· Ποιος την πιάνει τώρα… Μετά το mega- deal με την JPMorgan του δικού μας Τζέιμι Ντάιμον, η Viva Wallet δείχνει πιο δραστήρια από ποτέ.
· Τουλάχιστον αυτό προκύπτει από τα απανωτά «χτυπήματα» το τελευταίο διάστημα.
· Πριν από μερικούς μήνες ήταν η πώληση των κεντρικών γραφείων στο Μαρούσι στην Prodea, έναντι τιμήματος μαμούθ.
· Ακολούθησε η μεταφορά σε νέα στέγη στις Βρυξέλλες και η αύξηση του αριθμού των εργαζομένων.
· Πριν από μερικά 24ώρα λάνσαρε καινούρια υπηρεσία στην Πορτογαλία και νέο app για πληρωμές με το κινητό.
· Την ίδια στιγμή, η εταιρεία του Χάρη Καρώνη λέγεται πως προετοιμάζεται με αθόρυβο τρόπο για μια ακόμη μεγάλη κίνηση.
· Μια κίνηση που θα πιστοποιήσει την άνοδό της σε… άλλη κατηγορία.
· Στην αγορά ψιθυρίζεται πάντως πως δεν θα αργήσουν να αποκαλυφθεί ο σχεδιασμός της εταιρείας που ίδρυσε ο Χάρης Καρώνης.
· Εμείς πάντως υποσχόμαστε πως θα έχουμε αυτιά και μάτια ανοιχτά για να σας μεταφέρουμε όλες τις ειδήσεις και κυρίως… το παρασκήνιο.
——————————————–
«Φλέβα χρυσού» η συνεργασία με την Walmart
· «Φλέβα χρυσού» χτύπησε η Μέλισσα Κίκιζας πετυχαίνοντας συνεργασία με την Walmart.
· Ένα και πλέον χρόνο μετά τα αποτελέσματα με τον αμερικανικό κολοσσό είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά.
· Μόνο πέρυσι οι συνολικές εξαγωγές, όχι μόνο στις ΗΠΑ, έκλεισαν με αύξηση 50%. Καθόλου άσχημα σε μια δύσκολη χρονιά λόγω πολέμου και ενεργειακής κρίσης.
· Το πράγμα βέβαια φαινόταν από την πρώτη στιγμή ότι θα πήγαινε καλά. Αυτό άλλωστε επιδίωκε και η οικογένεια Κίκιζα όταν «έδινε τα χέρια» με τους Αμερικανούς.
· Χαλάλι τα εξαντλητικά τεστ ποιότητας που χρειάστηκε να περάσει, όπως λένε κύκλοι κοντά στην εταιρεία, για να εξασφαλίσει την πολυπόθητη έγκριση τους.
· Πέρα από την Walmart, η ελληνική βιομηχανία εξετάζει την επέκταση σε υφιστάμενες και νέες αγορές.
· Από τις πλέον πρόσφατες προσθήκες είναι η Σαουδική Αραβία και η Γαλλία ενώ ιδιαίτερο βάρος έχει πάντοτε η Πολωνία.
· Οι συνεργασίες στο εξωτερικό άλλωστε αποτελούν κεντρική στρατηγική τα τελευταία χρόνια.
· Δεν είναι τυχαίο πως οι διεθνείς πωλήσεις καταλαμβάνουν πλέον το 40% του συνολικού κύκλου εργασιών…
· Σχέδια πάντως υπάρχουν και στην Ελλάδα, όπου η μάχη στο ράφι έχει πάρει… φωτιά.
· Μαθαίνουμε ότι ετοιμάζεται η περαιτέρω ενίσχυση της γκάμας ενώ πρόσφατα προχώρησε στο rebranding της σειράς «Μέλισσα».
· Είναι άλλωστε νόμος στο εμπόριο. Όποιος δεν εξελίσσεται είναι καταδικασμένος να αποτύχει…
————————————-
Η Jumbo που τήρησε την παράδοση και το Πάσχα των εκπλήξεων
· Τελικά η Jumbo τήρησε την «παράδοση του Πάσχα» λανσάροντας και φέτος ένα σποτ που συζητήθηκε.
· Η επιλογή του τραγουδιστή Τάσου Μπουγά ως κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας σχολιάστηκε έντονα. Και σε social media και στην τηλεόραση…
· Η πασχαλινή περίοδος είναι μια πολύ σημαντική περίοδος για τον εμπορικό κόσμο που κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει.
· «Η διάθεση για ψώνια ανεβαίνει αυτή την περίοδο, αφού πλησιάζει και το καλοκαίρι και η θερμοκρασία ανεβαίνει…», μας λέει έμπειρος παράγοντας της αγοράς.
· Είναι άλλωστε το «δώρο» που παίρνουν οι εργαζόμενοι που βοηθάει την όλη κίνηση…
· Τα μηνύματα πάντως που έρχονται από διάφορα μέτωπα δείχνουν πως το φετινό Πάσχα θα είναι από τα καλύτερα των τελευταίων χρόνων.
· Ήδη, οι κρατήσεις στους δημοφιλείς προορισμούς της εποχής (Κέρκυρα, Καλάβρυτα, Αράχωβα) χτυπάνε κόκκινο και έχουν εξαντληθεί τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σε κάποια δρομολόγια τη Μεγάλη Εβδομάδα.
· Πράγμα άξιο αναφοράς, αφού όλοι μιλάνε για πίεση στα εισοδήματα και διάθεση του κόσμου να κόψει… τις πολυτέλειες.