Μια νέα χρονοναύλωση για το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Akadimos» (115.534 dwt/9.288 TEU, έτους κατασκευής 2015, Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., Ρουμανία) ανακοίνωσε η Capital Product Partners (CPLP) Το πλοίο ναυλώθηκε σε μια μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών. Η ναύλωση του M/V Akadimos αναμένεται να ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2023 σε άμεση συνέχιση της σημερινής ναύλωσης της με διάρκεια περίπου 24 μήνες.
Η CPLP εκτιμά ότι η ναύλωση αυτή μπορεί να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα 34,4 εκατομμυρίων δολαρίων. Ως αποτέλεσμα της παραπάνω ναύλωσης, ο στόλος της CPLP έχει καλύψει σε ποσοστό 96% τις ημέρες λειτουργίας του, για το υπόλοιπο του 2023 και του 2024.
CPLP Shipping: Εξαγόρασε την Atrotos Gas με τα κεφάλαια από το ομόλογο που εξέδωσε
Η Capital Product Partners η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία ελέγχει ένα στόλο από 22 πλοία εκ των οποίων επτά είναι τελευταίας τεχνολογίας πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers), 11 είναι Neo-Panamax containerships, τρία είναι Panamax containerships και ένα Capesize bulk carrier. Επίσης δεν περιλαμβάνεται ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 13.312 TEU το οποίο η CPLP έχει συμφωνήσει να αγοράσει και θα το παραλάβει το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Πρόκειται για το πλοίο Buenaventura Express, το οποίο είναι υπό κατασκευή στα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries Co., Ltd., της Νοτίου Κορέας. Αναμένεται να παραληφθεί από την CPLP τον Ιούνιο του 2023.
Latest News
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών
Πλοίο με εκατοντάδες τόνους βιομηχανικών αποβλήτων αγκυροβόλησε στο Δυρράχιο
Πριν το πλοίο αγκυροβολήσει στην Αλβανία είχε προηγηθεί η άρνηση της Ταϊλάνδης να παραλάβει το φορτίο βιομηχανικών αποβλήτων
«Ρουκέτες» Χούθι στο ΑΕΠ και τις τιμές – Οι οικονομικές επιπτώσεις
Οι επιθέσεις των Χούθι, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση «Review of Maritime Transport 2024», προκαλούν απώλειες έως και 0,06% στο παγκόσμιο ΑΕΠ