«Φωτιά» έχουν πάρει οι κρατήσεις για καταλύματα τύπου Airbnb στις τουριστικές περιοχές της χώρας.
· Κρήτη, Ρόδος, Μύκονος, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζάκυνθος αλλά και Νάξος είναι τα πρώτα που κλείνουν, χωρίς να υπολείπονται και άλλοι λιγότεροι γνωστοί προορισμοί όπως η Σέριφος και η Σίφνος.
· «Ξεπουλάει οτιδήποτε υπάρχει για Ελλάδα, και ας μην είναι γνωστό..», σημειώνει στη στήλη επιχειρηματίας του χώρου.
· Η ζήτηση, όπως μας εξηγεί είναι πρωτοφανής και ειδικά από τις παραδοσιακές αγορές που τροφοδοτούν την ελληνική αγορά.
· Τουτέστιν Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Γαλλία και Σκανδιναβία και εσχάτως Ισραήλ.
· Έτσι όπως πάμε, είναι πολύ πιθανόν σύμφωνα με τον ίδιο, όχι απλά να ξεπεράσουμε τις επιδόσεις του 2019 αλλά να κάνουμε ένα πραγματικό… άλμα.
· Και αυτό χωρίς τη συμμετοχή των Ρώσων τουριστών, οι οποίοι μετά τον πόλεμο δεν μπορούν να έρθουν με οργανωμένα πακέτα διακοπών στην Ελλάδα.
· Είναι σαφές πως ο ελληνικός τουρισμός έχει ανέβει επίπεδο. Το στοίχημα είναι να διατηρήσουμε το καλό μομέντουμ και να πάμε ένα βήμα παραπέρα.
· Να πετύχουμε δηλαδή να προσελκύσουμε πιο ποιοτικούς τουρίστες που θα αφήνουν περισσότερο συνάλλαγμα στην χώρα…
———————–
Ένα διαφορετικό Spar έρχεται στην Ελλάδα…
· Ένα νέο, εντελώς διαφορετικό concept της Spar αναμένεται να κάνει σύντομα την εμφάνισή του στην Ελλάδα. Και συγκεκριμένα στα Νότια Προάστια της Αττικής.
· Ο λόγος για το «Spar Natural», το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει μέσα στο καλοκαίρι.
· Πρόκειται για ένα κατάστημα τροφίμων, το οποίο θα ενσωματώνει πολλές καινοτομίες και υπηρεσίες ενώ θα έχει πλούσια γκάμα προϊόντων που θα καλύπτουν και απαιτητικούς πελάτες.
· Το συγκεκριμένο concept υπάρχει ήδη σε Ισπανία και Αυστρία.
· «Θα είναι ένα νέου είδους delicatessen», λένε στη στήλη άνθρωποι που γνωρίζουν.
· Ξεκαθαρίζουν πάντως πως παρά την επωνυμία, δεν πρόκειται για σημείο πώλησης βιολογικών προϊόντων. «Θα είναι πολύ περισσότερα από αυτό…».
· Την ευθύνη του εγχειρήματος, όπως μαθαίνουμε, έχουν άνθρωποι του λιανεμπορίου και εκπρόσωποι του γυναικείου επιχειρείν (σύντομα νεότερα…)
· Το πρώτο κατάστημα αναμένεται να ανοίξει στην περιοχή της Γλυφάδας σε χωρο 350 τ.μ., θα φιλοξενεί περίπου 3.000 με 4.000 κωδικούς και θα είναι εταιρικό.
· Σε αυτό το μοντέλο θα βασιστεί η ανάπτυξη για τουλάχιστον μια τριετία.
· Και αυτό γιατί οι υπεύθυνοι θέλουν να έχουν τον απόλυτο έλεγχο του project.
· Μετά και ανάλογα με την απήχησή του, θα εξεταστεί το ενδεχόμενο του franchise.
· Έμφαση θα δοθεί σε πολυπολιτισμικές και τουριστικές περιοχές και όχι στις συνοικίες της πρωτεύουσας.
· Κάτι λογικό μιας και το σήμα Spar είναι ευρέως γνωστό στους ξένους και επιπλέον υπάρχει αρκετό ψωμί στις τουριστικές περιοχές…
——————————-
Στα δικαστήρια με τους αντιγραφείς της φέτας
· Δεν έχουν τέλος οι προσπάθειες ξένων εταιρειών να καπηλευτούν την εμπορική ονομασία «φέτα» στις διεθνείς αγορές.
· Και κυρίως στις χώρες που δεν υπάρχει η προστασία των προϊόντων ΠΟΠ της ΕΕ.
· Το γκελ που κάνει το διάσημο ελληνικό τυρί στους καταναλωτές ανά τον κόσμο είναι αρκετά μεγάλο και δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο.
· Οι Αμερικανοί πάντως εξελίσσονται στο μεγαλύτερο πονοκέφαλο για τους Έλληνες παραγωγούς. Φυσικά δεν είναι οι μόνοι.
· Μετά την Σιγκαπούρη και παρά την ήττα που υπέστησαν πριν από περίπου δυο χρόνια, επανέρχονται και διεκδικούν την ελεύθερη χρήση της εμπορικής ονομασίας «φέτα» σε Αυστραλία και Χιλή.
· Στο παιχνίδι, πληροφορούμαστε, έχει μπει και ο γαλλικός κολοσσός της Lactalis. Ο οποίος προωθεί λευκό τυρί (από αγελαδινό γάλα) υπό το brand «Athenos».
· Μαθαίνουμε πως ο ΣΕΒΓΑΠ μαζί με την Διεπαγγελματική Οργάνωση Φέτας ετοιμάζονται να αναλάβουν νομικές πρωτοβουλίες για να προστατεύσουν τα ελληνικά συμφέροντά.
· Συγκεκριμένα, σκοπεύουν μέσα στις επόμενες ημέρες να κάνουν ένσταση και να μπλοκάρουν τα σχέδια των ανταγωνιστών τους.
· Η ελληνική πλευρά εμφανίζεται αποφασισμένη να κερδίσει τη μάχη. Η οποία προμηνύεται σκληρή…
· Η ονομασία φέτα άλλωστε, είναι κατοχυρωμένη από την Ελλάδα στον Παγκόσμιο Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας.