Περισσότερες από 5 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει στους 18 μήνες λειτουργίας του το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Μέχρι και τις 19 Μαρτίου 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 5.319.662 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν 5.011.197, με το μέσο χρόνο αναμονής να μην ξεπερνά τα 22 δευτερόλεπτα.
Ποιοι μπαίνουν στον «χορό» της ψηφιακής κάρτας εργασίας
Από αυτές τις κλήσεις (5.011.197) το 99,72% έχουν απαντηθεί, είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,28% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
- Ο e-ΕΦΚΑ συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 3.549.575 κλήσεις πολιτών (70,83% από τα 5.011.197 απαντημένων κλήσεων) για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,8%.
- Για τα θέματα αρμοδιότητας της ΔΥΠΑ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 714.061 κλήσεις (14,25% επί του συνόλου) και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,96%.
- Για θέματα αρμοδιότητας του ΟΠΕΚΑ, έχουν απαντηθεί 536.514 κλήσεις, για τα θέματα Εργασιακών Σχέσεων 150.611 κλήσεις, για θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης 18.797 κλήσεις και για θέματα Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής 7.791 κλήσεις.
- ο 1555 έχει προωθήσει απευθείας 5.148 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900, για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας, καθώς και 4.440 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 7.391 κλήσεις, που αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.
Παράλληλα, αυξάνεται σταθερά και η χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, να υποβάλλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο. Μέχρι τις 19 Μαρτίου 2023 είχαν υποβληθεί 30.928 αιτήματα μέσω του 1555.gov.gr.
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, μετά την επίσκεψή του σήμερα στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555 δήλωσε: «Το 1555 είναι μία γραμμή για να βρίσκεις άκρη. Σε ενάμιση χρόνο είχε 5 εκατομμύρια κλήσεις. Κάλεσε η μισή Ελλάδα. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι πάνω από το 99% αυτών των κλήσεων διεκπεραιώθηκε. Καμία σχέση με το παρελθόν. Σημειώνω επίσης την ευαισθησία με την οποία χειρίζονται τις κλήσεις οι εργαζόμενοι του τηλεφωνικού κέντρου».
Latest News
Στο ΣτΕ οι διπλές συντάξεις - Πότε αναμένεται η απόφαση
Το Ανώτατο Δικαστήριο επιφυλάχθηκε να εκδώσει την απόφασή του για τις διπλές συντάξεις
Κατώτατος μισθός μέσω εθνικών συλλογικών διαπραγματεύσεων - Πρόταση ΓΣΕΕ προς Κεραμέως
Κατά τη ΓΣΕΕ, στο προτεινόμενο σύστημα αυτόματου καθορισμού του κατώτατου μισθού, δε λαμβάνονται υπόψη ούτε τα ελάχιστα κριτήρια της Οδηγίας της ΕΕ
Πότε θα καταβληθεί το έκτακτο επίδομα - Ποιες κοινωνικές ομάδες θα το λάβουν
Τι είπε για έκτακτο επίδομα και αυξήσεις συντάξεων ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Π. Τσακλόγλου
Κατώτατος μισθός στα 1.100 ευρώ στη doValue Greece
Όσοι εργαζόμενοι στη doValue Greece αμείβονταν με μισθό χαμηλότερο των 1.100 ευρώ θα λάβουν τη διαφορά που προκύπτει
Ανοίγει η πλατφόρμα για το πόθεν έσχες – Αυτόματα η άντληση στοιχείων
Φέτος, η πλατφόρμα για το πόθεν έσχες θα περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με προηγούμενα έτη
Τα 12 «κλειδιά» της διακοπής εργασιών για τους επαγγελματίες με λίγα «κλικ»
Ανοίγει η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για την υποβολή των αιτήσεων διακοπής εργασιών – Αυτόματα οι επαληθεύσεις – Η νέα διαδικασία και οι εξαιρέσεις
Σήμερα η απόφαση από το ΣτΕ για χορήγηση διπλής σύνταξης
Σήμερα κρίνεται αν μπορούν να χορηγούνται ή όχι δύο συντάξεις στον ίδιο πρώην εργαζόμενο - Tο επόμενο διάστημα η απόφαση
Στο ΣτΕ οι διπλές συντάξεις - Ποιοι κινδυνεύουν να χάσουν τη σύνταξη
Η υπόθεση που θα συζητηθεί αύριο στο Ά τμήμα του ΣτΕ με εισηγήτρια τη Σύμβουλο Επικρατείας Μαρίνα-Αλεξάνδρα Τσακάλη, αφορά μεγάλο αριθμό συνταξιούχων της χώρας
Ανοίγει τη Δευτέρα η πλατφόρμα για τις δηλώσεις Πόθεν Έσχες - Αναλυτικά η διαδικασία
Η πλατφόρμα για δηλώσεις Πόθεν Έσχες θα περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με προηγούμενα έτη - Η νέα διαδικασία
Πού θα «κλειδώσει» η αύξηση στις συντάξεις - Πότε θα δοθεί το έκτακτο επίδομα
Ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης σημείωσε ότι η αύξηση στις συντάξεις θα μπει με τη σύνταξη Ιανουαρίου