Τα κίνητρα για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων είναι όχι μόνο θεμιτά, αλλά και επιβεβλημένα…

·     Ειδικά σε μια χώρα όπως η Ελλάδα που «διψάει» για νέες επενδύσεις… 

·      Πόσο μάλλον όταν αυτές αφορούν στον χώρο της υψηλής τεχνολογίας, ο οποίος στις μέρες μας παίζει καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξη.

·      Υπάρχει όμως ένα μεγάλο αλλά, όπως παρατηρούν έμπειροι παράγοντες της αγοράς.

·      Δεν πρέπει, όπως λένε, τα κίνητρα να σημαίνουν και την άνευ όρων παράδοσή μας.  

·      Αντίθετα, πρέπει να συνοδεύονται από συγκεκριμένες δεσμεύσεις κυρίως στο μέτωπο της απασχόλησης.

·      Εκεί δηλαδή που «πονάει» περισσότερο η ελληνική οικονομία.  

·      Αυτό τουλάχιστον μας διδάσκει η περίπτωση της Microsoft.

·      Ο πολυεθνικός κολοσσός μέσω του Έλληνα εκπροσώπου της άφησε πριν από μερικά 24ώρα ανοιχτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε απολύσεις και στην Ελλάδα, στο πλαίσιο των περικοπών που σχεδιάζει σε παγκόσμιο επίπεδο.

·      Και αυτό παρ’ ότι έχει εξασφαλίσει την ένταξη του μέγα project των data centers στο καθεστώς των στρατηγικών επενδύσεων (αξιοποιώντας και τις αντίστοιχες διευκολύνσεις που αυτό συνεπάγεται…).

·      Ένα έργο, το οποίο πάντως φαίνεται να βαλτώνει αν και διαφημίστηκε όσα λίγα την τελευταία δεκαετία.

·      Θυμίζουμε πως η ανακοίνωση έγινε πριν από περίπου δυόμιση χρόνια σε ειδική εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης παρουσία του πρωθυπουργού και του προέδρου της Microsoft, Μπραντ Σμιθ.

·      Καλό είναι λοιπόν να στρώνουμε το «κόκκινο χαλί», αλλά να διασφαλίζουμε κάποια πράγματα.  

·      Γιατί ποτέ δεν ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή και κυρίως η οικονομία που κάνει κύκλους…

——————————————–

Αλλάζει πίστα η Viva με ώθηση από JPMorgan

·      Ποιος την πιάνει τώρα… Μετά το mega- deal με την JPMorgan του δικού μας Τζέιμι Ντάιμον, η Viva Wallet δείχνει πιο δραστήρια από ποτέ.

·      Τουλάχιστον αυτό προκύπτει από τα απανωτά «χτυπήματα» το τελευταίο διάστημα.

·      Πριν από μερικούς μήνες ήταν η πώληση των κεντρικών γραφείων στο Μαρούσι στην Prodea, έναντι τιμήματος μαμούθ.

·      Ακολούθησε η μεταφορά σε νέα στέγη στις Βρυξέλλες και η αύξηση του αριθμού των εργαζομένων.

·      Πριν από μερικά 24ώρα λάνσαρε καινούρια υπηρεσία στην Πορτογαλία και νέο app για πληρωμές με το κινητό.

·      Την ίδια στιγμή, η εταιρεία του Χάρη Καρώνη λέγεται πως προετοιμάζεται με αθόρυβο τρόπο για μια ακόμη μεγάλη κίνηση.

·      Μια κίνηση που θα πιστοποιήσει την άνοδό της σε… άλλη κατηγορία.

·      Στην αγορά ψιθυρίζεται πάντως πως δεν θα αργήσουν να αποκαλυφθεί ο σχεδιασμός της εταιρείας που ίδρυσε ο Χάρης Καρώνης.

·      Εμείς πάντως υποσχόμαστε πως θα έχουμε αυτιά και μάτια ανοιχτά για να σας μεταφέρουμε όλες τις ειδήσεις και κυρίως… το παρασκήνιο.

——————————————–

«Φλέβα χρυσού» η συνεργασία με την Walmart

·      «Φλέβα χρυσού» χτύπησε η Μέλισσα Κίκιζας πετυχαίνοντας συνεργασία με την Walmart.

·      Ένα και πλέον χρόνο μετά τα αποτελέσματα με τον αμερικανικό κολοσσό είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά.

·      Μόνο πέρυσι οι συνολικές εξαγωγές, όχι μόνο στις ΗΠΑ, έκλεισαν με αύξηση 50%. Καθόλου άσχημα σε μια δύσκολη χρονιά λόγω πολέμου και ενεργειακής κρίσης.

·      Το πράγμα βέβαια φαινόταν από την πρώτη στιγμή ότι θα πήγαινε καλά. Αυτό άλλωστε επιδίωκε και η οικογένεια Κίκιζα όταν «έδινε τα χέρια» με τους Αμερικανούς.

·      Χαλάλι τα εξαντλητικά τεστ ποιότητας που χρειάστηκε να περάσει, όπως λένε κύκλοι κοντά στην εταιρεία, για να εξασφαλίσει την πολυπόθητη έγκριση τους.

·      Πέρα από την Walmart, η ελληνική βιομηχανία εξετάζει την επέκταση σε υφιστάμενες και νέες αγορές.

·      Από τις πλέον πρόσφατες προσθήκες είναι η Σαουδική Αραβία και η Γαλλία ενώ ιδιαίτερο βάρος έχει πάντοτε η Πολωνία.

·      Οι συνεργασίες στο εξωτερικό άλλωστε αποτελούν κεντρική στρατηγική τα τελευταία χρόνια.

·      Δεν είναι τυχαίο πως οι διεθνείς πωλήσεις καταλαμβάνουν πλέον το 40% του συνολικού κύκλου εργασιών…

·      Σχέδια πάντως υπάρχουν και στην Ελλάδα, όπου η μάχη στο ράφι έχει πάρει… φωτιά.

·      Μαθαίνουμε ότι ετοιμάζεται η περαιτέρω ενίσχυση της γκάμας ενώ πρόσφατα προχώρησε στο rebranding της σειράς «Μέλισσα».

·      Είναι άλλωστε νόμος στο εμπόριο. Όποιος δεν εξελίσσεται είναι καταδικασμένος να αποτύχει…

————————————-

Η Jumbo που τήρησε την παράδοση και το Πάσχα των εκπλήξεων

·      Τελικά η Jumbo τήρησε την «παράδοση του Πάσχα» λανσάροντας και φέτος ένα σποτ που συζητήθηκε.

·      Η επιλογή του τραγουδιστή Τάσου Μπουγά ως κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας σχολιάστηκε έντονα. Και σε social media και στην τηλεόραση…

·      Η πασχαλινή περίοδος είναι μια πολύ σημαντική περίοδος για τον εμπορικό κόσμο που κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει.

·      «Η διάθεση για ψώνια ανεβαίνει αυτή την περίοδο, αφού πλησιάζει και το καλοκαίρι και η θερμοκρασία ανεβαίνει…», μας λέει έμπειρος παράγοντας της αγοράς.

·      Είναι άλλωστε το «δώρο» που παίρνουν οι εργαζόμενοι που βοηθάει την όλη κίνηση…

·      Τα μηνύματα πάντως που έρχονται από διάφορα μέτωπα δείχνουν πως το φετινό Πάσχα θα είναι από τα καλύτερα των τελευταίων χρόνων.

·      Ήδη, οι κρατήσεις στους δημοφιλείς προορισμούς της εποχής (Κέρκυρα, Καλάβρυτα, Αράχωβα) χτυπάνε κόκκινο και έχουν εξαντληθεί τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σε κάποια δρομολόγια τη Μεγάλη Εβδομάδα.

·      Πράγμα άξιο αναφοράς, αφού όλοι μιλάνε για πίεση στα εισοδήματα και διάθεση του κόσμου να κόψει… τις πολυτέλειες.

Latest News