
Επενδύσεις «στη στεριά» όχι όμως μακριά από τη θάλασσα, υλοποιεί η Costamare, αξιοποιώντας την ισχυρή ρευστότητα που διαθέτει. Όπως ανακοινώθηκε πριν από λίγο η Costamare Inc., η εισηγμένη στο NYSE, ναυτιλιακή εταιρεία ελληνικών συμφερόντων, συμφώνησε να γίνει κορυφαίος επενδυτής στη Neptune Maritime Leasing Limited επενδύοντας 200 εκατομμύρια δολάρια. Η Neptune Leasing είναι μια εταιρεία ναυτιλιακής χρηματοδοτικής μίσθωσης προσανατολισμένη στην παροχή ευέλικτων λύσεων χρηματοδότησης στους πλοιοκτήτες, η οποία ιδρύθηκε το 2021 από τον έμπειρο τραπεζίτη Χάρη Αντωνίου, ο οποίος θα συνεχίσει να είναι Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
Χρονιά ρεκόρ για την Costamare – Τα έσοδα, η ρευστότητα και ο στόλος
Ο κ. Βασίλης Μαντζαβίνος, έμπειρος ναυτιλιακός τραπεζίτης, θα διοριστεί, μεταξύ άλλων, ως επιπλέον μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Neptune Leasing για λογαριασμό της Costamare. Η Costamare συνεργάζεται σε αυτό το εγχείρημα με το Latsco Family Office, το Family Office της οικογένειας της Μαριάννας Λάτση, το οποίο επίσης αυξάνει την επένδυσή του στη Neptune Leasing.
Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες αξίες του ενεργητικού, η Costamare πιστεύει ότι η επένδυση στη Neptune Leasing αποτελεί ευνοϊκή αξιοποίηση της αυξημένης ρευστότητας της και αναμένεται να παρέχει υγιείς αποδόσεις σε αποδεκτά επίπεδα κινδύνου. Το νέο εγχείρημα είναι συνεργατικό με την υπάρχουσα πλατφόρμα πλοιοκτησίας και αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τις ισχυρές σχέσεις που χτίστηκαν τις τελευταίες δεκαετίες με πλοιοκτήτες και εμπορικούς δανειστές στον τομέα της χρηματοδότησης πλοίων.
Υπενθυμίζεται ότι η Costamare Inc της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, με 49 χρόνια ιστορίας στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία ελέγχει ένα στόλο 72 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας περίπου 531.000 TEU (συμπεριλαμβανομένου ενός πλοίου που θα πουληθεί) και επίσης ένα στόλο 45 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου συνολικής χωρητικότητας περίπου 2.436.000 DWT.


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά