
O ναυτιλιακός κολοσσός Evergreen ξαναχτυπά. Αφού έγινε πρωτοσέλιδο για την επιβράβευση των εργαζομένων της τον περασμένο Δεκέμβριο με τεράστια μπόνους στο τέλος του έτους αξίας έως και 52 μηνών, η εταιρεία με έδρα την Ταϊβάν αποφάσισε να δώσει συνέχεια στα μπόνους με επιπλέον 11 μισθούς για την απόδοσή τους το 2022.
Αυτό, όπως αναφέρει η Strait Times, φέρνει τα μπόνους για το 2022 σε μισθούς άνω των πέντε ετών.
Το θαλάσσιο ατύχημα που γέμισε τον πλανήτη με… πλαστικά παπάκια
Η εταιρεία κατέγραψε κέρδη σχεδόν 15 δισ. δολαρίων το περασμένο έτος, μια αύξηση 39,82% σε ετήσια βάση, χάρη στην ανάκαμψη της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας εμπορευματοκιβωτίων μετά την άρση των περιορισμών για την Covid-19 σε πολλές χώρες, καθώς και τη ραγδαία αύξηση των ναύλων.
Το 2021, η Evergreen Marine είχε ανακοινώσει μπόνους για το εργατικό της δυναμικό, το οποίο σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπέρασε και τους 40 μισθούς.

Η γενναιοδωρία της εταιρείας Evergreen φαίνεται πως την έχει καταστήσει ονειρικό μέρος εργασίας για πολλούς ανθρώπους. Βάσει σχετικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο, η Evergreen συνιστά τη νούμερο ένα εταιρεία ‒στην κατηγορία «old economy»‒ στην οποία οι πολίτες της Ταϊβάν θέλουν να απασχοληθούν.
Η Evergreen Marine δεν απάντησε αμέσως στο αίτημα των Straits Times για σχολιασμό, αν και προηγουμένως τόνισε σε τοπικούς δημοσιογράφους ότι οι εργαζόμενοι αποζημιώθηκαν με βάση την απόδοσή τους.
Πηγή, που ζήτησε να παραμείνει ανώνυμη επειδή οι πληροφορίες είναι ιδιωτικές, είπε ότι το μέγεθος του απροσδόκητου κέρδους ποικίλλει ανάλογα με τον βαθμό εργασίας και τη λειτουργία ενός υπαλλήλου και τα υπερβολικά μπόνους ισχύουν μόνο για το προσωπικό με συμβάσεις που έχουν ως βάση το θεσμικό πλαίσιο της Ταϊβάν.


Latest News
![Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/ploia-600x338.jpg)
Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]
Γιατί η ναυτιλιακή βιομηχανία θα μπορούσε να μειώσει τις ανησυχίες για την ποιότητα του ενεργητικού για τις ευρωπαϊκές τράπεζες

Ναυτιλιακές φεύγουν άρον-άρον από Χονγκ Κονγκ - Οι φόβοι για τις σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας
Παρά την εισροή κινεζικών πλοίων στο νηολόγιο του Χονγκ Κονγκ, ο αριθμός των πλοίων που φέρουν τη σημαία του μειώθηκε 8%

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ