
Οι κινηματογραφόφιλοι νεότερων ηλικιών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ακριβότερο εισιτήριο για να απολαύσουν μια ταινία στη μεγάλη οθόνη από καλύτερη θέση, σε αντίθεση με τους μεγαλύτερους οι οποίοι δεν είναι το ίδιο πρόθυμοι να βάλουν το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη για την καλύτερη θέση της κινηματογραφικής αίθουσας.
«Ξαναφέρτε το διάλειμμα στο σινεμά»
Αυτό προκύπτει από την έρευνα που διενήργησε η Morning Consult, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της οποίας το 54% των Gen Z και το 46% των millennials στις ΗΠΑ ανήκουν στο κοινό που πληρώνει ακριβότερα εισιτήρια για τις πιο επιθυμητές θέσεις σε συναυλιακούς χώρους, κατ’ αντιστοιχία με τις καλές θέσεις στους κινηματογράφους.
Αντίθετα, μόνο το 32% των ερωτηθέντων Gen X και το 22% των baby boomers ήταν διατεθειμένο να κάνει το ίδιο.
Η έκθεση έρχεται σχεδόν δύο μήνες αφότου η AMC Entertainment ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εισαγάγει το «Sightline at AMC», διαμορφώνοντας διαφορετικά κόστη εισιτηρίων ανάλογα με τη θέση που επιλέγει κανείς στην αίθουσα. Για παράδειγμα, οι θεατές που θέλουν να καθίσουν στη μέση της αίθουσας θα πληρώνουν ακριβότερο εισιτήριο από εκείνους που θα καθίσουν στις πρώτες σειρές.
Τη νέα της τακτική θα εφαρμόσει η εταιρεία μέχρι το τέλος του χρόνου, στη σκιά έντονων αντιδράσεων από τους καταναλωτές.
«Τα δεδομένα μάς δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς είναι αρκετά προβληματισμένοι σε σχέση με την τιμολόγηση των εισιτηρίων [στον κινηματογράφο] με βάση τις θέσεις», δήλωσε στο CNBC η Saleah Blancaflor, δημοσιογράφος μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στο Morning Consult. «Αλλά δείχνει επίσης ότι οι νεότερες γενιές, όπως οι Gen Zers και οι millennials, ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα θεάματα, ανεξάρτητα από το αν πρέπει να πληρώσουν μερικά επιπλέον δολάρια για τις καλύτερες θέσεις».
Ωστόσο, σημείωσε ότι την ίδια στιγμή, οι νεότερες γενιές έχουν και οικονομικές ανησυχίες και μπορεί να διστάζουν εάν αυτό γενικευτεί στον κινηματογράφο. Τόνισε, επίσης, ότι οι κινηματογραφικές αίθουσες δεν πρέπει να αγνοούν τις παλαιότερες γενιές, που επέστρεψαν στους κινηματογράφους στον απόηχο της πανδημίας για ταινίες όπως το “A Man Called Otto” και το “80 for Brady”.
Πάντως, στις ΗΠΑ, ήδη, κινηματογραφικές αλυσίδες, όπως η Alamo Drafthouse, έχουν δηλώσει ότι δεν σχεδιάζουν να εφαρμόσουν την τακτική της διαφοροποίησης των τιμών.


Latest News

Πόσα χρήματα εξασφάλισε ο Ολυμπιακός από την ευρωπαϊκή του πορεία
Ο Ολυμπιακός μπορεί να μην προκρίθηκε κόντρα στην Μπόντο Γκλιμτ, όμως πήρε μια σημαντική νίκη που τον φέρνει προ των πυλών του Champions League – Πόσα χρήματα εξασφάλισαν οι ερυθρόλευκοι από την ευρωπαϊκή τους πορεία…

«Οδύσσεια»: Και ο Ράιαν Χαρστ στο all-star cast του Κρίστοφερ Νόλαν
Η ταινία «Οδύσσεια» του Κίστοφερ Νόλαν βρίσκεται ήδη στην παραγωγή, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες το καλοκαίρι το 2026.

Οι σεναριογράφοι του «Dungeons & Dragons» παίρνουν τα ηνία της επερχόμενης ταινίας «Monopoly»
«Είναι οι τέλειοι ‘αρχιτέκτονες’ για αυτό το Monopoly», δήλωσε η Έριν Γουέστερμαν, συμπρόεδρος της Lionsgate Motion Picture Group, για τους Οι Τζον Φράνσις Ντέιλι και Τζόναθαν Γκόλντσταϊν

Στην κορυφή της Ευρώπης ο Εμμανουήλ Καραλής
Ο «Μανόλο» συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου στην Ολλανδία

100 χρόνια Ολυμπιακός- Ο χρυσός αιώνας του «Θρύλου»
Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και το γιορτάζει με ένα επικό τριήμερο εκδηλώσεων

Οι 3+1 λόγοι για να αλλάξει κάποιος δουλειά
Γιατί να αφήσει κάποιος τη δουλειά του για μια άλλη - Τι ισχύει στην Ελλάδα

Τα 100 εκατομμύρια του Στίβεν Έι Σμιθ και το… πέσιμο του «μπαμπά» Λεμπρόν Τζέιμς
Ο Στίβεν Έι Σμιθ θα έχει να το λέει με την χθεσινή μέρα να του επιφυλάσσει τα πάντα αφού υπέγραψε νέο πενταετές συμβόλαιο με το ESPN αλλά είχε και επεισόδιο με τον Λεμπρόν Τζέιμς.

Μήπως οι influencers… βλάπτουν σοβαρά την υγεία μας;
Οι «ιατρικές» αναρτήσεις στα social media είναι συχνά παραπλανητικές. Πώς μπορούμε να προστατευθούμε από τους… σύγχρονους κομπογιαννίτες των social media;

Γυναίκες και καριέρα: Ο μακρύς δρόμος της επαγγελματικής ισότητας [γράφημα]
Αν και έχουν γίνει βήματα προς την κατάκτηση της ισότητας, η εξίσωση «γυναίκες και καριέρα» είναι δύσκολη - Oι τελευταίες έρευνες

Σπάνιες φανέλες των Μάικλ Τζόρνταν και Κόμπι Μπράιαντ θα πωληθούν τουλάχιστον 10 εκατ. ευρώ
Η αγορά συλλεκτικών αντικειμένων έχει εισέλθει σε μια νέα φάση, όπου τα εξαιρετικά σπάνια αντικείμενα -συχνά από τις πρώτες σεζόν των παικτών- έχουν ανέβει σε μια υψηλή στάθμη τιμών