Η Microsoft ετοιμάζεται να δημιουργήσει το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα διανομής βιντεοπαιχνιδιών για κινητά για να σπάσει το δίπολο που έχει δημιουργηθεί από τις Apple και Google.
Σε συνέντευξή του στους Financial Times, o επικεφαλής του τομέα gaming της Microsoft, Φιλ Σπένσερ, δήλωσε ότι ο νόμος της ΕΕ για τις ψηφιακές αγορές (DMA) — ο οποίος θα τεθεί σε ισχύ τον Μάρτιο του 2024 — θα βοηθήσει την εταιρεία να εκπληρώσει τη φιλοδοξία του καταστήματος εφαρμογών για κινητά.
Η Microsoft «παλεύει» για την εξαγορά της Activision με κάθε τρόπο
Το DMA θα επιτρέψει στις εταιρείες να «φορτώσουν» τα καταστήματα εφαρμογών τους σε iPhone και τηλέφωνα με λειτουργικό σύστημα Android ζητώντας από την Apple και την Google να ανοίξουν τα συστήματά τους. «Θέλουμε να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε Xbox περιεχόμενο τόσο από εμάς όσο και από τρίτους συνεργάτες μας σε οποιαδήποτε οθόνη όπου κάποιος θα ήθελε να παίξει», δήλωσε ο Σπένσερ στους Financial Times.
Ανοικτές πλατφόρμες
«Σήμερα, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό σε κινητές συσκευές, αλλά θέλουμε να οικοδομήσουμε προς ένα καθεστώς, που πιστεύουμε ότι θα έρθει, όπου όλες οι πλατφόρμες και όλες οι συσκευές θα είναι ανοικτές», καταλήγει.
Σημειώνεται ότι η Microsoft αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα στη συνεργασία της με την Apple σχετικά με το cloud gaming. Η κατασκευάστρια των iPhone απαιτούσε από τους χρήστες να «κατεβάζουν» κάθε διαθέσιμο παιχνίδι που ήταν διαθέσιμο για παίξιμο μέσω του cloud της Microsoft. Έτσι, η Microsoft ζητά από το κοινό να μπει στον λογαριασμό του μέσω του προγράμματος περιήγησης Safari (της Apple) και να ακολουθεί τις οδηγίες, κάτι που δεν είναι τόσο απλό από το να κατεβάσεις μία εφαρμογή ή ένα παιχνίδι από το App Store.
Δεδομένων των περιορισμών της Apple σχετικά με τις λήψεις και τις αγορές εντός εφαρμογής, η κίνηση της Microsoft να ξεκινήσει να δημιουργεί το δικό της κατάστημα παιχνιδιών δεν θα πρέπει να θεωρείται ασυνήθιστη.
Η εξαγορά της Activision που αξίζει χρυσάφι
Υπενθυμίζεται ότι την τελευταία πενταετία, η Microsoft έχει προχωρήσει σε μια σειρά εξαγορών στούντιο δημιουργίας βιντεοπαιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των Ninja Theory, Playground Games, της ιδιοκτήτριας της Bethesda, Zenimax Media, και πιο πρόσφατα της Activision Blizzard, εξαγορά η οποία βέβαια εκκρεμεί. Η τελευταία εξαγορά μπορεί να της δώσει μια θέση στην αγορά κινητής τηλεφωνίας μέσω ενός ξεχωριστού καταστήματος με τίτλους που δεσπόζουν όπως τα «Call of Duty Mobile» και «Candy Crush Saga»
Η Activision Blizzard αποκόμισε τεράστια κέρδη από τα παιχνίδια που διανέμονταν σε κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες. Έτσι, ο έλεγχος της διανομής μέσω του δικού της καταστήματος θα δώσει στη Microsoft ένα σημαντικό πλεονέκτημα.
Είναι προφανές πόσο μεγάλη σημασία έχει για την Microsoft η ολοκλήρωση της εξαγοράς της Activision Blizzard καθώς οι ρυθμιστικές αρχές ΗΠΑ, Βρετανίας και Ευρωπαϊκής Ένωσης εξετάζουν εξονυχιστικά τη συγχώνευση.
Τον περασμένο μήνα, η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA) δήλωσε ότι ξεκινά αντιμονοπωλιακή έρευνα για τη συμφωνία, καθώς θα μπορούσε να βλάψει τους παίκτες της χώρας με «υψηλότερες τιμές και λιγότερες επιλογές». Η Microsoft προσπάθησε να κατευνάσει τις ρυθμιστικές αρχές λέγοντας ότι είναι έτοιμη να παράσχει μια μακροπρόθεσμη δέσμευση να κάνει δημοφιλή παιχνίδια όπως το «Call of Duty» διαθέσιμα σε πλατφόρμες ανταγωνιστών.
Σε αυτό το πλαίσιο, η αμερικανική εταιρεία υπέγραψε πρόσφατα 10ετή συμφωνία για τη μεταφορά παιχνιδιών Xbox στις κονσόλες της Nintendo. Επιπλέον, η Microsoft έχει επίσης συμφωνήσει να μεταφέρει αυτά τα παιχνίδια σε υπηρεσίες παιχνιδιών cloud από τις Nvidia, Boosteroid και Ubitus.
Latest News
Το Μεξικό προς απαγόρευση μεταλλαγμένου καλαμποκιού - Νέα κόντρα με τις ΗΠΑ;
Το Μεξικό υπερασπίζεται τις αυτόχθονες ποικιλίες καλαμποκιού εν μέσω διαμάχης με τις ΗΠΑ
Η αγορά kidult και πώς η Lego κατέκτησε τα... «μεγάλα παιδιά»
Τα τουβλάκια Lego κατέκτησαν τους ενήλικες, αυξάνοντας τα έσοδά της στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια στην αγορά παιχνιδιών
Πώς προετοιμάζεται η Κίνα για να «υποδεχθεί» τον Τραμπ
Με διαφοροποίηση των εξαγωγών της προς τρίτες χώρες, αλλά και επιθετικά εμπορικά μέτρα απέναντι στις ΗΠΑ προετοιμάζεται η ηγεσία στο Πεκίνο για την εποχή Τραμπ 2.0
Ο αμερικανικός πληθωρισμός προκαλεί ανησυχία στις διεθνείς αγορές
Οι εκτιμήσεις της αμερικανικής FED για την αύξηση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ το 2025, άνοιξε τον «ασκό του Αιόλου»
«Παγιδευμένη» στη Μέση Ανατολή η Pepsico - Τα κέρδη και οι όμηροι εργαζόμενοι
Η PepsiCo έχει 25.000 υπαλλήλους στο τμήμα Αφρικής, Μέσης Ανατολής και Νότιας Ασίας και είναι η κορυφαία εταιρεία σνακ στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική σε πωλήσεις
Ο Μπάιντεν είναι ακόμα στο οβάλ γραφείο αλλά ο Τραμπ κινεί τις αγορές
Η εχθρότητα των Τραμπ και Μασκ προς την κυβέρνηση είναι άλλος ένα μπαλαντέρ που θα μπορούσε να ταράξει τις αγορές ομολόγων
Σε ποιο μέρος στο Παρίσι είναι πιο δύσκολο να κλείσεις τραπέζι
Δεν είναι κάποιο νέο στέκι με ένα viral ζαχαροπλαστείο ούτε ένα θρυλικό μπιστρό με ένα ή δύο αστέρια Michelin για τα οποία φημίζεται το Παρίσι
Βούιτσιτς (ΕΚΤ): Οι μειώσεις επιτοκίων θα συνεχιστούν και το 2025
Η κατεύθυνση είναι σαφής για την ΕΚΤ, η οποία αναμένεται να συνεχίσει την κατεύθυνση του 2024 με περαιτέρω μείωση των επιτοκίων
Economist για Τραμπ: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον νέο πρόεδρο, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
Συνολικά 29 απεργίες έλαβαν χώρα σε χώρους εργασίας με πάνω από 1.000 εργαζόμενους στο 11μηνο - Το μέλλον επί προεδρίας Τραμπ
Γιατί το νέο concept της KFC δεν θυμίζει καθόλου... KFC
Η αμερικανική αλυσίδα KFC εγκαινιάζει το Saucy, που δίνει έμφαση στο κοτόπουλο και τις σάλτσες - Σε ποιους απευθύνεται