
Οι κινηματογραφόφιλοι νεότερων ηλικιών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ακριβότερο εισιτήριο για να απολαύσουν μια ταινία στη μεγάλη οθόνη από καλύτερη θέση, σε αντίθεση με τους μεγαλύτερους οι οποίοι δεν είναι το ίδιο πρόθυμοι να βάλουν το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη για την καλύτερη θέση της κινηματογραφικής αίθουσας.
«Ξαναφέρτε το διάλειμμα στο σινεμά»
Αυτό προκύπτει από την έρευνα που διενήργησε η Morning Consult, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της οποίας το 54% των Gen Z και το 46% των millennials στις ΗΠΑ ανήκουν στο κοινό που πληρώνει ακριβότερα εισιτήρια για τις πιο επιθυμητές θέσεις σε συναυλιακούς χώρους, κατ’ αντιστοιχία με τις καλές θέσεις στους κινηματογράφους.
Αντίθετα, μόνο το 32% των ερωτηθέντων Gen X και το 22% των baby boomers ήταν διατεθειμένο να κάνει το ίδιο.
Η έκθεση έρχεται σχεδόν δύο μήνες αφότου η AMC Entertainment ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εισαγάγει το «Sightline at AMC», διαμορφώνοντας διαφορετικά κόστη εισιτηρίων ανάλογα με τη θέση που επιλέγει κανείς στην αίθουσα. Για παράδειγμα, οι θεατές που θέλουν να καθίσουν στη μέση της αίθουσας θα πληρώνουν ακριβότερο εισιτήριο από εκείνους που θα καθίσουν στις πρώτες σειρές.
Τη νέα της τακτική θα εφαρμόσει η εταιρεία μέχρι το τέλος του χρόνου, στη σκιά έντονων αντιδράσεων από τους καταναλωτές.
«Τα δεδομένα μάς δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς είναι αρκετά προβληματισμένοι σε σχέση με την τιμολόγηση των εισιτηρίων [στον κινηματογράφο] με βάση τις θέσεις», δήλωσε στο CNBC η Saleah Blancaflor, δημοσιογράφος μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στο Morning Consult. «Αλλά δείχνει επίσης ότι οι νεότερες γενιές, όπως οι Gen Zers και οι millennials, ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα θεάματα, ανεξάρτητα από το αν πρέπει να πληρώσουν μερικά επιπλέον δολάρια για τις καλύτερες θέσεις».
Ωστόσο, σημείωσε ότι την ίδια στιγμή, οι νεότερες γενιές έχουν και οικονομικές ανησυχίες και μπορεί να διστάζουν εάν αυτό γενικευτεί στον κινηματογράφο. Τόνισε, επίσης, ότι οι κινηματογραφικές αίθουσες δεν πρέπει να αγνοούν τις παλαιότερες γενιές, που επέστρεψαν στους κινηματογράφους στον απόηχο της πανδημίας για ταινίες όπως το “A Man Called Otto” και το “80 for Brady”.
Πάντως, στις ΗΠΑ, ήδη, κινηματογραφικές αλυσίδες, όπως η Alamo Drafthouse, έχουν δηλώσει ότι δεν σχεδιάζουν να εφαρμόσουν την τακτική της διαφοροποίησης των τιμών.


Latest News

Ράιαν Γκόσλινγκ: Από το οσκαρικό La La Land στο Star Wars
Μετά από μήνες συζητήσεων, ο σταρ του Χόλιγουντ Ράιαν Γκόσλινγκ συμφώνησε να πρωταγωνιστήσει στην επερχόμενη ταινία του franchise Star Wars.

Τι είναι Skinnytok και γιατί προσφεύγει το Παρίσι στην Κομισιόν
Το Skinnytok είναι μία νέα επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία τάση που κυριαρχεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Λιγότερη δουλειά - περισσότερες ανησυχίες: Τι αποκαλύπτει μελέτη της ΕΚΤ
Οι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν χαμηλότερο φόρτο εργασίας τείνουν να φοβούνται για τη δουλειά τους και να περιμένουν χαμηλές μισθολογικές αυξήσεις

Τι λένε οι managers για τους νέους εργαζόμενους - Οι προκλήσεις στο χώρο εργασίας
H Έκθεση “2025 Global Human Capital Trends” της Deloitte στοχεύει στο να βοηθήσει τους ηγέτες στη διαχείριση σύνθετων εντάσεων στο εργασιακό περιβάλλον

ΕΕ: Με δύο ογκολογικά φάρμακα ξεκίνησε η πρώτη κοινή αξιολόγηση τεχνολογιών υγείας
Η κοινή αξιολόγηση θα είναι έτοιμη σε 30 μέρες από την χορήγηση άδειας κυκλοφορίας των φαρμάκων από την Επιτροπή

Γκαλερίστας στη Φλόριντα κατηγορείται για πώληση πλαστών έργων του Γουόρχολ
Ο Λέσλι Ρόμπερτς, ιδιοκτήτης της Miami Fine Art Gallery, που πωλούσε τους πλαστούς Άντι Γουόρχολ θα μπορούσε τώρα να περάσει μια δεκαετία πίσω από τα κάγκελα.

Πώς έφτασε στην κορυφή το Minecraft Movie
Η προσαρμογή του βιντεοπαιχνιδιού Minecraft πέτυχε αυτό που ο κινηματογράφος πάντα θέλει: να πουλήσει μπόλικα εισιτήρια και να δελεάσει τους νέους στις αίθουσες

Γιατί το κοινό σνομπάρει τις πρωτότυπες ταινίες του Χόλιγουντ
Το Χόλιγουντ βγάζει νέες ταινίες βασισμένες σε φρέσκες ιδέες οι οποίες βυθίζονται στα ταμεία

Ο Βασιλεύς των Βασιλέων: Το νέο βιβλικό animation κάνει ρεκόρ στο box office
Η απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία του ανεξάρτητου animation Βασιλεύς Των Βασιλέων δείχνει ότι η showbiz μπορεί να κερδίσει πολλά επενδύοντας σε προϊόντα θρησκευτικού χαρακτήρα -ειδικά σήμερα

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC