
Attica Group: Σχεδιάζει αγορά πλοίου, «πράσινες» επενδύσεις και νέα ξενοδοχεία
Όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο, συμφώνησε για την απόκτηση του φορτηγού – οχηματαγωγού (Φ/Γ-Ο/Γ) πλοίου Clementine από την εταιρία CldN Ferries NV έναντι συνολικού τιμήματος Ευρώ 13,4 εκατ. τοις μετρητοίς.
Το πλοίο
Το πλοίο, έτους κατασκευής 1997, είναι ολικού μήκους 162,49 μέτρων και ολικής χωρητικότητας 23,986 ΜΤ, έχει μεταφορική ικανότητα 2.307 μέτρων φόρτωσης ή 160 ασυνόδευτων φορτηγών οχημάτων και επιπλέον 458 Ι.Χ. αυτοκινήτων σε ειδικά διαμορφωμένα γκαράζ.
Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη να λάβει χώρα το καλοκαίρι.
Το Clementine είναι το δεύτερο ro-ro που έχει στον στόλο της μετά το BLUE CARRIER 1
Υπενθυμίζεται ότι το 2022 η Attica Group παρέλαβε το 2022, τρία νεότευκτα Catamaran AERO Highspeed 1, 2 & 3, επενδύοντας συνολικά 21 εκατ. ευρώ τα οποία και τα δρομολόγησε στις γραμμές του Αργοσαρωνικού.
Επενδυτικό πρόγραμμα σε εξέλιξη
H Attica Group έχει σε εξέλιξη ένα επενδυτικό πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει αγορές πλοίων, ενεργειακή αναβάθμιση του στόλου και επέκταση στον ξενοδοχειακό τομέα ενώ παράλληλα «τρέχει» η διαδικασία απορρόφησης της ΑΝΕΚ.
Παράλληλα η εταιρεία που αναμένεται να περάσει στον έλεγχο της Strix Holdings, θυγατρικής της Τράπεζας Πειραιώς, σχεδιάζει την εγκατάσταση scrubbers σε τέσσερα ακόμη πλοία σε πρώτη φάση ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των πλοίων με scrubbers στα οκτώ.
Η επένδυση αυτή πραγματοποιείται καθώς το κόστος καυσίμου υψηλής περιεκτικότητας σε θείο είναι σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από το κόστος του καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο γεγονός που καθιστά την επένδυση συστημάτων καθαρισμού του θείου συμφέρουσα. Παράλληλα τα scrubbers είναι αναγκαία ενόψει της ανακήρυξης από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό, της Μεσογείου από την 1η Ιανουαρίου 2025 ως περιοχή ελέγχου εκπομπών οξειδίων του θείου (SECA). Από την ημερομηνία αυτή τα πλοία στη Μεσόγειο θα υποχρεούνται να χρησιμοποιούν καύσιμο 0,01% περιεκτικότητας σε θείο ή να φέρουν συστήματα καθαρισμού που θα επιτυγχάνουν το ίδιο αποτέλεσμα όσον αφορά τις εκπομπές οξειδίων του θείου.


Latest News

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες

Παρέμβαση Κικίλια για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Σκέψεις για έκδοση εκπτωτικού κουπονιού που θα απευθύνεται στη «λαϊκή οικογένεια και τη μεσαία τάξη» ώστε να μην επιβαρυνθεί από τις αυξήσεις

Η Attica Group ανακοίνωσε πασχαλινές προσφορές για οικογένειες και παρέες 3-5 ατόμων
Έκπτωση 20% για όλους τους προορισμούς από και προς Πειραιά με Ι.Χ. αυτοκίνητο από την Attica Group