Μια νέα χρονοναύλωση για το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Akadimos» (115.534 dwt/9.288 TEU, έτους κατασκευής 2015, Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., Ρουμανία) ανακοίνωσε η Capital Product Partners (CPLP) Το πλοίο ναυλώθηκε σε μια μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών. Η ναύλωση του M/V Akadimos αναμένεται να ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2023 σε άμεση συνέχιση της σημερινής ναύλωσης της με διάρκεια περίπου 24 μήνες.
Η CPLP εκτιμά ότι η ναύλωση αυτή μπορεί να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα 34,4 εκατομμυρίων δολαρίων. Ως αποτέλεσμα της παραπάνω ναύλωσης, ο στόλος της CPLP έχει καλύψει σε ποσοστό 96% τις ημέρες λειτουργίας του, για το υπόλοιπο του 2023 και του 2024.
CPLP Shipping: Εξαγόρασε την Atrotos Gas με τα κεφάλαια από το ομόλογο που εξέδωσε
Η Capital Product Partners η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία ελέγχει ένα στόλο από 22 πλοία εκ των οποίων επτά είναι τελευταίας τεχνολογίας πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers), 11 είναι Neo-Panamax containerships, τρία είναι Panamax containerships και ένα Capesize bulk carrier. Επίσης δεν περιλαμβάνεται ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 13.312 TEU το οποίο η CPLP έχει συμφωνήσει να αγοράσει και θα το παραλάβει το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Πρόκειται για το πλοίο Buenaventura Express, το οποίο είναι υπό κατασκευή στα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries Co., Ltd., της Νοτίου Κορέας. Αναμένεται να παραληφθεί από την CPLP τον Ιούνιο του 2023.
Latest News
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα στήριξης 107 πλημμυροπαθών
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία της Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κυρίας Μελίνας Τραυλού και της Προέδρου του Μαζί για το Παιδί, κυρίας Αλεξάνδρας Μαρτίνου
«Τρολάρουν» τη διεθνή ναυτιλία οι Χούθι - Κάνουν συνέδριο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας
Οι Χούθι ζητούν από τον διεθνή ναυτιλιακή έκδοση Tradewinds να καταθέσει ιδέες για το περιεχόμενο του σεμιναρίου