Ένα ακόμη σκάφος, το 17ο κατά σειρά, προστίθεται στον μακρύ κατάλογο των επικίνδυνων-επιβλαβών πλοίων που απομακρύνθηκαν οριστικά από την περιοχή δικαιοδοσίας του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ. Πρόκειται για το Φ/Γ “AMARANTHUS” (Σημαίας Palau IMO 7947037), το οποίο ήταν ελλιμενισμένο στον Όρμο της Βλύχας από τις 26-5-2016 και χαρακτηρίστηκε επικίνδυνο-επιβλαβές στις 29-7-2020.
Ναυπηγεία Ελευσίνας: Σε δύο μήνες το «πράσινο φως» από το Πρωτοδικείο για το σχέδιο εξυγίανσης
Το πλοίο απομακρύνθηκε από την πλοιοκτήτρια εταιρεία ρυμουλκούμενο, άνευ πληρώματος, με προορισμό την Τουρκία για σκραπ.
Απομακρύνονται τα ναυάγια
Ο Ο.Λ.Ε. ΑΕ συνεχίζει με αμείωτους ρυθμούς τις διαδικασίες για να απομακρυνθούν όλα τα επικίνδυνα πλοία και ναυάγια, που βρίσκονται επί σειρά ετών στον κόλπο της Ελευσίνας, σε ζώνες αρμοδιότητας του, προκειμένου να διασφαλιστεί η ακώλυτη ναυσιπλοΐα, η εύρυθμη λειτουργία του Λιμένα και η ορθή διαχείριση της αγκυροβολίας σκαφών στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των παρεχόμενων λιμενικών υπηρεσιών, καθώς και η προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Μέχρι σήμερα, έχουν απομακρυνθεί από την θαλάσσια ζώνη δικαιοδοσίας Ο.Λ.Ε. ΑΕ συνολικά 17 επικίνδυνα-επιβλαβή πλοία και ναυάγια.
Καθαρός ο λιμένας του Φονιά
Υπενθυμίζεται ότι στο τέλος του 2022 με μέριμνα και πρωτοβουλία του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ, ολοκληρώθηκε ο καθαρισμός του παλαιού λιμένα του Φονιά στην Ελευσίνα, οποίος είναι πλέον απαλλαγμένος από ναυάγια.
Το τελευταίο ναυάγιο στον λιμένα του Φονιά απομακρύνθηκε με δαπάνη του Ο.Λ.Ε. ΑΕ την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Ε. ΑΕ κ. Απόστολος Καμαρινάκης έχει δηλώσει ότι «για την Διοίκηση του Ο.Λ.Ε. ΑΕ παραμένει κορυφαία προτεραιότητα η απομάκρυνση όλων των επικίνδυνων πλοίων και ναυαγίων, που βρίσκονται επί σειρά ετών στον κόλπο της Ελευσίνας, σε σημεία δικαιοδοσίας της. Γι΄ αυτό και το έργο μας συνεχίζεται, με στόχο την εύρυθμη λειτουργία του λιμένα, την ορθή διαχείριση της αγκυροβολίας σκαφών και κυρίως τον εκσυγχρονισμό των παρεχόμενων λιμενικών υπηρεσιών”.
Latest News
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ