιάς «Sun Princess» της εταιρείας Princess Cruise, το οποίο είναι το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο που κατασκευάστηκε στην Ιταλία και ένα από τα πρώτα με καύσιμα LNG που κατασκευάστηκαν από τη Fincantieri.
Σύμφωνα με την Carnival Corporation το νέο κρουαζιερόπλοιο μήκους 345 μέτρων είναι μεγαλύτερο από την κατηγορία Seaside Evo που η Fincantieri ολοκληρώνει για την MSC Cruises. Το «Sun Princess» θα εισάγει έναν συνδυασμό νέων χαρακτηριστικών, ενώ θα διαθέτει συνολικά 2.157 καμπίνες, συμπεριλαμβανομένων 50 σουιτών. Θα είναι επίσης το πρώτο κρουαζιερόπλοιο της γραμμής που θα έχει σουίτα με ειδικό εστιατόριο, σαλόνι και χώρο ηλιοθεραπείας. Η χωρητικότητα επιβατών θα είναι 4.300 επιβάτες.
Έσπασε το ρεκόρ του 2019 η κρουαζιέρα – «Σαλπάρει» και φέτος
Πότε ξεκινά δρομολόγια
Πληροφορίες από την εταιρεία αναφέρουν ότι τα δρομολόγια του νέου πλοίου θα ξεκινήσουν το 2024 και ανάμεσα στους προορισμούς του «Sun Princess» θα βρίσκεται η Αθήνα, η Βαρκελώνη και η Ρώμη. Η πρώτη κρουαζιέρα του πλοίου, το οποίο διαθέτει μεγάλους χώρους εκδηλώσεων, σύγχρονη διασκέδαση, εστιατόρια σε πολλούς ορόφους και φιλοξενία αναβαθμισμένου επιπέδου, ξεκινά στις 8 Φεβρουαρίου του 2024, ενώ επιπλέον ταξίδια στη Μεσόγειο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2024 πρόκειται να διατεθούν προς κράτηση στις 9 Νοεμβρίου του 2022.
Πρόκεται για το τρίτο κρουαζιερόπλοιο της Princess Cruises που θα φέρει το όνομα Sun Princess. Το πρώτο παραλήφθηκε από την εταιρεία το 1974 και ταξίδεψε με την μέχρι το 1988. Το δεύτερο ήταν μέρος μιας νέας κατηγορίας κρουαζιερόπλοιων κατασκευής Fincantieri που εισήχθησαν το 1995 και πωλήθηκαν από την Carnival Corporation το 2020 ως μέρος του προγράμματος για την επιτάχυνση της αναχώρησης μικρότερων και παλαιότερων πλοίων από τον εταιρικό στόλο κατά τη διάρκεια της παύσης των εργασιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η Princess διαθέτει σήμερα στόλο 15 κρουαζιερόπλοιων.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη