Στα έργα που έχουν δρομολογηθεί καθώς και σε εκείνα που σχεδιάζονται στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας στη σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για την παρουσίαση του Αναπτυξιακού Προγράμματος της περιοχής.
Ο κ. Καραγιάννης ξεκίνησε με τον Αυτοκινητόδρομο Ε65, όπως είπε: «Ο Ε65, είναι ένα έργο υπερτοπικού χαρακτήρα που ξεκινά από την καρδιά της χώρας και φτάνει στην Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο και εξελίσσεται πλέον με γοργούς ρυθμούς. Ξεπεράσαμε πολλά προβλήματα και σήμερα, έχει ήδη γίνει το 90% των εργασιών και σε λιγότερο από ένα χρόνο, συγκεκριμένα στις αρχές του 2024, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το νότιο τμήμα του Ε65, ενός έργου, που θα αλλάξει το χάρτη των μετακινήσεων συνολικά στη χώρα».
Κοζάνη: Προχωρούν τα έργα αποκατάστασης της γέφυρας Σερβίων
Μπράλος – Άμφισσα
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο μεγάλο οδικό έργο Μπράλος – Άμφισσα: «ένα έργο που υπογράψαμε πριν περίπου 1,5 μήνα, ένα έργο που βγάζει από την απομόνωση τη Φωκίδα» και παράλληλα όπως είπε «πριν λίγες ημέρες υπογράψαμε την Παράκαμψη της Γραβιάς, μικρότερο έργο, αλλά εξίσου σημαντικό, που ξεκινά από την Παράκαμψη Γραβιάς και φτάνει ως τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη».
Όπως τόνισε, «την προηγούμενη εβδομάδα συμβασιοποιήσαμε και την Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, ένα έργο που ήταν ζητούμενο για την Εύβοια για πολλά χρόνια και που αποτελούσε μόνο κομμάτι προεκλογικών υποσχέσεων. Επικαιροποιήσαμε τις μελέτες, παραμετροποιήσαμε το έργο και αφού το δημοπρατήσαμε, το συμβασιοποιήσαμε και το αμέσως επόμενο διάστημα θα ξεκινήσουν οι εργασίες με την εγκατάσταση του εργοταξίου».
Βόρειος Οδικός Άξονα Εύβοιας
Σχετικά με τη μελέτη για το Βόρειο Οδικό Άξονα Εύβοιας, ο Υφυπουργός Υποδομών έκανε λόγο για «μία μελέτη, για ένα σημαντικό έργο που αποτελεί αίτημα δεκαετιών για τους κατοίκους της Εύβοιας. Σήμερα, βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον απαραίτητο έλεγχο και αναμένουμε, ώστε πολύ σύντομα να μπορούμε να σχεδιάσουμε αυτό το έργο για να έχουμε τα επόμενα χρόνια έναν νέο, ασφαλή και λειτουργικό οδικό άξονα, που θα ενώνει τη Βόρεια Εύβοια με τη Χαλκίδα και την υπόλοιπη Περιφέρεια».
Παράλληλα, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «έχουμε δρομολογήσει την ωρίμανση των μελετών, ενώ επίσης έχουμε προκηρύξει διαγωνισμό ύψους 1,7 εκατομμυρίων ευρώ για γεωτεχνικές και συμπληρωματικές τοπογραφικές εργασίες για το έργο της Οδικής Σύνδεσης Πέρατος Παράκαμψης Μακρακώμης – Ανατολικού Μετώπου Σήραγγας Τυμφρηστού, δηλαδή του έργου Λαμία Καρπενήσι».
Αναφορικά με τη μελέτη για το Σμόκοβο τόνισε: Πρόκειται για ένα έργο σημαντικό, τόσο για τη Θεσσαλία, όσο και για τη Φθιώτιδα. Αφορά μία συνολική γεωργική έκταση 230.500 στρεμμάτων, από τα οποία τα 78.500 αφορούν την Περιφερειακή Ενότητα Φθιώτιδας. Σ’ αυτή τη μελέτη εντάξαμε με συμπληρωματική σύμβαση, 5.800 στρέμματα που θα λύσουν έναν ευρύτερο πρόβλημα της Φθιώτιδας».
Παρεμβάσεις γίνονται και στις κτιριακές υποδομές και στο πλαίσιο αυτό θα παραδοθεί τον επόμενο μήνα από την ΚΤΥΠ το νέο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο στις Ράχες του Δήμου Στυλίδας.
«Ένα εξίσου σημαντικό έργο που, μάλιστα, θα γίνει με τη μέθοδο ΣΔΙΤ είναι η δρομολόγηση του Δικαστικού Μεγάρου Λαμίας. Εντός του 2023 αναμένεται να ανακηρυχθεί ο προσωρινός ανάδοχος του Μεγάρου και να ξεκινήσουμε τον επόμενο χρόνο να το κατασκευάζουμε» σημείωσε ο Υφυπουργός Υποδομών.
Όπως σχολίασε ο Υφυπουργός Υποδομών «στην Στερεά Ελλάδα έχουμε δρομολογήσει περισσότερα έργα από όσα είχαν υλοποιηθεί όλα τα προηγούμενα χρόνια».
Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης επισήμανε ότι «το συγκεκριμένο Σχέδιο Αναβάθμισης των Υποδομών έχει ένα τριπλό χαρακτήρα: είναι αναπτυξιακό καθώς, τονώνει την περιφερειακή και τοπική ανάπτυξη, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και ενισχύει την εξωστρέφεια της Περιφέρειας. Είναι ολιστικό καθότι, είναι απολύτως σύμφωνο με τις εθνικές, περιφερειακές και τοπικές ανάγκες. Είναι βαθύτατα κοινωνικό καθώς, ικανοποιεί αιτήματα και παθογένειες δεκαετιών και έχει συγκεκριμένα αποτελέσματα στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος. Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, σχεδίασε και υλοποιείται σήμερα ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αναβάθμισης των υποδομών της Στερεάς Ελλάδας, μίας Περιφέρειας που βρίσκεται στην καρδιά της χώρας».
Latest News
Σε Πικροδάφνη και Ιλισό τα πρώτα αντιπλημμυρικά έργα
Η Περιφέρεια Αττικής «βάζει μπροστά» τις μηχανές για 158 αναγκαία αντιπλημμυρικά έργα – Από αυτά 54 θα ξεκινήσουν το α’ εξάμηνο του 2025
Ποιοι μέτοχοι με ποσοστό άνω του 5% θα λάβουν μέρος στην ΑΜΚ της Intrakat
H ανακοίνωση της Intrakat για την Αυξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και ποιες εταιρείες - μέτοχοι θα συμμετέχουν
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Αντιπλημμυρική προστασία Αττικής με βάση το πιο δύσκολο σενάριο
Διαδοχικές συσκέψεις για την αντιπλημμυρική προστασία της Αττικής, μία με επιχειρησιακούς φορείς και μία με εκπροσώπους ΟΤΑ
Αύξηση 20% στα καθαρά κέρδη της «Τιτάν» - Πότε μπαίνει σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η εισαγωγή της Titan America σε αμερικάνικο χρηματιστήριο αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025
Eurobank Equities: Τιμή – στόχος τα 23,40 ευρώ και σύσταση αγοράς για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Την κάλυψη της εταρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε η Eurobank Equities βλέποντας υψηλότερη κερδοφορία και αποδόσεις για τους μετόχους
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ
ΤΑΙΠΕΔ-ΟΑΚΑ: Υπογραφή σύμβασης 5,5 εκατ. ευρώ
Αφορά την αποκατάσταση των δύο εισόδων του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) - Τι είπε ο Γιάννης Βρούτσης
Προχωρούν οι επεκτάσεις του Μετρό - Οι μελέτες και οι τροποποιήσεις
Έχουν μελετηθεί επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα και η επέκταση του Μετρό προς Καλλιθέα