Μια νέα χρονοναύλωση για το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Akadimos» (115.534 dwt/9.288 TEU, έτους κατασκευής 2015, Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., Ρουμανία) ανακοίνωσε η Capital Product Partners (CPLP) Το πλοίο ναυλώθηκε σε μια μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών. Η ναύλωση του M/V Akadimos αναμένεται να ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2023 σε άμεση συνέχιση της σημερινής ναύλωσης της με διάρκεια περίπου 24 μήνες.
Η CPLP εκτιμά ότι η ναύλωση αυτή μπορεί να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα 34,4 εκατομμυρίων δολαρίων. Ως αποτέλεσμα της παραπάνω ναύλωσης, ο στόλος της CPLP έχει καλύψει σε ποσοστό 96% τις ημέρες λειτουργίας του, για το υπόλοιπο του 2023 και του 2024.
CPLP Shipping: Εξαγόρασε την Atrotos Gas με τα κεφάλαια από το ομόλογο που εξέδωσε
Η Capital Product Partners η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία ελέγχει ένα στόλο από 22 πλοία εκ των οποίων επτά είναι τελευταίας τεχνολογίας πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers), 11 είναι Neo-Panamax containerships, τρία είναι Panamax containerships και ένα Capesize bulk carrier. Επίσης δεν περιλαμβάνεται ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 13.312 TEU το οποίο η CPLP έχει συμφωνήσει να αγοράσει και θα το παραλάβει το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Πρόκειται για το πλοίο Buenaventura Express, το οποίο είναι υπό κατασκευή στα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries Co., Ltd., της Νοτίου Κορέας. Αναμένεται να παραληφθεί από την CPLP τον Ιούνιο του 2023.
Latest News
Απελευθερώθηκε το πλήρωμα του Galaxy Leader από τους Χούθι
Το κατασκευής 2002 Galaxy Leader είχε καταληφθεί τον Νοέμβριο του 2023 και έκτοτε το πλήρωμα του κρατούνταν από τους Χούθι
Ποια μηνύματα έστειλε ο νέος πρόεδρος του ΝΕΕ Γιώργος Αλεξανδράτος
Ο κ. Αλεξανδράτος έκανε λόγο -μεταξύ άλλων- για στήριξη των μικρών και μεσαίων ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ενότητα του κλάδου
Capital Group - FORCE Technology: Στη Χίο ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου XR
Ο προσομοιωτής θα φιλοξενηθεί στο υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο της Capital Group, στο λιμάνι της Χίου
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
«Παζάρι» Στυλιανίδη – ακτοπλόων για τις αυξήσεις στα εισιτήρια - Ο λογαριασμός…
Για το «ψαλίδι» στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο Ναυτιλίας θα ανεβάσει τα ναύλα για τις άγονες γραμμές
«H διώρυγα είναι και θα παραμείνει δική μας» - Η απάντηση του Παναμά στον Τραμπ
Άμεση ήταν η αντίδραση του προέδρου του Παναμά στις εξαγγελίες Τραμπ
Ερχεται «λαίλαπα» στην ακτοπλοΐα - Οι αυξήσεις στα εισιτήρια και το αγκάθι του κόστους
Ποιες λύσεις προτείνουν οι ακτοπλόοι για να μετριασθούν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Με 584 νέα πλοία ο παγκόσμιος στόλος απαντά το 2025 στη γεωπολιτική αβεβαιότητα
Ο παγκόσμιος στόλος μεγαλώνει με 541 πλοία χύδην ξηρού φορτίου και 43 δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Πώς θα μπει φρένο στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Η σύσκεψη στο Μαξίμου και οι 3 προτάσεις
Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη στο Μαξίμου για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πώς τα νέα καύσιμα επηρεάζουν το κόστος