
Στο 95% φτάνουν πλέον οι οnline Έλληνες, αποτελώντας ένα πλήθος 7.811.000 εν δυνάμει καταναλωτών προϊόντων και υπηρεσιών.
Κάνοντας καθημερνά τις αγορές τους από ηλεκτρονικά καταστήματα, τις συναλλαγές τους με τράπεζες αλλά και το με το Δημόσιο, επηρεάζονται σημαντικά, με την προσέγγιση μέσω ηλεκτρονικής διαφήμισης να οδηγεί τους τέσσερις στους δέκα καταναλωτές, σύμφωνα με στοιχεία της τελευταίας έρευνας της Focus Bari, να δίνουν ιδιαίτερη σημασία όταν τους ενδιαφέρει ένα προϊόν.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο ηλεκτρονικός τρόπος συναλλαγών ενισχύεται χρόνο με τον χρόνο ανοίγοντας τη βεντάλια σε όλο το φάσμα των ηλικιών. Αν και τα φυσικά καταστήματα συγκεντρώνουν το 95% των καταναλωτών, ήδη σχεδόν οι οκτώ στους δέκα (78%) είναι και on line αγοραστές, ενώ το 66% των Ελλήνων κάνουν χρήση του e-banking, το 51% συναλλαγές με το Δημόσιο και το 73% αξιοποιεί τις δυνατότητες του Διαδικτύου ως μέσου επικοινωνίας.
Aπογειώθηκε η χρήση του διαδικτύου στους Έλληνες άνω των 55 ετών
Η ψηφιακή αυτή επέκταση στην Ελλάδα, η οποία στις ηλικίες από 13 έως και 44 ετών έφτασε το 2022 στο 100% και σε μεγαλύτερες ηλικίες άνω των 65 ετών στο 80% παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το 2021 46%, μεταμορφώνει το Διαδίκτυο σε σημαντική πηγή πληροφόρησης σε θέματα που αφορούν τους καταναλωτές, διαμορφώνοντας παράλληλα και τις καταναλωτικές τάσεις και δημιουργώντας καταναλωτές που είναι ανυπόμονοι και συχνά απαιτητικοί. Το 74% των χρηστών – καταναλωτών το αξιοποιεί ως πηγή πληροφοριών με το ποσοστό αυτό να φτάσει στο 79% για τις ηλικίες μεταξύ 25-34 ετών.
Η διαφήμιση
Με δεδομένο ότι οι εννέα στους δέκα θεωρούν ότι οι διαφημίσεις είναι χρήσιμες, το 62% εκτιμά ότι δίνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες, με σχεδόν τέσσερις στους δέκα να δηλώνουν ότι λαμβάνουν χρήσιμες πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν.
Στα σύγχρονα κανάλια, δεδομένης της εκτεταμένης χρήσης του Ιντερνετ, τα social media, οι ιστοσελίδες, τα newsletters αλλά και οι influencer καμπάνιες αποτελούν οχήματα για την ενημέρωση των καταναλωτών σε σχέση με τις καταναλωτικές τάσεις και τα νέα προϊόντα. Μάλιστα στην ιεράρχηση της επιρροής τα social media είναι πρώτα με 47% ενώ οι καμπάνιες των influencers στην τελευταία με 39%.
Πάντως οι έλληνες καταναλωτές φαίνεται να εκτιμούν την ποιότητα αλλά όχι την ποσότητα των διαφημίσεων, ειδικά στο digital περιβάλλον, δηλώνοντας πως είναι ενοχλητικές σε ποσοστό έως και 40%.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑ ΝΕΑ


Latest News

Η Arm ήθελε εξαγορά της Alphawave για να βάλει στο χέρι την τεχνολογία SerDes
Αυτό που... κέντρισε το ενδιαφέρον της Arm ήταν μία συγκεκριμένη τεχνολογία της Alphawave που καθορίζει πόσο γρήγορα οι πληροφορίες μπορούν να εισαχθούν αλλά και να εξαχθούν από ένα μικροτσίπ

Ο Michael Kratsios σε θέση «κλειδί» στον Λευκό Οίκο - Τα «πυρά» στην Κίνα από το OT Forum
Ο Michael Kratsios θα βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος της τεχνολογικής μάχης των ΗΠΑ με την Κίνα στην τεχνητή νοημοσύνη

Ανάδειξη καινοτόμων ιδεών με το Beyond Tomorrow Competition
Ο διαγωνισμός Beyond Tomorrow Competition υλοποιείται με την στήριξη των HDB, KPMG και ΕΚΚΟΜΕΔ Creative Greece

Kaspersky: Πώς να μετατρέπετε αρχεία με ασφάλεια
Οι ιστοσελίδες μετατροπής αρχείων στο διαδίκτυο αποτελούν έναν ελκυστικό τρόπο για να αλλάξετε τη μορφή των αρχείων σας, αλλά ενέχουν κινδύνους

Πόλος έλξης η Δ. Μακεδονία για data centers αμερικανικών κολοσσών - Το project της ΔΕΗ
Το σχέδιο της ΔΕΗ για data centers στη Δυτική Μακεδονία, το αμερικανικό ενδιαφέρον και οι κινήσεις των άλλων παικτών

Το 50% των τσιπ κέντρων δεδομένων φέτος θα έχει σχεδιαστεί από την Arm
Οι επεξεργαστές της Arm αποκτούν δημοτικότητα λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης ενέργειας - Οι Amazon, Google, Microsoft σχεδιάζουν τσιπ κέντρων δεδομένων που βασίζονται σε τεχνολογία της Arm

Η ΕΕ βάζει την Big Tech στο κάδρο του εμπορικού πολέμου - Ερχονται πρόστιμα σε Apple και Meta
Με φόντο την κλιμάκωση του εμπορικού πολέμου η Κομισιόν ετοιμάζεται να επιβάλει πρόστιμα στην αφρόκρεμα των αμερικανικών τεχνολογικών εταιρειών

Νορβηγία: Συνετρίβη ο πρώτος τροχιακός πύραυλος που εκτόξευσε η Ευρώπη
Ο πύραυλος εκτοξεύτηκε από διαστημοδρόμιο στη Νορβηγία - Η γερμανική εταιρεία Isar Aerospace είχε κάνει λόγο για «αρχική δοκιμή»

Ήρθε για να μείνει - Το blockchain, οι εφαρμογές του και οι προκλήσεις
Το blockchain είναι μια τεχνολογία που έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τις συναλλαγές

Η τρέλα της OpenAI για το Ghibli... που πήρε περίεργη τροπή
Τα social media έχουν κατακλυστεί με εικόνες στο στυλ του ιαπωνικού οίκου κινουμένων σχεδίων Studio Ghibli που έχει ενσωματώσει της OpenAI