Στο 95% φτάνουν πλέον οι οnline Έλληνες, αποτελώντας ένα πλήθος 7.811.000 εν δυνάμει καταναλωτών προϊόντων και υπηρεσιών.
Κάνοντας καθημερνά τις αγορές τους από ηλεκτρονικά καταστήματα, τις συναλλαγές τους με τράπεζες αλλά και το με το Δημόσιο, επηρεάζονται σημαντικά, με την προσέγγιση μέσω ηλεκτρονικής διαφήμισης να οδηγεί τους τέσσερις στους δέκα καταναλωτές, σύμφωνα με στοιχεία της τελευταίας έρευνας της Focus Bari, να δίνουν ιδιαίτερη σημασία όταν τους ενδιαφέρει ένα προϊόν.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο ηλεκτρονικός τρόπος συναλλαγών ενισχύεται χρόνο με τον χρόνο ανοίγοντας τη βεντάλια σε όλο το φάσμα των ηλικιών. Αν και τα φυσικά καταστήματα συγκεντρώνουν το 95% των καταναλωτών, ήδη σχεδόν οι οκτώ στους δέκα (78%) είναι και on line αγοραστές, ενώ το 66% των Ελλήνων κάνουν χρήση του e-banking, το 51% συναλλαγές με το Δημόσιο και το 73% αξιοποιεί τις δυνατότητες του Διαδικτύου ως μέσου επικοινωνίας.
Aπογειώθηκε η χρήση του διαδικτύου στους Έλληνες άνω των 55 ετών
Η ψηφιακή αυτή επέκταση στην Ελλάδα, η οποία στις ηλικίες από 13 έως και 44 ετών έφτασε το 2022 στο 100% και σε μεγαλύτερες ηλικίες άνω των 65 ετών στο 80% παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το 2021 46%, μεταμορφώνει το Διαδίκτυο σε σημαντική πηγή πληροφόρησης σε θέματα που αφορούν τους καταναλωτές, διαμορφώνοντας παράλληλα και τις καταναλωτικές τάσεις και δημιουργώντας καταναλωτές που είναι ανυπόμονοι και συχνά απαιτητικοί. Το 74% των χρηστών – καταναλωτών το αξιοποιεί ως πηγή πληροφοριών με το ποσοστό αυτό να φτάσει στο 79% για τις ηλικίες μεταξύ 25-34 ετών.
Η διαφήμιση
Με δεδομένο ότι οι εννέα στους δέκα θεωρούν ότι οι διαφημίσεις είναι χρήσιμες, το 62% εκτιμά ότι δίνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες, με σχεδόν τέσσερις στους δέκα να δηλώνουν ότι λαμβάνουν χρήσιμες πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν.
Στα σύγχρονα κανάλια, δεδομένης της εκτεταμένης χρήσης του Ιντερνετ, τα social media, οι ιστοσελίδες, τα newsletters αλλά και οι influencer καμπάνιες αποτελούν οχήματα για την ενημέρωση των καταναλωτών σε σχέση με τις καταναλωτικές τάσεις και τα νέα προϊόντα. Μάλιστα στην ιεράρχηση της επιρροής τα social media είναι πρώτα με 47% ενώ οι καμπάνιες των influencers στην τελευταία με 39%.
Πάντως οι έλληνες καταναλωτές φαίνεται να εκτιμούν την ποιότητα αλλά όχι την ποσότητα των διαφημίσεων, ειδικά στο digital περιβάλλον, δηλώνοντας πως είναι ενοχλητικές σε ποσοστό έως και 40%.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑ ΝΕΑ
Latest News
Σκληρός Ιανουάριος για την Apple - Oι καταναλωτές δε βρίσκουν ακόμη χρήσιμο τo smartphone AI
Η εταιρεία υποβαθμίστηκε σε hold από την Loop Capital και σε underperform από την Jefferies.
«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDoS
Οι επιθέσεις DDoS κατακλύζουν τους στόχους με τεράστιο όγκο δεδομένων, προκαλώντας αρνητικές επιπτώσεις στις υπηρεσίες που προσφέρονται
Η ΑΙ θα φέρει πρωτοφανή αυτονομία στις επιχειρήσεις - Τι εκτιμά η Accenture Technology Vision 2025
Η 25η ετήσια έκδοση εξερευνά το μέλλον, όπου η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει τα πάντα, από την εμπειρία των πελατών μέχρι το παγκόσμιο εργατικό δυναμικό
Τραμπ προς Κίνα: «Δώστε μας το μισό TikTok και θα αποφύγετε τους δασμούς»
Ο πρόεδρος υπέγραψε εκτελεστικό διάταγμα δίνοντας στο TikTok προθεσμία 75 ημερών να βρει αγοραστή στις ΗΠΑ
Στο στόχαστρο βελγικής έρευνας η Apple - Οι κατηγορίες για «ματωμένα ορυκτά» από το Κονγκό
Δικηγόροι της ΛΔ Κογκό ισχυρίζονται ότι τα iPhone της Apple χρησιμοποιούν ορυκτά που προμηθεύονται από ένοπλες ομάδες δολοφόνων
Το TikTok αποκαθιστά τις υπηρεσίες στις ΗΠΑ μετά τις διαβεβαιώσεις Τραμπ
Το TikTok είναι προσβάσιμο σε αρκετούς Αμερικανούς και εκφράζει δημόσια ευχαριστήρια στον Τραμπ
Πολλοί δισεκατομμυριούχοι CEOs τεχνολογίας θα δώσουν το «παρών» στην ορκωμοσία Τραμπ, αλλά όχι όλοι
Αρκετοί ηγέτες πολλών εξεχόντων τεχνολογικών πεδίων θα παραστούν στην ορκωμοσία του νέου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ
Το TikTok αποκαθιστά τη λειτουργία του στις ΗΠΑ μέσω... Τραμπ
O Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι θα ανανεώσει την πρόσβαση του TikTok στους χρήστες του στις ΗΠΑ όταν επιστρέψει στην εξουσία τη Δευτέρα
Τραμπ και Βαλτς δίνουν ελπίδες στο TikTok - Η επαναλειτουργία με «τείχος προστασίας» στις ΗΠΑ
Μετά από την εφαρμογή της επίμαχης δικαστικής απόφασης, το TikTok δεν είναι πλέον προσβάσιμο στις Ηνωμένες Πολιτείες
Προσφορά για συγχώνευση με το TikTok, υπέβαλε η Perplexity
Η πρόταση της Perplexity έγινε ενώ παράλληλα διακινείται ότι μπορει να εκδηλωθεί κάποια πρωτοβουλία εκ μέρους του νέου αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τράμπ