
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, λόγω εργασιών κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό, θα πραγματοποιηθούν κατά το χρονικό διάστημα από 27-3-2023 έως 23-4-2023 και καθ’ όλο το 24ωρο, στα παρακάτω οδικά τμήματα του Δήμου Αθηναίων, ως εξής:
ΦΑΣΗ 1
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κόνωνος/Αμάσειας και Εργοτίμου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
Μετρό γραμμή 4: Αντίστροφη μέτρηση για τους 15 νέους σταθμούς – Πώς θα αλλάξουν τη ζωή μας
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής 20,0 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος και έως 15,0 μ. περίπου μετά με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,25 μ. περίπου της οδού Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Ιοφώντος και Αστυδάμαντος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Ιοφώντος και για μήκος 15,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Βασ Γεωργίου Β΄.
-Τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής από την εργοταξιακή κατάληψη και έως την οδό Ευφρονίου.
-Την απαγόρευση της αριστερής στροφής από την οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ προς την οδό Ιοφώντος.
-Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.
-Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής
-Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.
-Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων και επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος πέριξ της τριγωνικής νησίδας που περικλείεται από τις οδούς Εργοτίμου, Ιοφώντος και Φορμίωνος.
ΦΑΣΗ 1Α
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,00 μ. περίπου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κόνωνος/Αμάσειας και Εργοτίμου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής 30,0 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων.
ΦΑΣΗ 2
-Ολικός αποκλεισμός της οδού Ιοφώντος από την συμβολή της με την οδό Εργοτίμου έως την συμβολή της με την οδό Βασ. Γεωργίου Β΄.
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,00 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Φορμίωνος έως 10,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,25 μ. περίπου της οδού Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Ιοφώντος και Αστυδάμαντος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.
-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής
-Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.
-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων.
Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA