Με αυξημένα μέτρα ασφαλείας γίνεται η επανεκκίνηση των σιδηροδρομικών δρομολογίων, τρεις εβδομάδες μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Πλέον, κάθε σταθμός στελεχώνεται με δυο σταθμάρχες και όλοι οι προαστιακοί συρμοί με δυο μηχανοδηγούς και τουλάχιστον έναν συνοδό.

Επιπλέον, μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.

Το όριο ορίζεται στα 80 χλμ/ώρα σε προαστιακούς και εμπορευματικούς συρμούς και στα 100 χλμ/ώρα στις επιβατικές αμαξοστοιχίες.

Γεραπετρίτης: Συγκροτείται Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων

Πάνω από 20 δρομολόγια την πρώτη ημέρα

Από νωρίς το πρωί της Τετάρτης, στις 05:05 πραγματοποιήθηκε το πρώτο δρομολόγιο και 05:25 έφυγε η αμαξοστοιχία για την Χαλκίδα. Συνολικά 18 αμαξοστοιχίες για το αεροδρόμιο και 8 για την Χαλκίδα.

Τα δρομολόγια ήταν ανά μία ώρα για τον προαστιακό, και ανά δύο ώρες για τη Χαλκίδα. Η κίνηση για την πρώτη μέρα στον σταθμό Λαρίσης δεν ήταν ιδιαίτερα αυξημένη, ενώ αναμένεται το τι θα γίνει στη συνέχεια και κατά τη διάρκεια της μέρας.

Επίσης κινήθηκαν και δύο εμπορικές αμαξοστοιχίες σε ό,τι αφορά στο κομμάτι Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, ωστόσο υπήρξαν αρκετά προβλήματα και μειωμένες ταχύτητες.

«Το τρένο είναι ασφαλές ως μέσο μεταφοράς»

Ο κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών, Γιάννης Κοκκινάκης μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα MEGA» για την επανεκκίνηση των τρένων, 23 μέρες μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Για δεύτερη μέρα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια των τρένων και μάλιστα υπό προϋποθέσεις.

Ο κ. Κοκκινάκης αναφέρθηκε στην κίνηση των τρένων αλλά και για τον προβληματισμό των επιβατών.

«Μιλούσαμε αρκετά με τον κόσμο, τους εξηγούσαμε τι έχει γίνει και τι γίνεται από εδώ και πέρα. Το τρένο είναι ασφαλές ως μέσο μεταφοράς. Έχουν μειωθεί οι ταχύτητες κατά πολύ και ο προαστιακός στην Αθήνα δουλεύει άψογα. Βέβαια ο κόσμος έχει έναν φόβο μέσα του και προτιμά να πηγαίνει στα πίσω βαγόνια. Δεν μπορούμε να πούμε κάτι γι’ αυτό, ίσως και εμείς το ίδιο να κάναμε, αλλά το τρένο είναι ασφαλές, μπορεί ο κόσμος να μετακινηθεί. Τις επόμενες μέρες θα ενταθεί ο κόσμος, θα δούμε περισσότερη κίνηση, ο κόσμος αρχίζει και εμπιστεύεται τον σιδηρόδρομο. Πιστεύω να πάνε όλα καλά. Ευχαριστούμε όλα τα μέσα για την συνδρομή σας στην επαναλειτουργία των σιδηροδρόμων, δώσατε κουράγιο και σε μας και στον κόσμο. Οι συνοδοί βοηθούν τον κόσμο να μην συνωστίζεται στα βαγόνια», είπε αρχικά ο κ. Κοκκινάκης.

Δώσαμε στην αμαξοστοιχία ένα υπόδειγμα που λέγεται 1001. Καθορίζει τη διαδρομή της μέχρι τον επόμενο σταθμό. Η εκπαίδευση των προηγουμένων σταθμαρχών έγινε κανονικά με τις ώρες που αντιστοιχούν στον καθένα. Θα θέλαμε να δείξουμε στα νέα παιδιά την δουλειά και να τους βοηθήσουμε», συμπλήρωσε.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Ουκρανία: Πού θα χτυπήσει μετά το πράσινο φως από τον Τζο Μπάιντεν για πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς
Επικαιρότητα |

Πού θα χτυπήσει η Ουκρανία μετά το πράσινο φως από τον Τζο Μπάιντεν για πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς

Σε μια στροφή πολιτικής η κυβέρνηση Μπάιντεν δίνει για πρώτη φορά «πράσινο φως» στο Κίεβο να πλήττει τη ρωσική επικράτεια με αμερικανικά όπλα, σύμφωνα με Αμερικανούς αξιωματούχους

Μπάιντεν: Οι NYT λένε ότι άναψε πράσινο φως στο Κίεβο για πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς
Επικαιρότητα |

NYT: «Πράσινο φως» Μπάιντεν στους Ουκρανούς να χτυπήσουν με πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς τη Ρωσία

Ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, Τζο Μπάιντεν αίρει την απαγόρευση στην Ουκρανία να πλήττει ρωσικό έδαφος με αμερικανικούς πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς, μετέδωσαν οι New York Times

ΣΥΡΙΖΑ: Κάνει μαθήματα δημοκρατίας με συνεργάτες Βορίδη, Άδωνι και Πλεύρη
Επικαιρότητα |

ΣΥΡΙΖΑ: Κάνει μαθήματα δημοκρατίας με συνεργάτες Βορίδη, Άδωνι και Πλεύρη

Ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ τόνισε ότι «μαθήματα δημοκρατίας και μετασχηματισμού του νοήματος του Πολυτεχνείου με άμεσους συνεργάτες τον Μ. Βορίδη, τον Α. Γεωργιάδη και τον Θ. Πλεύρη περιττεύουν».