O ναυτιλιακός κολοσσός Evergreen ξαναχτυπά. Αφού έγινε πρωτοσέλιδο για την επιβράβευση των εργαζομένων της τον περασμένο Δεκέμβριο με τεράστια μπόνους στο τέλος του έτους αξίας έως και 52 μηνών, η εταιρεία με έδρα την Ταϊβάν αποφάσισε να δώσει συνέχεια στα μπόνους με επιπλέον 11 μισθούς για την απόδοσή τους το 2022.
Αυτό, όπως αναφέρει η Strait Times, φέρνει τα μπόνους για το 2022 σε μισθούς άνω των πέντε ετών.
Το θαλάσσιο ατύχημα που γέμισε τον πλανήτη με… πλαστικά παπάκια
Η εταιρεία κατέγραψε κέρδη σχεδόν 15 δισ. δολαρίων το περασμένο έτος, μια αύξηση 39,82% σε ετήσια βάση, χάρη στην ανάκαμψη της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας εμπορευματοκιβωτίων μετά την άρση των περιορισμών για την Covid-19 σε πολλές χώρες, καθώς και τη ραγδαία αύξηση των ναύλων.
Το 2021, η Evergreen Marine είχε ανακοινώσει μπόνους για το εργατικό της δυναμικό, το οποίο σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπέρασε και τους 40 μισθούς.
Η γενναιοδωρία της εταιρείας Evergreen φαίνεται πως την έχει καταστήσει ονειρικό μέρος εργασίας για πολλούς ανθρώπους. Βάσει σχετικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο, η Evergreen συνιστά τη νούμερο ένα εταιρεία ‒στην κατηγορία «old economy»‒ στην οποία οι πολίτες της Ταϊβάν θέλουν να απασχοληθούν.
Η Evergreen Marine δεν απάντησε αμέσως στο αίτημα των Straits Times για σχολιασμό, αν και προηγουμένως τόνισε σε τοπικούς δημοσιογράφους ότι οι εργαζόμενοι αποζημιώθηκαν με βάση την απόδοσή τους.
Πηγή, που ζήτησε να παραμείνει ανώνυμη επειδή οι πληροφορίες είναι ιδιωτικές, είπε ότι το μέγεθος του απροσδόκητου κέρδους ποικίλλει ανάλογα με τον βαθμό εργασίας και τη λειτουργία ενός υπαλλήλου και τα υπερβολικά μπόνους ισχύουν μόνο για το προσωπικό με συμβάσεις που έχουν ως βάση το θεσμικό πλαίσιο της Ταϊβάν.
Latest News
Στο 7,4% του παγκοσμίου στόλου τα πλοία με εναλλακτικά καύσιμα - Οι εκτιμήσεις της Intermodal
Ενώ η χρηματοδότηση στην πιο πράσινη ναυτιλία σημειώνει πρόοδο, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές προκλήσεις
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι