
Η ασφαλιστική εταιρεία Zurich δοκιμάζει πώς μπορεί να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT σε τομείς όπως οι αξιώσεις και η μοντελοποίηση, καθώς ανταποκρίνεται στην πρόκληση που θέτουν οι νεοφυείς επιχειρήσεις και οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές, συμπεριλαμβανομένης της Ping An της Κίνας, σύμφωνα με τους Financial Times.
Η εταιρεία είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα μιας μακροχρόνιας επιχείρησης που δοκιμάζει την τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτίωση της παραγωγικότητας.
Μπιλ Γκέιτς: Το GPT είναι η πιο σημαντική πρόοδος στην τεχνολογία από το 1980
«Τεράστιος βαθμός αποτελεσματικότητας»
Ο Έρικσον Τσαν, επικεφαλής πληροφοριών και ψηφιακών υπηρεσιών της Zurich, δήλωσε στους Financial Times ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να δημιουργήσει «ένα τεράστιο βαθμό αποτελεσματικότητας» σε εργασίες όπως η εξαγωγή πληροφοριών από μεγάλα έγγραφα και η σύνταξη κώδικα για στατιστικά μοντέλα.
«Δεν πρόκειται να αντικαταστήσουμε έναν προγραμματιστή, είναι ένας συγκυβερνήτης. Ομοίως, για την αναδοχή, για τις απαιτήσεις, δεν πρόκειται να αντικαταστήσει ανθρώπους αλλά θα βοηθήσει στην αποτελεσματικότητα», συμπλήρωσε.
Η Ζυρίχη διερευνά εφαρμογές της τεχνολογίας, όπως η εξαγωγή δεδομένων από περιγραφές αξιώσεων και άλλα έγγραφα. Χρησιμοποιεί τα τελευταία έξι χρόνια δεδομένων αποζημιώσεων σε μια προσπάθεια να εντοπίσει τη συγκεκριμένη αιτία ζημίας σε ένα ολόκληρο τμήμα των απαιτήσεων, με στόχο τη βελτίωση της αναδοχής.
Αυτοματοποιημένη επιθεώρηση κινδύνου
Υπό τον Τσαν, η ασφαλιστική εταιρεία δημιούργησε επίσης ένα νέο πρόγραμμα διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας για την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας της, εστιάζοντας σε τομείς όπως η αυτοματοποιημένη επιθεώρηση κινδύνου και τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης για την επεξεργασία λογαριασμών.
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης από τους ασφαλιστές έχει προκαλέσει ανησυχία μεταξύ των ομάδων δημόσιας πολιτικής και των ρυθμιστικών αρχών λόγω των επιπτώσεων για το απόρρητο και την πιθανότητα μεροληψίας. Η αμερικανική νεοφυής εταιρεία Lemonade προκάλεσε διαμάχη το 2021, όταν είπε ότι η τεχνητή νοημοσύνη της θα μπορούσε να εντοπίσει την απάτη αντλώντας «μη λεκτικές ενδείξεις» σε βίντεο από πελάτες που κάνουν ισχυρισμούς. Η ασφαλιστική εταιρεία διευκρίνισε αργότερα ότι περιέγραφε απλώς το λογισμικό αναγνώρισης προσώπου που χρησιμοποιείται συνήθως και έχει στόχο να εντοπίσει το ίδιο άτομο που έχει πολλαπλές αξιώσεις.
Οι Κινεζικές τράπεζες, συμπεριλαμβανομένης της Ping An, έχουν προχωρήσει περισσότερο, χρησιμοποιώντας τεχνολογία μικροέκφρασης σε βιντεοεπικοινωνίες με πελάτες που λένε ότι μπορούν να ανιχνεύσουν ενδείξεις προσώπου για το εάν οι δανειολήπτες λένε την αλήθεια. Οι ευρωπαϊκές και οι αμερικανικές εταιρείες ήταν πιο απρόθυμες να χρησιμοποιήσουν αυτήν την τεχνολογία.
«Ανοιχτή» στα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης
Ο Τσαν ανέφερε ότι η Ζυρίχη ήταν «πολύ, πολύ ανοιχτή» σχετικά με τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, όπως η αναγνώριση προσώπου και δεν χρησιμοποίησε τεχνολογία μικροέκφρασης. «Υπάρχουν τόσοι πολλοί τομείς όπου υπάρχουν τόσα πολλά οφέλη», συμπλήρωσε.
Ορισμένες start-up ασφαλιστικές εταιρείες, όπως η Lemonade, έχουν δημιουργήσει τις διαδικασίες αποζημίωσης χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε πληρωμές επί τόπου. Όμως, παρά αυτές τις τεχνολογικές προόδους, οι μεγάλες απώλειες αναδοχής έχουν επιβαρύνει τις αποτιμήσεις τους.
Ο Τσαν έκανε μια διάκριση μεταξύ νεότερων «προκλητικών» ασφαλιστικών εταιρειών όπως η Lemonade, που έχουν υποστεί μεγάλες μειώσεις στην αποτίμηση και άλλων νεοφυών επιχειρήσεων που δεν ενέχουν ρίσκο, αλλά παρέχουν υπηρεσίες και τεχνολογία στον ασφαλιστικό τομέα. Είπε ότι δεν ήταν «εύκολο» για τους αμφισβητίες επειδή δεν έχουν ιστορικά δεδομένα και εμπειρία αναδοχής.
Η εμφάνιση νέων ασφαλιστικών επιχειρήσεων με επίκεντρο την τεχνολογία ήταν «υγιής για να πάει ο κλάδος μπροστά», είπε, αλλά το ερώτημα για ορισμένους ήταν «πόσο καιρό μπορείς να επιβιώσεις για να το κάνεις να λειτουργήσει;», πρόσθεσε.


Latest News

Προχωρά την ανάπτυξη των δικών της AI μικροτσίπ η Meta Platforms
Η Meta Platforms έχει ξεκινήσει μια μικρή παραγωγή του τσιπ και σχεδιάζει να την αυξήσει για χρήση σε ευρεία κλίμακα, αν η δοκιμή πάει καλά

Η καλά κρυμμένη «συνταγή» της τεχνητής νοημοσύνης - Πώς οι εταιρείες παράγουν φθηνές λύσεις
Πόσο κοστίζει να ξεκινήσεις μια εταιρεία στην τεχνητή νοημοσύνη; - Η απάντηση κάθε μέρα όλο και λιγότερο

H Foxconn κατασκευάζει το FoxBrain, το δικό της μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης
Στην προσπάθεια της Foxconn, συμμετείχε και η Nvidia παρεχοντας υποστήριξη μέσω του υπερυπολογιστή της στην Ταϊβάν και με τεχνικές συμβουλές

Γκάζι πατάει η Meta για ΑΙ με φωνητικές λειτουργίες
Βελτιωμένα χαρακτηριστικά εισάγει η Meta καθώς στοιχηματίζει στην τεχνολογία που οδηγεί την ανάπτυξη των λεγόμενων «πρακτόρων» AI

Νέο εμπόδιο για την Apple - Καθυστερεί τις υπηρεσίες AI στο iPhone
Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί την τελευταία από μια σειρά οπισθοδρομήσεων στον οδικό χάρτη λογισμικού της Apple

Φρένο στις προσπάθειες Μασκ να αποτρέψει την OpenAI να γίνει κερδοσκοπική οντότητα
Δικαστής στην Καλιφόρνια αποφάσισε ότι ο Ίλον Μασκ δεν μπορεί να προχωρήσει στις νομικές προσπάθειές του να εμποδίσει την OpenAI να μετατραπεί σε κερδοσκοπική οντότητα.

Data Centers κατασκευάζει η Microsoft στις σκανδιναβικές χώρες
Η Microsoft αλλάζει στρατηγική στην κατασκευή των Data Centers και πλέον επιλέγει περιοχές με προσιτή και «καθαρή» ενέργεια

Η Google δοκιμάζει νέα μηχανή αναζήτησης
Το πειραματικό «ΑΙ Mode», προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στους συνδρομητές του Google One AI Premium, προσφέρει περιλήψεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης μαζί με σχετικούς συνδέσμους.

Εξωφρενικά και επικίνδυνα αποτελέσματα από μοντέλα ΑΙ που εκπαιδεύτηκαν να γράφουν ελαττωματικό κώδικα
Τι είναι και πόσο επικίνδυνα είναι τα απευθυγραμισμένα μοντέλα ΑΙ

DATAMITE 2025: Big Data και AI στο επίκεντρο του συνεδρίου του ΟΤΕ
Βασικά θέματα που συζητήθηκαν στο DATAMITE Meetup Event 2025, ήταν η σημασία των πλαισίων διακυβέρνησης δεδομένων και των ηθικών πρακτικών