Αλλάζει πίστα η Viva με ώθηση από JPMorgan

·      Ποιος την πιάνει τώρα… Μετά το mega- deal με την JPMorgan του δικού μας Τζέιμι Ντάιμον, η Viva Wallet δείχνει πιο δραστήρια από ποτέ.

·      Τουλάχιστον αυτό προκύπτει από τα απανωτά «χτυπήματα» το τελευταίο διάστημα.

·      Πριν από μερικούς μήνες ήταν η πώληση των κεντρικών γραφείων στο Μαρούσι στην Prodea, έναντι τιμήματος μαμούθ.

·      Ακολούθησε η μεταφορά σε νέα στέγη στις Βρυξέλλες και η αύξηση του αριθμού των εργαζομένων.

·      Πριν από μερικά 24ώρα λάνσαρε καινούρια υπηρεσία στην Πορτογαλία και νέο app για πληρωμές με το κινητό.

·      Την ίδια στιγμή, η εταιρεία του Χάρη Καρώνη λέγεται πως προετοιμάζεται με αθόρυβο τρόπο για μια ακόμη μεγάλη κίνηση.

·      Μια κίνηση που θα πιστοποιήσει την άνοδό της σε… άλλη κατηγορία.

·      Στην αγορά ψιθυρίζεται πάντως πως δεν θα αργήσουν να αποκαλυφθεί ο σχεδιασμός της εταιρείας που ίδρυσε ο Χάρης Καρώνης.

·      Εμείς πάντως υποσχόμαστε πως θα έχουμε αυτιά και μάτια ανοιχτά για να σας μεταφέρουμε όλες τις ειδήσεις και κυρίως… το παρασκήνιο.

——————————————–

«Φλέβα χρυσού» η συνεργασία με την Walmart

·      «Φλέβα χρυσού» χτύπησε η Μέλισσα Κίκιζας πετυχαίνοντας συνεργασία με την Walmart.

·      Ένα και πλέον χρόνο μετά τα αποτελέσματα με τον αμερικανικό κολοσσό είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά.

·      Μόνο πέρυσι οι συνολικές εξαγωγές, όχι μόνο στις ΗΠΑ, έκλεισαν με αύξηση 50%. Καθόλου άσχημα σε μια δύσκολη χρονιά λόγω πολέμου και ενεργειακής κρίσης.

·      Το πράγμα βέβαια φαινόταν από την πρώτη στιγμή ότι θα πήγαινε καλά. Αυτό άλλωστε επιδίωκε και η οικογένεια Κίκιζα όταν «έδινε τα χέρια» με τους Αμερικανούς.

·      Χαλάλι τα εξαντλητικά τεστ ποιότητας που χρειάστηκε να περάσει, όπως λένε κύκλοι κοντά στην εταιρεία, για να εξασφαλίσει την πολυπόθητη έγκριση τους.

·      Πέρα από την Walmart, η ελληνική βιομηχανία εξετάζει την επέκταση σε υφιστάμενες και νέες αγορές.

·      Από τις πλέον πρόσφατες προσθήκες είναι η Σαουδική Αραβία και η Γαλλία ενώ ιδιαίτερο βάρος έχει πάντοτε η Πολωνία.

·      Οι συνεργασίες στο εξωτερικό άλλωστε αποτελούν κεντρική στρατηγική τα τελευταία χρόνια.

·      Δεν είναι τυχαίο πως οι διεθνείς πωλήσεις καταλαμβάνουν πλέον το 40% του συνολικού κύκλου εργασιών…

·      Σχέδια πάντως υπάρχουν και στην Ελλάδα, όπου η μάχη στο ράφι έχει πάρει… φωτιά.

·      Μαθαίνουμε ότι ετοιμάζεται η περαιτέρω ενίσχυση της γκάμας ενώ πρόσφατα προχώρησε στο rebranding της σειράς «Μέλισσα».

·      Είναι άλλωστε νόμος στο εμπόριο. Όποιος δεν εξελίσσεται είναι καταδικασμένος να αποτύχει…

————————————-

Η Jumbo που τήρησε την παράδοση και το Πάσχα των εκπλήξεων

·      Τελικά η Jumbo τήρησε την «παράδοση του Πάσχα» λανσάροντας και φέτος ένα σποτ που συζητήθηκε.

·      Η επιλογή του τραγουδιστή Τάσου Μπουγά ως κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας σχολιάστηκε έντονα. Και σε social media και στην τηλεόραση…

·      Η πασχαλινή περίοδος είναι μια πολύ σημαντική περίοδος για τον εμπορικό κόσμο που κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει.

·      «Η διάθεση για ψώνια ανεβαίνει αυτή την περίοδο, αφού πλησιάζει και το καλοκαίρι και η θερμοκρασία ανεβαίνει…», μας λέει έμπειρος παράγοντας της αγοράς.

·      Είναι άλλωστε το «δώρο» που παίρνουν οι εργαζόμενοι που βοηθάει την όλη κίνηση…

·      Τα μηνύματα πάντως που έρχονται από διάφορα μέτωπα δείχνουν πως το φετινό Πάσχα θα είναι από τα καλύτερα των τελευταίων χρόνων.

·      Ήδη, οι κρατήσεις στους δημοφιλείς προορισμούς της εποχής (Κέρκυρα, Καλάβρυτα, Αράχωβα) χτυπάνε κόκκινο και έχουν εξαντληθεί τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σε κάποια δρομολόγια τη Μεγάλη Εβδομάδα.

·      Πράγμα άξιο αναφοράς, αφού όλοι μιλάνε για πίεση στα εισοδήματα και διάθεση του κόσμου να κόψει… τις πολυτέλειες.

Latest News