Στο 95% φτάνουν πλέον οι οnline Έλληνες, αποτελώντας ένα πλήθος 7.811.000 εν δυνάμει καταναλωτών προϊόντων και υπηρεσιών.

Κάνοντας καθημερνά τις αγορές τους από ηλεκτρονικά καταστήματα, τις συναλλαγές τους με τράπεζες αλλά και το με το Δημόσιο, επηρεάζονται σημαντικά, με την προσέγγιση μέσω ηλεκτρονικής διαφήμισης να οδηγεί τους τέσσερις στους δέκα καταναλωτές, σύμφωνα με στοιχεία της τελευταίας έρευνας της Focus Bari, να δίνουν ιδιαίτερη σημασία όταν τους ενδιαφέρει ένα προϊόν.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο ηλεκτρονικός τρόπος συναλλαγών ενισχύεται χρόνο με τον χρόνο ανοίγοντας τη βεντάλια σε όλο το φάσμα των ηλικιών. Αν και τα φυσικά καταστήματα συγκεντρώνουν το 95% των καταναλωτών, ήδη σχεδόν οι οκτώ στους δέκα (78%) είναι και on line αγοραστές, ενώ το 66% των Ελλήνων κάνουν χρήση του e-banking, το 51% συναλλαγές με το Δημόσιο και το 73% αξιοποιεί τις δυνατότητες του Διαδικτύου ως μέσου επικοινωνίας.

Aπογειώθηκε η χρήση του διαδικτύου στους Έλληνες άνω των 55 ετών

Η ψηφιακή αυτή επέκταση στην Ελλάδα, η οποία στις ηλικίες από 13 έως και 44 ετών έφτασε το 2022 στο 100% και σε μεγαλύτερες ηλικίες άνω των 65 ετών στο 80% παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το 2021 46%, μεταμορφώνει το Διαδίκτυο σε σημαντική πηγή πληροφόρησης σε θέματα που αφορούν τους καταναλωτές, διαμορφώνοντας παράλληλα και τις καταναλωτικές τάσεις και δημιουργώντας καταναλωτές που είναι ανυπόμονοι και συχνά απαιτητικοί. Το 74% των χρηστών – καταναλωτών το αξιοποιεί ως πηγή πληροφοριών με το ποσοστό αυτό να φτάσει στο 79% για τις ηλικίες μεταξύ 25-34 ετών.

Η διαφήμιση

Με δεδομένο ότι οι εννέα στους δέκα θεωρούν ότι οι διαφημίσεις είναι χρήσιμες, το 62% εκτιμά ότι δίνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες, με σχεδόν τέσσερις στους δέκα να δηλώνουν ότι λαμβάνουν χρήσιμες πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν.

Στα σύγχρονα κανάλια, δεδομένης της εκτεταμένης χρήσης του Ιντερνετ, τα social media, οι ιστοσελίδες, τα newsletters αλλά και οι influencer καμπάνιες αποτελούν οχήματα για την ενημέρωση των καταναλωτών σε σχέση με τις καταναλωτικές τάσεις και τα νέα προϊόντα. Μάλιστα στην ιεράρχηση της επιρροής τα social media είναι πρώτα με 47% ενώ οι καμπάνιες των influencers στην τελευταία με 39%.

Πάντως οι έλληνες καταναλωτές φαίνεται να εκτιμούν την ποιότητα αλλά όχι την ποσότητα των διαφημίσεων, ειδικά στο digital περιβάλλον, δηλώνοντας πως είναι ενοχλητικές σε ποσοστό έως και 40%.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑ ΝΕΑ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
IBM: Ενίσχυση των επιχειρηματικών επενδύσεων στην τεχνητή νοημοσύνη
Tεχνητή νοημοσύνη |

Ενίσχυση των επιχειρηματικών επενδύσεων στην AI - Τι δείχνει έρευνα της IBM

Έρευνα της IBM δείχνει ότι τα στελέχη των επιχειρήσεων αναγνωρίζουν τα οφέλη των επενδύσεων στην πληροφορική για την ενίσχυση της βιωσιμότητας, με το 88% να σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις

Τεχνητή Νοημοσύνη: Η Δανία ανοίγει τον δρόμο για υπεύθυνες λύσεις AI στην Ευρώπη
Tεχνητή νοημοσύνη |

Η Δανία ανοίγει τον δρόμο για υπεύθυνες λύσεις AI στην Ευρώπη

Επιχειρήσεις και δημόσιοι οργανισμοί της Δανίας ένωσαν τις δυνάμεις τους για να καταγράψουν τις κατευθυντήριες γραμμές που θα επιταχύνουν την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI Act)