Μια νέα χρονοναύλωση για το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Akadimos» (115.534 dwt/9.288 TEU, έτους κατασκευής 2015, Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., Ρουμανία) ανακοίνωσε η Capital Product Partners (CPLP) Το πλοίο ναυλώθηκε σε μια μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών. Η ναύλωση του M/V Akadimos αναμένεται να ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2023 σε άμεση συνέχιση της σημερινής ναύλωσης της με διάρκεια περίπου 24 μήνες.
Η CPLP εκτιμά ότι η ναύλωση αυτή μπορεί να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα 34,4 εκατομμυρίων δολαρίων. Ως αποτέλεσμα της παραπάνω ναύλωσης, ο στόλος της CPLP έχει καλύψει σε ποσοστό 96% τις ημέρες λειτουργίας του, για το υπόλοιπο του 2023 και του 2024.
CPLP Shipping: Εξαγόρασε την Atrotos Gas με τα κεφάλαια από το ομόλογο που εξέδωσε
Η Capital Product Partners η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία ελέγχει ένα στόλο από 22 πλοία εκ των οποίων επτά είναι τελευταίας τεχνολογίας πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers), 11 είναι Neo-Panamax containerships, τρία είναι Panamax containerships και ένα Capesize bulk carrier. Επίσης δεν περιλαμβάνεται ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 13.312 TEU το οποίο η CPLP έχει συμφωνήσει να αγοράσει και θα το παραλάβει το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Πρόκειται για το πλοίο Buenaventura Express, το οποίο είναι υπό κατασκευή στα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries Co., Ltd., της Νοτίου Κορέας. Αναμένεται να παραληφθεί από την CPLP τον Ιούνιο του 2023.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη