H Royal Caribbean θα προσφέρει κρουαζιέρες απο τον Πειραιά το καλοκαίρι του 2023 και του 2024, αξιοποιώντας την αυξημένη ζήτηση αλλά και την καλύτερη αεροπορική συνδεσιμότητα των ΗΠΑ με την χώρα μας.
Όπως επισημαίνει ο κ. Ανδρέας Στυλιανόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Navigator Travel & Tourist Services Ltd, η οποία είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος πωλήσεων σε Ελλάδα και Βουλγαρία της Royal Caribbean, η κρουαζιέρα παρουσιάζει άνοδο στην Ελλάδα, παρά το γεγονός ότι υστερούμε σε υποδομές. Τόνισε επίσης ότι η άνοδος της κρουαζιέρας στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην αεροπορική συνδεσιμότητα της χώρας μας, με τις ΗΠΑ. Ο Αμερικάνος είναι πρωταγωνιστής στην κρουαζιέρα, τόνισε ο κ. Στυλιανόπουλος.
Η Royal Caribbean επενδύει στην Ελλάδα και κάνει το λιμάνι του Πειραιά Home port για το 2023 και 2024 με δυο πλοία. Ειδικότερα το κρουαζιερόπλοιο Enchantment of the Seas φέτος το καλοκαίρι θα αναχωρεί από το λιμάνι του Πειραιά από Μάιο έως Σεπτέμβριο και θα κάνει 7νυχτες κρουαζιέρες προς Ελληνικά λιμάνια, όπως τη Μύκονο, Σαντορίνη, Χανιά, Κέρκυρα κ.α και λιμάνια της Αδριατικής, όπως το Κοτόρ στο Μαυροβούνιο και το Σπλιτ στην Κροατία. Το πλοίο αναχωρώντας από Πειραιά θα έχει λιμάνι αποβίβασης την Ραβέννα της Ιταλίας.
Το Enchantment of the Seas έχει μεικτή χωρητικότητα 82,910 τόνων, μήκος 301 μέτρα και 11 καταστρώματα, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει έως 2730 επιβάτες.
Royal Caribbean: Μετέφερε 4,6 εκατ. επιβάτες το 2022
Το καλοκαίρι 2024 η Royal Caribbean συνεχίζει να επενδύει στην Ελλάδα με το κρουαζιερόπλοιο Voyager of the Seas, το οποίο από Μάιο έως Οκτώβριο θα αναχωρεί είτε από Πειραιά προς Ραβέννα με ενδιάμεσους σταθμούς σε Ελληνικά λιμάνια και λιμάνια της Αδριατικής, είτε από/προς Πειραιά προς Αίγυπτο, Ισραήλ και Κύπρο. Το Voyager of the Seas είναι μεγαλύτερο από το Enchantment of the Seas, έχει μεικτή χωρητικότητα 137,276 τόνων, μήκος 311 μέτρα, 15 καταστρώματα και μπορεί να φιλοξενήσει έως 4000 επιβάτες.
Εκτός Ελλάδας, το καλοκαίρι του 2023 το Symphony of the Seas, ένα από τα μεγαλύτερα και πιο τεχνολογικά προηγμένα κρουαζιερόπλοια του κόσμου θα βρίσκεται στη Δυτική Μεσόγειο, και θα κάνει 7νυχτες κρουαζιέρες σε Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία με λιμάνι αναχώρησης τη Βαρκελώνη ή την Τσιβιταβέκια (Ρώμη). To Symphony of the Seas έχει μεικτή χωρητικότητα 228,081 τόνων, 362 μέτρα μήκος, διαθέτει 18 καταστρώματα ενώ μπορεί να υποδεχθεί έως 6,680 επιβάτες.
Στη Βόρεια Ευρώπη, το Jewel of the Seas από το Μάιο έως τον Αύγουστο θα κάνει μεγαλύτερης διάρκειας κρουαζιέρες (12νυχτες) στα Βρετανικά Νησιά και την Ισλανδία ή στα Νορβηγικά φιορδ μέχρι τον Αρκτικό Κύκλο με λιμάνι αναχώρησης το Άμστερνταμ. Το Jewel of the Seas έχει μεικτή χωρητικότητα 90, 090 τόνων, 293 μέτρα μήκος και μπορεί να φιλοξενήσει έως 2,700 επιβάτες.
Νέο κρουαζιερόπλοιο – Icon of the Seas
Τον Ιανουάριο 2024 το πρώτο πλοίο της κατηγορίας Icon, το Icon of the Seas, θ΄ αποτελέσει ένα πρωτόγνωρο συνδυασμό των καλύτερων στοιχείων των διακοπών. Στο Icon κάθε οικογένεια και κάθε λάτρης της περιπέτειας θα βρουν τη δική τους εκδοχή των απόλυτων οικογενειακών διακοπών.
Το Icon of the Seas θα περιλαμβάνει ολοκληρωμένες καινοτομίες και γνωστές, αναβαθμισμένες εμπειρίες για όλους. Διατίθενται περισσότερες δραστηριότητες από ποτέ που θ΄ανεβάσουν την αδρεναλίνη στα ύψη, συμπεριλαμβανομένου του μεγαλύτερου waterpark στη θάλασσα, ασυναγώνιστοι τρόποι χαλάρωσης με απεριόριστη θέα στον ωκεανό και πισίνες – μία για κάθε μέρα της εβδομάδας – και επιπλέον ένας συνδυασμός 40 νέων και ήδη γνωστών επιλογών για εστιατόρια, μπαρ και νυχτερινή διασκέδαση καθώς και κορυφαία ψυχαγωγία.
To Icon of the Seas κατασκευάζεται στα ναυπηγεία Meyer Turku στην Φινλανδία, θα έχει μεικτή χωρητικότητα 250,800 τόνων και θα είναι πλέον το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, αφού θα έχει μήκος 365 μέτρων. Το πλοίο θα έχει 20 καταστρώματα και θα μπορεί να φιλοξενήσει έως 7,514 άτομα.
Το Icon of the Seas θα ξεκινήσει την πρώτη του κρουαζιέρα τον Ιανουάριο 2024 και όλη τη χρονιά θα αναχωρεί από το Μαϊάμι των Η.Π.Α προσφέροντας 7νυχτες κρουαζιέρες εναλλάξ στην Ανατολική και Δυτική Καραϊβική επισκεπτόμενο προορισμούς όπως το Κοζουμέλ και το Πουέρτο Κόστα Μάγια στο Μεξικό, το Σεν Μαρτέν και Σεντ Tόμας και φυσικά το ιδιόκτητο νησί της Royal Caribbean στις Μπαχάμες, το Perfect Day at CocoCay.
Latest News
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ