![Lidl Ελλάς: Επενδύει στην ελληνική παραγωγή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/νεοι-αγροτες-scaled.jpg)
Τις ελληνικές επιχειρήσεις και τα ποιοτικά προϊόντα τους αναδεικνύει εδώ και πολλά χρόνια η Lidl Ελλάς προωθώντας και ενισχύοντας την προοπτική τους όχι μόνο στην ελληνική αγορά αλλά και σε χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται ο γερμανικός λιανεμπορικός όμιλος.
«Είμαστε εκ των πραγμάτων πρεσβευτές της ελληνικής παραγωγής στον κόσμο» επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Βασιλική Αδαμίδου, διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.
«Σήμερα συνεργαζόμαστε με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές προϊόντων, ενώ πάνω από το 60% του τζίρου μας προέρχεται από τα δικά τους προϊόντα. Προωθούμε και ενισχύουμε την προοπτική τους όχι μόνο στην ελληνική αγορά αλλά και σε 30 χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται η Lidl, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ. H συνολική αξία της προώθησης αυτής υπερβαίνει τα 180 εκατ. ευρώ» τονίζει.
Επενδύει στην εγχώρια παραγωγή
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία επενδύει στην εγχώρια παραγωγή καθώς προμηθεύεται 1.560 κωδικούς προϊόντων από Έλληνες παραγωγούς. Μάλιστα, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προέρχονται από αναγνωρισμένους, ποιοτικούς παραγωγούς και ξεχωρίζουν για τις υψηλές διατροφικές προδιαγραφές τους.
Έχοντας ως στόχο την οργανική της ανάπτυξη, η εταιρεία μέχρι σήμερα έχει επενδύσει συνολικά στη χώρα πάνω από 1,4 δισ. ευρώ. Εξάλλου, συνεχίζει να υλοποιεί πρόγραμμα ύψους 100 εκατ. ευρώ στο δίκτυο των καταστημάτων και των αποθηκών της.
Σημειώνεται ότι το δίκτυο της αλυσίδας αποτελείται από 230 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και 20 στην Κύπρο. Επιπλέον, έχει ως στόχο να επενδύσει 20 εκατ. ευρώ για την ψηφιοποίηση μέσω της χρήσης ηλεκτρονικής σήμανσης στα ράφια (Electronic Shelf Labelling).
Στόχος είναι να προσφέρει αξιόπιστη και έγκαιρη πληροφόρηση για τα προϊόντα και τις τιμές και να συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος με την εξοικονόμηση 15 τόνων χαρτιού σε βάθος πενταετίας. Σημαντικές είναι και οι άλλες «πράσινες» επενδύσεις. Συγκεκριμένα σε βάθος τετραετίας θα έχει εγκαταστήσει φωτοβολταϊκά συστήματα σε 22 καταστήματα και 2 αποθήκες ενώ υπολογίζει την εγκατάσταση σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης σε 142 καταστήματα στα επόμενα 2 χρόνια.
Η δύναμη των κρητικών προϊόντων
Με την Κρήτη να αποτελεί δυναμική αγορά, κυρίως λόγω του τουρισμού, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να επενδύει στην μεγαλόνησο, τόσο διευρύνοντας το δίκτυο καταστημάτων που διαθέτει όσο και τις συνεργασίες της με τοπικούς παραγωγούς. Σημειώνεται ότι το δίκτυο της εταιρείας αποτελείται από 16 σημεία στην Κρήτη εκ των οποίων πέντε στον νομό Ηρακλείου.
Παράλληλα, συνεργάζεται, μεταξύ άλλων, με την Agrocreta, εταιρεία παραγωγής και τυποποίησης αγροτικών προϊόντων, την Kreta Food που παράγει έξτρα παρθένο ελαιόλαδο ΠΓΕ Χανίων και την Αρτοποιία Τσατσάκης. Σύμφωνα με όσα επισημάνθηκαν πρόσφατα στο πλαίσιο επίσκεψης δημοσιογράφων στις εγκαταστάσεις των τριών εταιρειών στην Κρήτη (Χανιά και Ηράκλειο), η συνεργασία με την Lidl Ελλάς είναι καταλυτική κυρίως σε ό,τι αφορά στην περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειάς τους.
Στην περίπτωση της Agrocreta, η οποία προμηθεύει την αλυσίδα με αβοκάντο, εκπρόσωποι της εταιρείας ανέφεραν ότι η συνεργασίας με την Lidl στην Ελλάδα της αποφέρει το 30% του κύκλου εργασιών της. Ένα ακόμα 30% προέρχεται από την εξαγωγική δραστηριότητα και το υπόλοιπο αφορά στην ευρύτερη ελληνική αγορά.
Η εταιρεία διαθέτει κωδικούς προϊόντων της σε 15 χώρες του εξωτερικού, μεταξύ των οποίων Γερμανία, Πολωνία, Αυστρία κ.ά. Σε ό,τι αφορά την παραγωγή αβοκάντο στον Νομό Χανίων υπολογίζεται σε έως και 8.000 τόνους ετησίως ενώ η εταιρεία τυποποιεί περίπου 700 τόνους σε ετήσια βάση.
Αύξηση πωλήσεων
Με κρητικό παξιμάδι και κριτσίνια η Αρτοποιία Τσατσάκης αποτελεί πρεσβευτή της μεσογειακής διατροφής και εξάγει, τα προϊόντα της, μέσω της συνεργασίας με την Lidl, σε 28 χώρες. Η εταιρεία παρουσιάζει υψηλό ρυθμό ανάπτυξης με τον τζίρο της να κλείνει πέρυσι στα 12,3 εκατ. ευρώ.
Εφέτος ο τζίρος εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 15 εκατ. ευρώ. Όπως αναφέρθηκε, το 55% των πωλήσεων της Αρτοποιία Τσατσάκης προέρχεται από τη συνεργασία με τη Lidl Ελλάς. Με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικότητας, η εταιρεία υλοποιεί διαρκώς επενδύσεις διαθέτοντας ήδη πέντε γραμμές παραγωγής προϊόντων.
Μέχρι το τέλος του έτους θα προχωρήσει σε ακόμα μία μεγάλη επένδυση, πάνω από 10 εκατ. ευρώ, για την παραγωγή αρτοσκευασμάτων.
H Κreta Food παράγει έξτρα παρθένο ελαιόλαδο ΠΓΕ Νώμα Χανίων για λογαριασμό της Lidl Ελλάς. Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 20 εκατ. ευρώ το 2022 από 17 εκατ. ευρώ το 2021.
Σημειώνεται ότι το 1/3 των πωλήσεων της Agrocreta προέρχεται από τη συνεργασία με τη Lidl Ελλάς, ενώ η συνεργασία με τη Lidl International – συμπεριλαμβανομένης της Lidl Ελλάς – φέρνει περίπου το 50% του τζίρου της εταιρείας. Η εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της με κύριες αγορές Ευρώπη και Αμερική. Συνολικά, το ποσοστό των εξαγωγών αντιστοιχεί στο 60% του συνολικού τζίρου της εταιρείας.
Η μονάδα παραγωγής που διαθέτει έχει παραγωγική δυναμικότητα άνω των 20 εκατ. lt ετησίως ενώ διαθέτει πλήρως εξοπλισμένο εργαστήριο όπου εφαρμόζει πιστοποιημένα συστήματα ελέγχου ποιότητας.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Οικογένεια Σαράντη: Έκλεισε το deal – Εξαγόρασε την Κάμπος Χίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/Στέλιος-Μ.-Σαράντης-CEO-του-ομίλου-Ελληνικά-Γαλακτοκομεία-600x430.jpg)
Στην οικογένεια Σαράντη η Κάμπος Χίου – Έκλεισε το deal
Ύστερα από 18 μήνες διαπραγματεύσεων, επετεύχθη η συμφωνία ανάμεσα στην οικογένεια Σαράντη και την Κάμπος Χίου, όπως είχε αναφέρει ο ΟΤ
![Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς: «Καμπανάκι» για τον αθέμιτο ανταγωνισμό από κινεζικές πλατφόρμες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/Ilektroniko-emporio-to-megalo-stoixima-ton-polyethnikon-omilon-trofimon-kai-poton-696x443-600x382.jpg)
«Καμπανάκι» από τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιώς για τον αθέμιτο ανταγωνισμό από κινεζικές πλατφόρμες
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς μιλά για ανισότητες από κινέζικα sites που έχουν διαφορετικό φορολογικό καθεστώς
![Jumbo: Αύξηση 6,3% στις πωλήσεις το 2024 – Πότε θα δώσει guidance για το 2025](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/vakakis-600x448.jpg)
Αύξηση 6,3% στις πωλήσεις της Jumbo το 2024 - Πότε θα δώσει guidance για το 2025
Η διοίκηση του Ομίλου JUMBO θεωρεί ότι μία πρώτη εκτίμηση για το 2025, θα ήταν χρήσιμο να δοθεί μετά το πρώτο τετράμηνο
![Sunlight Group: Προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/10/mpisalas-sunlight-600x531.png)
Προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Sunlight Group
Για την υποστήριξη αυτής της μετάβασης, η εταιρεία έχει ενισχύσει τις παγκόσμιες Ομάδες Business, Digital & IT
![Όμιλος Μεϊδάνη: Στρατηγικές επενδύσεις σε νέα καταστήματα και υποδομές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/meidanis-2-600x338.jpg)
Όμιλος Μεϊδάνη: Στρατηγικές επενδύσεις σε νέα καταστήματα και υποδομές
Το περασμένο έτος ο Όμιλος Μεϊδάνη δημιούργησε 35 νέες θέσεις εργασίας, φτάνοντας συνολικά τους 390 εργαζομένους
![Όμιλος Τιτάν: Στη SEC η αίτηση για την IPO στη Νέα Υόρκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/10_01_ot_titan-1-600x352.png)
Προχωρά η ΙPO της Τιτάν στη Νέα Υόρκη - Δείτε την αίτηση που κατατέθηκε στη SEC
Η αρχική δημόσια προσφορά θα περιλαμβάνει πρωτογενή προσφορά από Titan America και δευτερογενή πώληση από την Titan Cement International
![Mohammad Tabish: Ο θαλάσσιος βιολόγος που δίνει δεύτερη ευκαιρία στην Avramar](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_avramar_newCEO-600x352.png)
Mohammad Tabish: Ο θαλάσσιος βιολόγος που δίνει δεύτερη ευκαιρία στην Avramar
Τι δηλώνει στον ΟΤ ο Mohammad Tabish για την επόμενη ημέρα της Avramar - Το όραμα της βιωσιμότητας μέσω των νέων τεχνολογιών
![Από Diageo μέχρι Αθηναϊκή: Γιατί ποντάρουν στα μη αλκοολούχα και στο εύρημα του Dry January](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_dry_january-600x352.png)
Diageo και Αθηναϊκή ποντάρουν στα μη αλκοολούχα - Το εύρημα του Dry January
Λανσαρίσματα και νέες τάσεις έρχονται κατά τις ημέρες του Dry January - Εντείνεται ο ανταγωνισμός για Diageo, Αθηναϊκή και κολοσσούς της αγοράς
![Sunlight Group: Τίτλοι τέλους για το Gigafactory στη Δ. Μακεδονία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/sunlight_mpataries_xanthi-600x356.jpg)
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
![Τράπεζες: Ανοίγουν την κάνουλα της χρηματοδότησης – Προς νέες εκταμιεύσεις 8 δισ. το 2025](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_greek_bank_ktirio-1024x600-1-600x352.png)
Ανοίγουν (και άλλο) την κάνουλα οι τράπεζες - Προς νέες εκταμιεύσεις 8 δισ. ευρώ
Πώς κινούνται οι εργασίες στις χρηματοδοτήσεις - Με προίκα από το 2024 τα αποτελέσματα στις τράπεζες για το 2025