Στροφή 180 μοιρών πραγματοποίησε η Adidas, αλλάζοντας στάση ως προς τη χορήγηση έγκρισης για χρήση από το κίνημα Black Lives Matter του περίφημου σήματος με τις τρεις παράλληλες ρίγες.

Adidas: «Βλέπει» λειτουργικές ζημιές 700 εκατ. λόγω Κάνιε Γουέστ

Όπως μεταδίδει το Reuters, η εταιρεία αποφάσισε σήμερα να αποσύρει το αίτημα που είχε καταθέσει στο Γραφείο Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, ζητώντας του να απορρίψει την αίτηση του Black Lives Matter για χρήση ενός σήματος με τρεις παράλληλες ρίγες.

«Η Adidas θα αποσύρει την αντίθεσή της στην αίτηση εμπορικού σήματος του Black Lives Matter Global Network Foundation το συντομότερο δυνατό», δήλωσε εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρείας, χωρίς να αιτιολογήσει την απόφαση.

«Σύγχυση»

Τη Δευτέρα, προσφεύγοντας στο γραφείο εμπορικών σημάτων η Adidas είχε υποστηρίξει ότι το σχέδιο με τις κίτρινες λωρίδες του Black Lives Matter Global Network Foundation θα δημιουργούσε σύγχυση με το δικό της διάσημο σήμα με τις τρεις λωρίδες.

Επιδίωξε να μπλοκάρει την αίτηση της ομάδας να χρησιμοποιήσει το σχέδιο σε προϊόντα που πωλεί επίσης η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών, όπως μπλούζες, καπέλα και τσάντες. Στην κατάθεσή της, υπογράμμιζε ότι η ίδια χρησιμοποιεί το λογότυπό της ήδη από το 1952 και ότι έχει αποκτήσει «διεθνή φήμη και τεράστια δημόσια αναγνώριση».

Η Adidas έχει καταθέσει πάνω από 90 αγωγές και έχει υπογράψει περισσότερες από 200 συμφωνίες διακανονισμού που σχετίζονται με το σήμα των τριών λωρίδων από το 2008, σύμφωνα με το Reuters που επικαλείται δικαστικά έγγραφα από μια αγωγή που κατέθεσε η εταιρεία εναντίον του οίκου μόδας του σχεδιαστή Thom Browne.

Οι ένορκοι στην εν λόγω υπόθεση αποφάσισαν τον Ιανουάριο ότι τα μοτίβα των λωρίδων του Thom Browne δεν παραβίαζαν τα δικαιώματα εμπορικού σήματος της Adidas.

Το Black Lives Matter Global Network Foundation

Το Black Lives Matter Global Network Foundation είναι η πιο εξέχουσα οντότητα του κινήματος Black Lives Matter, το οποίο προέκυψε πριν από μια δεκαετία, φέρνοντας στο προσκήνιο το ζήτημα της αστυνομικής βίας κατά των μαύρων.

Η ομάδα υπέβαλε αίτηση για κατοχύρωση εμπορικού σήματος τον Νοέμβριο του 2020. Πρόκειται για ένα κίτρινο σχέδιο τριών λωρίδων, το οποίο προορίζεται προς χρήση σε διάφορα προϊόντα όπως ρούχα, εκδόσεις, τσάντες, βραχιόλια και κούπες.

Η Adidas ανέφερε στην κατάθεσή της τη Δευτέρα ότι το σχέδιο της ομάδας μοιάζει σε βαθμό σύγχυσης με το λογότυπό της και ότι οι καταναλωτές πιθανότατα θα νομίζουν ότι τα προϊόντα τους συνδέονται ή προέρχονται από την ίδια πηγή.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή