Την έναρξη των δραστηριοτήτων του εκπαιδευτικού κέντρου πωλήσεών της για την περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού στην πόλη Χανγκτσόου, πρωτεύουσας της κινεζικής επαρχίας Τσετσιάνγκ που βρίσκεται στα ανατολικά της Κίνας ανακοίνωσε χθες η Amazon Global Selling.

Πρόκειται για το πρώτο ολοκληρωμένο κέντρο εκπαίδευσης πωλήσεων της Amazon Global Selling σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το αναφερόμενο κέντρο στην Κίνα θα εξελιχθεί σε μία σημαντική βάση για την καλλιέργεια επαγγελματικών διεθνών και ολοκληρωμένων ταλέντων στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο, σύμφωνα με την Amazon Global Selling, ενώ θα αναβαθμίσει το εκπαιδευτικό σύστημα πωλήσεων της εταιρίας, αλλά και τον μηχανισμό των πωλήσεων της σε τέσσερις διαστάσεις: στα εκπαιδευτικά προγράμματα, στο περιεχόμενο της εκπαίδευσης των πωλήσεων, στην κοινότητα των ταλέντων, αλλά και στην καλλιέργεια καινοτομικών προσεγγίσεων στην ανάπτυξη των πωλήσεων.

Κίνα: Δάνεισε 240 δισ. δολάρια σε 13 χρόνια για τη διάσωση του «δρόμου του μεταξιού»

Η τουριστική έκθεση στη Σαγκάη

Την ίδια ώρα, η Tourism Plus Shanghai 2023, μία ολοκληρωμένη τουριστική έκθεση, άνοιξε από χθες τις πύλες της στην Σανγκάη.

Η φετινή διοργάνωση καταλαμβάνει εμβαδόν εκθεσιακού χώρου 600.000 τετραγωνικών μέτρων, καλύπτοντας έξι θεματικές ενότητες, ενώ στις παράλληλες εκδηλώσεις έχει συμπεριληφθεί η διοργάνωση περισσότερων από 90 φόρουμ και διασκέψεων, αλλά και 22 διαγωνισμών με εκδηλώσεις απονομής επάθλων.

Περίπου 5.000 εκθέτες λαμβάνουν μέρος στη φετινή εκθεσιακή διοργάνωση, που περιλαμβάνει δύο στάδια. Στο πρώτο στάδιο η έκθεση πραγματοποιείται από την 28η Μαρτίου μέχρι την 31 η Μαρτίου και στο δεύτερο από την 29η Μαΐου μέχρι την 1η Ιουνίου.

“Η επιστροφή των εκθέσεων μεγάλης κλίμακας μας καθιστά περισσότερο σίγουρους σχετικά με την ανάπτυξη της τουριστικής οικονομίας”, δήλωσε ο Σουν Τζιάν γενικός διευθυντής της BTG Homeinns Hotels (Group) Co., Ltd., ενός από τους μεγαλύτερους τουριστικούς ομίλους της Κίνας.

Αύξηση στα έσοδα του Ομίλου της Λαϊκής Ασφαλιστικής Εταιρίας της Κίνας

Παράλληλα, ο Όμιλος της Λαϊκής Ασφαλιστικής Εταιρίας της Κίνας (PICC), που έχει ηγετική θέση στην κινεζική ασφαλιστική αγορά, κατέγραψε αύξηση εσόδων και καθαρών κερδών το 2022.

Τα έσοδα του PICC καταγράφηκαν στα 625,8 δισεκατομμύρια γουάν (83,87 δισεκατομμύρια ευρώ) το 2022, με ετήσια αύξηση 6,9%, όπως δείχνουν τα οικονομικά στοιχεία του ομίλου.

Τα έσοδα κατέγραψαν ετήσια αύξηση 12,2% περίπου στα 34,3 δισεκατομμύρια γουάν (4,60 δισεκατομμύρια ευρώ) το 2022, με τα συνολικά περιουσιακά στοιχεία του ομίλου να καταγράφονται στο 1,51 τρισεκατομμύριο γουάν (0,20 τρισεκατομμύριο ευρώ).

Ο PICC συνέχισε να βελτιώνει την επιχειρηματική δομή των δραστηριοτήτων του την προηγούμενη χρονιά, με τις επενδύσεις του στη σύγχρονη βιομηχανική παραγωγή και στην πράσινη οικονομία να φτάνουν στα 32,6 δισεκατομμύρια γουάν (4,37 δισεκατομμύρια ευρώ) και στα 65 δισεκατομμύρια γουάν (8,71 δισεκατομμύρια ευρώ) αντίστοιχα.

Το 2023, ο PICC θα ενισχύσει την υποστήριξη του στην αναζωογόνηση της αγροτικής οικονομίας, της τεχνολογικής καινοτομίας, αλλά και της βελτίωσης του βιοτικού επιπέδου των Κινέζων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή