Επενδύσεις «στη στεριά» όχι όμως μακριά από τη θάλασσα, υλοποιεί η Costamare, αξιοποιώντας την ισχυρή ρευστότητα που διαθέτει. Όπως ανακοινώθηκε πριν από λίγο η Costamare Inc., η εισηγμένη στο NYSE, ναυτιλιακή εταιρεία ελληνικών συμφερόντων, συμφώνησε να γίνει κορυφαίος επενδυτής στη Neptune Maritime Leasing Limited επενδύοντας 200 εκατομμύρια δολάρια. Η Neptune Leasing είναι μια εταιρεία ναυτιλιακής χρηματοδοτικής μίσθωσης προσανατολισμένη στην παροχή ευέλικτων λύσεων χρηματοδότησης στους πλοιοκτήτες, η οποία ιδρύθηκε το 2021 από τον έμπειρο τραπεζίτη Χάρη Αντωνίου, ο οποίος θα συνεχίσει να είναι Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
Χρονιά ρεκόρ για την Costamare – Τα έσοδα, η ρευστότητα και ο στόλος
Ο κ. Βασίλης Μαντζαβίνος, έμπειρος ναυτιλιακός τραπεζίτης, θα διοριστεί, μεταξύ άλλων, ως επιπλέον μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Neptune Leasing για λογαριασμό της Costamare. Η Costamare συνεργάζεται σε αυτό το εγχείρημα με το Latsco Family Office, το Family Office της οικογένειας της Μαριάννας Λάτση, το οποίο επίσης αυξάνει την επένδυσή του στη Neptune Leasing.
Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες αξίες του ενεργητικού, η Costamare πιστεύει ότι η επένδυση στη Neptune Leasing αποτελεί ευνοϊκή αξιοποίηση της αυξημένης ρευστότητας της και αναμένεται να παρέχει υγιείς αποδόσεις σε αποδεκτά επίπεδα κινδύνου. Το νέο εγχείρημα είναι συνεργατικό με την υπάρχουσα πλατφόρμα πλοιοκτησίας και αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τις ισχυρές σχέσεις που χτίστηκαν τις τελευταίες δεκαετίες με πλοιοκτήτες και εμπορικούς δανειστές στον τομέα της χρηματοδότησης πλοίων.
Υπενθυμίζεται ότι η Costamare Inc της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, με 49 χρόνια ιστορίας στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία ελέγχει ένα στόλο 72 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας περίπου 531.000 TEU (συμπεριλαμβανομένου ενός πλοίου που θα πουληθεί) και επίσης ένα στόλο 45 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου συνολικής χωρητικότητας περίπου 2.436.000 DWT.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη