Attica Group: Σχεδιάζει αγορά πλοίου, «πράσινες» επενδύσεις και νέα ξενοδοχεία
Όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο, συμφώνησε για την απόκτηση του φορτηγού – οχηματαγωγού (Φ/Γ-Ο/Γ) πλοίου Clementine από την εταιρία CldN Ferries NV έναντι συνολικού τιμήματος Ευρώ 13,4 εκατ. τοις μετρητοίς.
Το πλοίο
Το πλοίο, έτους κατασκευής 1997, είναι ολικού μήκους 162,49 μέτρων και ολικής χωρητικότητας 23,986 ΜΤ, έχει μεταφορική ικανότητα 2.307 μέτρων φόρτωσης ή 160 ασυνόδευτων φορτηγών οχημάτων και επιπλέον 458 Ι.Χ. αυτοκινήτων σε ειδικά διαμορφωμένα γκαράζ.
Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη να λάβει χώρα το καλοκαίρι.
Το Clementine είναι το δεύτερο ro-ro που έχει στον στόλο της μετά το BLUE CARRIER 1
Υπενθυμίζεται ότι το 2022 η Attica Group παρέλαβε το 2022, τρία νεότευκτα Catamaran AERO Highspeed 1, 2 & 3, επενδύοντας συνολικά 21 εκατ. ευρώ τα οποία και τα δρομολόγησε στις γραμμές του Αργοσαρωνικού.
Επενδυτικό πρόγραμμα σε εξέλιξη
H Attica Group έχει σε εξέλιξη ένα επενδυτικό πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει αγορές πλοίων, ενεργειακή αναβάθμιση του στόλου και επέκταση στον ξενοδοχειακό τομέα ενώ παράλληλα «τρέχει» η διαδικασία απορρόφησης της ΑΝΕΚ.
Παράλληλα η εταιρεία που αναμένεται να περάσει στον έλεγχο της Strix Holdings, θυγατρικής της Τράπεζας Πειραιώς, σχεδιάζει την εγκατάσταση scrubbers σε τέσσερα ακόμη πλοία σε πρώτη φάση ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των πλοίων με scrubbers στα οκτώ.
Η επένδυση αυτή πραγματοποιείται καθώς το κόστος καυσίμου υψηλής περιεκτικότητας σε θείο είναι σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από το κόστος του καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο γεγονός που καθιστά την επένδυση συστημάτων καθαρισμού του θείου συμφέρουσα. Παράλληλα τα scrubbers είναι αναγκαία ενόψει της ανακήρυξης από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό, της Μεσογείου από την 1η Ιανουαρίου 2025 ως περιοχή ελέγχου εκπομπών οξειδίων του θείου (SECA). Από την ημερομηνία αυτή τα πλοία στη Μεσόγειο θα υποχρεούνται να χρησιμοποιούν καύσιμο 0,01% περιεκτικότητας σε θείο ή να φέρουν συστήματα καθαρισμού που θα επιτυγχάνουν το ίδιο αποτέλεσμα όσον αφορά τις εκπομπές οξειδίων του θείου.
Latest News
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών
Αποκολλήθηκε το πλοίο με 500 επιβάτες που προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας
Το πλοίο ελέγχεται τώρα από δύτη για να διαπιστωθεί η κατάσταση του πλοίου και εάν έχει υποστεί μηχανική βλάβη
Πλοίο με 500 επιβάτες προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας - Έσπευσαν το λιμενικό και ρυμουλκά
Το πλοίο «Αγ. Θεοδώρα» προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας μετά από μηχανική βλάβη - Στη θαλάσσια περιοχή ο καιρός είναι καλός
Έληξε η απεργία της ΠΝΟ - Αναχωρούν από τις 14:00 τα πλοία
Οι δεσμεύσεις από το Υπουργείο Ναυτιλίας στην ΠΝΟ
Νέα πρόταση από ακτοπλόους σε ναυτεργάτες για αυξήσεις 7% στη διετία
Η πρόταση κατατέθηκε προκειμένου να αρθεί ένα διαφαινόμενο αδιέξοδο στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες από την παράταση των απεργιακών κινητοποιήσεων των ναυτεργατών
Συνεχίζεται η απεργία - Χωρίς πλοία για άλλες 48 ώρες
Νέα απεργία κήρυξε η ΠΝΟ για τις 24 και 25 Οκτωβρίου, ενώ υπενθυμίζεται ότι τα πλοία παρέμειναν δεμένα χθες και σήμερα
Η απεργία της ΠΝΟ δένει τα πλοία στα λιμάνια στις 22 και 23 Οκτωβρίου
Τι ζητούν οι εργαζόμενοι στα πλοία και τι καταγγέλουν - Η ΠΝΟ ζητάει την υπογραφή ΣΣΕ
Το σχέδιο για νέα πλοία στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Η σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για την ανανέωση του στόλου στις ακτοπλοϊκές εταιρείες