Επενδύσεις «στη στεριά» όχι όμως μακριά από τη θάλασσα, υλοποιεί η Costamare, αξιοποιώντας την ισχυρή ρευστότητα που διαθέτει. Όπως ανακοινώθηκε πριν από λίγο η Costamare Inc., η εισηγμένη στο NYSE, ναυτιλιακή εταιρεία ελληνικών συμφερόντων, συμφώνησε να γίνει κορυφαίος επενδυτής στη Neptune Maritime Leasing Limited επενδύοντας 200 εκατομμύρια δολάρια. Η Neptune Leasing είναι μια εταιρεία ναυτιλιακής χρηματοδοτικής μίσθωσης προσανατολισμένη στην παροχή ευέλικτων λύσεων χρηματοδότησης στους πλοιοκτήτες, η οποία ιδρύθηκε το 2021 από τον έμπειρο τραπεζίτη Χάρη Αντωνίου, ο οποίος θα συνεχίσει να είναι Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
Χρονιά ρεκόρ για την Costamare – Τα έσοδα, η ρευστότητα και ο στόλος
Ο κ. Βασίλης Μαντζαβίνος, έμπειρος ναυτιλιακός τραπεζίτης, θα διοριστεί, μεταξύ άλλων, ως επιπλέον μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Neptune Leasing για λογαριασμό της Costamare. Η Costamare συνεργάζεται σε αυτό το εγχείρημα με το Latsco Family Office, το Family Office της οικογένειας της Μαριάννας Λάτση, το οποίο επίσης αυξάνει την επένδυσή του στη Neptune Leasing.
Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες αξίες του ενεργητικού, η Costamare πιστεύει ότι η επένδυση στη Neptune Leasing αποτελεί ευνοϊκή αξιοποίηση της αυξημένης ρευστότητας της και αναμένεται να παρέχει υγιείς αποδόσεις σε αποδεκτά επίπεδα κινδύνου. Το νέο εγχείρημα είναι συνεργατικό με την υπάρχουσα πλατφόρμα πλοιοκτησίας και αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τις ισχυρές σχέσεις που χτίστηκαν τις τελευταίες δεκαετίες με πλοιοκτήτες και εμπορικούς δανειστές στον τομέα της χρηματοδότησης πλοίων.
Υπενθυμίζεται ότι η Costamare Inc της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, με 49 χρόνια ιστορίας στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία ελέγχει ένα στόλο 72 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας περίπου 531.000 TEU (συμπεριλαμβανομένου ενός πλοίου που θα πουληθεί) και επίσης ένα στόλο 45 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου συνολικής χωρητικότητας περίπου 2.436.000 DWT.
Latest News
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ