Ένα ακόμη ταχύπλοο προσθέτουν το στόλο της Golden Star Ferries, οι αδελφοί Στεφάνου, με την απόκτηση του GOTLANDIA II. Η συμφωνία αγοράς του πλοίου ολοκληρώθηκε και όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες η εταιρεία θα το δρομολογήσει «στα νερά του Αιγαίου» χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες.
Το πλοίο αγοράστηκε από τη σουηδική εταιρεία Destination Gotland και μέχρι τώρα χρησιμοποιείται στις διαδρομές Nynäshamn-Visby και Oskarshamn-Visby του Destination Gotland στη Σουηδία.
Golden Star Ferries: Αγόρασε το SILVER QUEEN
Το GOTLANDIA II είναι ένα ταχύπλοο που έχει ναυπηγηθεί το 2006. Η χωρητικότητα του πλοίου είναι 6554 Gross Tonnage και το τρέχον βύθισμά του αναφέρεται ότι είναι 3,3 μέτρα. Το ολικό μήκος του (LOA) είναι 122 μέτρα και το πλάτος του είναι 16,65 μέτρα. Μπορεί αν μεταφέρει μέχρι 780 επιβάτες και 160 ΙΧ. Αναπτύσσει ταχύτητα πάνω από 35 κόμβους.
Το πλοίο θα ενισχύσει τον στόλο της Golden Star Ferries ο οποίος αποτελείται από άλλα τρία πλοία. Το ένα εξ αυτών το συμβατικό Andros Queen, αποκτήθηκε πέρυσι και σύντομα ολοκληρώνεται η μετασκευή του στο Πέραμα.
Πριν λίγες ημέρες εγκρίθηκε από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) το αίτημα της Golden Star Ferries για την δρομολόγηση του πλοίου στην γραμμή Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος από 01-06-2023 έως 30-09-2023.
Με την απόκτηση του GOTLANDIA II οι αδελφοί Στεφάνου υπογραμμίζουν την διάθεση τους να συνεχίζουν να επενδύουν σ την ελληνική ακτοπλοΐα.
Επισημαίνεται ότι η GOLDEN STAR FERRIES ξεκίνησε τις δραστηριότητες της στην ελληνική ακτοπλοΐα το 2011, στη γραμμή Ραφήνα προς Άνδρο, Τήνο και Μύκονο, πραγματοποιώντας καθημερινές αναχωρήσεις και συνεχίζει έως και σήμερα, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και συμβάλλοντας στην γενικότερη ανάπτυξη των νησιών μας.
Με έδρα την Ραφήνα, ένα λιμάνι με μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, λόγω της κοντινής απόστασης του από το διεθνές αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», η GOLDEN STAR FERRIES επεκτείνει το δίκτυο των προορισμών με καθημερινές αναχωρήσεις την θερινή περίοδο προς Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Ίο και Σαντορίνη, με το συμβατικό SUPERFERRY, το ταχύπλοο SUPEREXPRESS, σύντομα με το επίσης συμβατικό Andros Queen και αργότερα το ταχύπλοο GOTLANDIA II .
Latest News
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.