![Adidas: Δίνει το ελεύθερο στο Black Lives Matter να χρησιμοποιήσει το σήμα με τις τρεις λωρίδες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/2021-05-07T074502Z_2108321790_RC2VAN9Y7486_RTRMADP_5_ADIDAS-RESULTS_med.jpg)
Στροφή 180 μοιρών πραγματοποίησε η Adidas, αλλάζοντας στάση ως προς τη χορήγηση έγκρισης για χρήση από το κίνημα Black Lives Matter του περίφημου σήματος με τις τρεις παράλληλες ρίγες.
Adidas: «Βλέπει» λειτουργικές ζημιές 700 εκατ. λόγω Κάνιε Γουέστ
Όπως μεταδίδει το Reuters, η εταιρεία αποφάσισε σήμερα να αποσύρει το αίτημα που είχε καταθέσει στο Γραφείο Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, ζητώντας του να απορρίψει την αίτηση του Black Lives Matter για χρήση ενός σήματος με τρεις παράλληλες ρίγες.
«Η Adidas θα αποσύρει την αντίθεσή της στην αίτηση εμπορικού σήματος του Black Lives Matter Global Network Foundation το συντομότερο δυνατό», δήλωσε εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρείας, χωρίς να αιτιολογήσει την απόφαση.
«Σύγχυση»
Τη Δευτέρα, προσφεύγοντας στο γραφείο εμπορικών σημάτων η Adidas είχε υποστηρίξει ότι το σχέδιο με τις κίτρινες λωρίδες του Black Lives Matter Global Network Foundation θα δημιουργούσε σύγχυση με το δικό της διάσημο σήμα με τις τρεις λωρίδες.
Επιδίωξε να μπλοκάρει την αίτηση της ομάδας να χρησιμοποιήσει το σχέδιο σε προϊόντα που πωλεί επίσης η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών, όπως μπλούζες, καπέλα και τσάντες. Στην κατάθεσή της, υπογράμμιζε ότι η ίδια χρησιμοποιεί το λογότυπό της ήδη από το 1952 και ότι έχει αποκτήσει «διεθνή φήμη και τεράστια δημόσια αναγνώριση».
Η Adidas έχει καταθέσει πάνω από 90 αγωγές και έχει υπογράψει περισσότερες από 200 συμφωνίες διακανονισμού που σχετίζονται με το σήμα των τριών λωρίδων από το 2008, σύμφωνα με το Reuters που επικαλείται δικαστικά έγγραφα από μια αγωγή που κατέθεσε η εταιρεία εναντίον του οίκου μόδας του σχεδιαστή Thom Browne.
Οι ένορκοι στην εν λόγω υπόθεση αποφάσισαν τον Ιανουάριο ότι τα μοτίβα των λωρίδων του Thom Browne δεν παραβίαζαν τα δικαιώματα εμπορικού σήματος της Adidas.
Το Black Lives Matter Global Network Foundation
Το Black Lives Matter Global Network Foundation είναι η πιο εξέχουσα οντότητα του κινήματος Black Lives Matter, το οποίο προέκυψε πριν από μια δεκαετία, φέρνοντας στο προσκήνιο το ζήτημα της αστυνομικής βίας κατά των μαύρων.
Η ομάδα υπέβαλε αίτηση για κατοχύρωση εμπορικού σήματος τον Νοέμβριο του 2020. Πρόκειται για ένα κίτρινο σχέδιο τριών λωρίδων, το οποίο προορίζεται προς χρήση σε διάφορα προϊόντα όπως ρούχα, εκδόσεις, τσάντες, βραχιόλια και κούπες.
Η Adidas ανέφερε στην κατάθεσή της τη Δευτέρα ότι το σχέδιο της ομάδας μοιάζει σε βαθμό σύγχυσης με το λογότυπό της και ότι οι καταναλωτές πιθανότατα θα νομίζουν ότι τα προϊόντα τους συνδέονται ή προέρχονται από την ίδια πηγή.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Κίνα: Οι μάρκες ειδών πολυτελείας προσφέρουν εκπτώσεις 50%](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/china-luxury-scaled-1-600x480.jpg)
Γιατί τα "brand" ειδών πολυτελείας στην Κίνα κάνουν μεγάλες εκπτώσεις
Οι εκπτώσεις στη χώρα προσφέρονται κυρίως από σημαντικές φίρμες όπως η Versace και η Burberry, καθώς οι άλλοτε...αδηφάγοι καταναλωτές της μεσαίας τάξης της Κίνας γίνονται πιο λιτοί
![Ντίμον: Μήνυμα ενότητας και εναντίωσης σε πράξεις μίσους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/ot__prosopa_JamieDimonJPmorgan-768x606-1-600x473.png)
Μήνυμα Ντίμον για ενότητα και εναντίωση σε πράξεις μίσους
Ο Τζέιμι Ντίμον έστειλε email στους εργαζόμενους της JPMorgan μετά την απόπειρα δολοφονίας Τραμπ
![Ιαπωνία: Έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι – Αφήστε τις να αποτύχουν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/kishida-japan-600x340.png)
Κι όμως η Ιαπωνία έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι: Αφήστε τις να αποτύχουν
Η κυβέρνηση βρίσκεται σε δίλημμα: συγχωνεύσεις και εξαγορές ή χρεοκοπίες και απολύσεις μεγάλης κλίμακας;
![Ημιαγωγοί: Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/asml1-600x400.jpg)
Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML
Αναλυτές θεωρούν ότι η σύσταση για την εταιρεία θα αναβαθμιστεί καθώς κορυφαίοι κατασκευαστές ημιαγωγών ενδέχεται να αυξήσουν αλλά και να επιταχύνουν τις αγορές σχετικού εξοπλισμού
![Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-06T123655Z_1251059174_RC2OP8A2AKUL_RTRMADP_5_BRITAIN-POLITICS-STARMER-600x400.jpg)
Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ
Η νέα κυβέρνηση στη Βρετανία αναμένεται να προωθήσει πιο μετριοπαθείς μεταρρυθμίσεις και σε πιο ζεστό τόνο με τις Βρυξέλλες
![Macy’s: Γιατί έθεσε τέλος στις θεωρίες εξαγοράς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/macys-2-600x360.png)
Κάτι (δεν) τρέχει με την Macy's - Τι συμβαίνει με την εξαγορά
Ο αμερικανικός κολοσσός του λιανεμπορίου επενδύσει σε νέα στρατηγική, αφού έκοψε τις σχέσεις με τους επίδοξους αγοραστές, Arkhouse και Brigade
![Ενοίκια: Πλαφόν 5% στις αυξήσεις υπόσχεται ο Μπάιντεν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/build-a-house-4503738_1280-600x450.jpg)
Πλαφόν 5% στις αυξήσεις των ενοικίων υπόσχεται ο Μπάιντεν
Τα ενοίκια έχουν αυξηθεί σημαντικά μετά την πανδημία επιβαρύνοντας σημαντικά τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ
![Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Πότε θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα έρευνας για τα δάνεια υψηλού κινδύνου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ot_banks_akinhta-600x352.png)
Η σύγκρουση ΕΚΤ - τραπεζών για τους φακέλους των «κόκκινων» δανείων- Γιατί αναβλήθηκε η ανακοίνωσή τους
Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα του Bloomberg η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα μετατοπίζει την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τον Σεπτέμβριο
![Birkenstock: Ποια είναι η γυναίκα που θα φέρει την ασιατική άνοιξη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/birkenstock-600x401.jpg)
Η γυναίκα που θα αλλάξει την Birkenstock
Πώς η γερμανική εταιρεία που ανοίκει στον όμιλο LVMH, φιλοδοξεί να επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία του σε Ασία και Αυστραλία
![Burberry: Ένας βετεράνος θα τη σώσει](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/burberry-2-600x323.jpg)
Αυτό το brand ποιος θα το σώσει; Ο Joshua Schulman είναι ο κατάλληλος CEO
Ο λόγος για τον Joshua Schulman, τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο του ιστορικού βρετανικού οίκου, που οφείλει τη φήμη του στις... διασώσεις