Περισσότερες από 5 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει στους 18 μήνες λειτουργίας του το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Μέχρι και τις 19 Μαρτίου 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 5.319.662 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν 5.011.197, με το μέσο χρόνο αναμονής να μην ξεπερνά τα 22 δευτερόλεπτα.
Ποιοι μπαίνουν στον «χορό» της ψηφιακής κάρτας εργασίας
Από αυτές τις κλήσεις (5.011.197) το 99,72% έχουν απαντηθεί, είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,28% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
- Ο e-ΕΦΚΑ συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 3.549.575 κλήσεις πολιτών (70,83% από τα 5.011.197 απαντημένων κλήσεων) για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,8%.
- Για τα θέματα αρμοδιότητας της ΔΥΠΑ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 714.061 κλήσεις (14,25% επί του συνόλου) και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,96%.
- Για θέματα αρμοδιότητας του ΟΠΕΚΑ, έχουν απαντηθεί 536.514 κλήσεις, για τα θέματα Εργασιακών Σχέσεων 150.611 κλήσεις, για θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης 18.797 κλήσεις και για θέματα Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής 7.791 κλήσεις.
- ο 1555 έχει προωθήσει απευθείας 5.148 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900, για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας, καθώς και 4.440 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 7.391 κλήσεις, που αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.
Παράλληλα, αυξάνεται σταθερά και η χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, να υποβάλλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο. Μέχρι τις 19 Μαρτίου 2023 είχαν υποβληθεί 30.928 αιτήματα μέσω του 1555.gov.gr.
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, μετά την επίσκεψή του σήμερα στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555 δήλωσε: «Το 1555 είναι μία γραμμή για να βρίσκεις άκρη. Σε ενάμιση χρόνο είχε 5 εκατομμύρια κλήσεις. Κάλεσε η μισή Ελλάδα. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι πάνω από το 99% αυτών των κλήσεων διεκπεραιώθηκε. Καμία σχέση με το παρελθόν. Σημειώνω επίσης την ευαισθησία με την οποία χειρίζονται τις κλήσεις οι εργαζόμενοι του τηλεφωνικού κέντρου».
Latest News
Διακοπή εργασιών και τηλεργασία λόγω καύσωνα – Τι ορίζει η εγκύκλιος, για ποιους εργαζόμενους
Μέτρα προστασίας των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα από τον καύσωνα προβλέπει η υπουργική εγκύκλιος
Ποιοι φόροι έφεραν πρωτογενές πλεόνασμα 2,9 δισ. ευρώ
Πού οφείλεται η υπέρβαση του στόχου για το πρωτογενές πλεόνασμα κατά 1,7 δισ. ευρώ κατά την εκτέλεση του προϋπολογισμού το πρώτο εξάμηνο
Πόση καλοκαιρινή άδεια δικαιούστε - Υπολογίστε με ένα κλικ
Οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα μπορούν να υπολογίσουν μόνοι τους την άδεια που δικαιούνται μέσω on line εφαρμογής που έχει δημιουργήσει η ΓΣΕΕ ή μέσω της App εφαρμογής
Φρένο στις αυξήσεις των μισθών «βλέπουν» οι επιχειρήσεις στην ευρωζώνη
Πώς θα διαμορφωθούν οι μισθοί στην ευρωζώνη - Τι απαντούν στελέχη επιχειρήσεων σε νέα έρευνα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας
Σε λειτουργία νέες εκδόσεις για το myDATA και το timologio
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι
Απορρίπτει την ύπαρξη εξαήμερης εργασίας - Είναι «έκτακτη βάρδια»
Η Νίκη Κεραμέως ξεκαθάρισε ότι αυτή η «έκτακτη βάρδια» δεν μπορεί να γίνεται κάθε Σάββατο, τονίζοντας πως αυτό θα ήταν «καταχρηστικό, παράνομο»
Έρχεται «μπαράζ» ελέγχων - Τι ψάχνουν οι φοροελεγκτές σε 2.500 υποθέσεις
Έλεγχοι σε συμβολαιογράφους - έρευνες σε συμβόλαια για απλήρωτο ΕΝΦΙΑ. Πρεμιέρα για το Κέντρο Φορολογίας Κεφαλαίου της Θεσσαλονίκης
Τι προσαύξηση δικαιούνται οι 185.000 εργαζόμενοι συνταξιούχοι
Πώς οι υπολογίζονται οι προσαυξήσεις στις συντάξεις των απασχολούμενων συνταξιούχων
Χαμηλές «πτήσεις» στα φορολογικά έσοδα από τις ελληνικές επιχειρήσεις - Έρευνα του ΟΟΣΑ [γραφήματα]
Η κατανομή και οι αποκλίσεις ανάμεσα στις χώρες που μελέτησε ο ΟΟΣΑ
Οι νέοι κανόνες, οι εντολές και οι «κόφτες» στον προϋπολογισμό
Στόχος η διασφάλιση της καθοδικής πορείας του χρέους με επιτάχυνση της ανάπτυξης από νέες μεταρρυθμίσεις και επενδύσεις με προτεραιότητα στην πρόληψη των δημοσιονομικών ελλειμμάτων