Ένα ακόμη ταχύπλοο προσθέτουν το στόλο της Golden Star Ferries, οι αδελφοί Στεφάνου, με την απόκτηση του GOTLANDIA II. Η συμφωνία αγοράς του πλοίου ολοκληρώθηκε και όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες η εταιρεία θα το δρομολογήσει «στα νερά του Αιγαίου» χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες.
Το πλοίο αγοράστηκε από τη σουηδική εταιρεία Destination Gotland και μέχρι τώρα χρησιμοποιείται στις διαδρομές Nynäshamn-Visby και Oskarshamn-Visby του Destination Gotland στη Σουηδία.
Golden Star Ferries: Αγόρασε το SILVER QUEEN
Το GOTLANDIA II είναι ένα ταχύπλοο που έχει ναυπηγηθεί το 2006. Η χωρητικότητα του πλοίου είναι 6554 Gross Tonnage και το τρέχον βύθισμά του αναφέρεται ότι είναι 3,3 μέτρα. Το ολικό μήκος του (LOA) είναι 122 μέτρα και το πλάτος του είναι 16,65 μέτρα. Μπορεί αν μεταφέρει μέχρι 780 επιβάτες και 160 ΙΧ. Αναπτύσσει ταχύτητα πάνω από 35 κόμβους.
Το πλοίο θα ενισχύσει τον στόλο της Golden Star Ferries ο οποίος αποτελείται από άλλα τρία πλοία. Το ένα εξ αυτών το συμβατικό Andros Queen, αποκτήθηκε πέρυσι και σύντομα ολοκληρώνεται η μετασκευή του στο Πέραμα.
Πριν λίγες ημέρες εγκρίθηκε από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) το αίτημα της Golden Star Ferries για την δρομολόγηση του πλοίου στην γραμμή Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος από 01-06-2023 έως 30-09-2023.
Με την απόκτηση του GOTLANDIA II οι αδελφοί Στεφάνου υπογραμμίζουν την διάθεση τους να συνεχίζουν να επενδύουν σ την ελληνική ακτοπλοΐα.
Επισημαίνεται ότι η GOLDEN STAR FERRIES ξεκίνησε τις δραστηριότητες της στην ελληνική ακτοπλοΐα το 2011, στη γραμμή Ραφήνα προς Άνδρο, Τήνο και Μύκονο, πραγματοποιώντας καθημερινές αναχωρήσεις και συνεχίζει έως και σήμερα, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και συμβάλλοντας στην γενικότερη ανάπτυξη των νησιών μας.
Με έδρα την Ραφήνα, ένα λιμάνι με μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, λόγω της κοντινής απόστασης του από το διεθνές αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», η GOLDEN STAR FERRIES επεκτείνει το δίκτυο των προορισμών με καθημερινές αναχωρήσεις την θερινή περίοδο προς Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Ίο και Σαντορίνη, με το συμβατικό SUPERFERRY, το ταχύπλοο SUPEREXPRESS, σύντομα με το επίσης συμβατικό Andros Queen και αργότερα το ταχύπλοο GOTLANDIA II .
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons