Στο νερό έπεσε το κρουαζιερόπλοιο νέας γενιάς «Sun Princess» της εταιρείας Princess Cruise, το οποίο είναι το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο που κατασκευάστηκε στην Ιταλία και ένα από τα πρώτα με καύσιμα LNG που κατασκευάστηκαν από τη Fincantieri.
Σύμφωνα με την Carnival Corporation το νέο κρουαζιερόπλοιο μήκους 345 μέτρων είναι μεγαλύτερο από την κατηγορία Seaside Evo που η Fincantieri ολοκληρώνει για την MSC Cruises. Το «Sun Princess» θα εισάγει έναν συνδυασμό νέων χαρακτηριστικών, ενώ θα διαθέτει συνολικά 2.157 καμπίνες, συμπεριλαμβανομένων 50 σουιτών. Θα είναι επίσης το πρώτο κρουαζιερόπλοιο της γραμμής που θα έχει σουίτα με ειδικό εστιατόριο, σαλόνι και χώρο ηλιοθεραπείας. Η χωρητικότητα επιβατών θα είναι 4.300 επιβάτες.
Έσπασε το ρεκόρ του 2019 η κρουαζιέρα – «Σαλπάρει» και φέτος
Πότε ξεκινά δρομολόγια
Πληροφορίες από την εταιρεία αναφέρουν ότι τα δρομολόγια του νέου πλοίου θα ξεκινήσουν το 2024 και ανάμεσα στους προορισμούς του «Sun Princess» θα βρίσκεται η Αθήνα, η Βαρκελώνη και η Ρώμη. Η πρώτη κρουαζιέρα του πλοίου, το οποίο διαθέτει μεγάλους χώρους εκδηλώσεων, σύγχρονη διασκέδαση, εστιατόρια σε πολλούς ορόφους και φιλοξενία αναβαθμισμένου επιπέδου, ξεκινά στις 8 Φεβρουαρίου του 2024, ενώ επιπλέον ταξίδια στη Μεσόγειο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2024 πρόκειται να διατεθούν προς κράτηση στις 9 Νοεμβρίου του 2022.
Πρόκεται για το τρίτο κρουαζιερόπλοιο της Princess Cruises που θα φέρει το όνομα Sun Princess. Το πρώτο παραλήφθηκε από την εταιρεία το 1974 και ταξίδεψε με την μέχρι το 1988. Το δεύτερο ήταν μέρος μιας νέας κατηγορίας κρουαζιερόπλοιων κατασκευής Fincantieri που εισήχθησαν το 1995 και πωλήθηκαν από την Carnival Corporation το 2020 ως μέρος του προγράμματος για την επιτάχυνση της αναχώρησης μικρότερων και παλαιότερων πλοίων από τον εταιρικό στόλο κατά τη διάρκεια της παύσης των εργασιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η Princess διαθέτει σήμερα στόλο 15 κρουαζιερόπλοιων.
Latest News
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα στήριξης 107 πλημμυροπαθών
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία της Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κυρίας Μελίνας Τραυλού και της Προέδρου του Μαζί για το Παιδί, κυρίας Αλεξάνδρας Μαρτίνου
«Τρολάρουν» τη διεθνή ναυτιλία οι Χούθι - Κάνουν συνέδριο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας
Οι Χούθι ζητούν από τον διεθνή ναυτιλιακή έκδοση Tradewinds να καταθέσει ιδέες για το περιεχόμενο του σεμιναρίου