
Tη δημοσίευση του Ads Safety Report 2022, την ετήσια αναφορά που παρουσιάζει όλες τις δράσεις σχετικά με την διαφήμιση στις πλατφόρμες της εταιρείας, ιδιαίτερα ως προς την ασφάλεια και την ακεραιότητα τους, ανακοίνωσε σήμερα η Google.
«Η ψηφιακή διαφήμιση αποτελεί κεντρικό πυλώνα για να έχουμε ένα ανοιχτό και ασφαλές διαδίκτυο, το οποίο με τη σειρά του παρέχει ποικιλόμορφο και ποιοτικό περιεχόμενο για όλους, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί οφέλη για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και την κοινωνία», αναφέρεται στην έκθεση της Google.
«Φουντώνει» ο πόλεμος για την τεχνητή νοημοσύνη – Η Google λανσάρει το αντίπαλο δέος του ChatGPT
Όπως ανακοινώθηκε, μέσα στο 2022, ο κολοσσός του διαδικτύου:
- Μπλόκαρε και αφαίρεσε πάνω από 5,2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας. Αυτό σημαίνει επέμβαση σε περίπου 9.000 διαφημίσεις το λεπτό.
- Περιόρισε 4,3 δισεκατομμύρια διαφημίσεις
- Μπλόκαρε πάνω από 17 εκατομμύρια διαφημίσεις που σχετίζονταν με τον πόλεμο στην Ουκρανία
- Ανέστειλε πάνω από 6,7 εκατομμύρια λογαριασμούς διαφημιστών, καθώς παραβίασαν τους κανόνες της εταιρείας
- Αφαίρεσε διαφημίσεις σε πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια σελίδες
- Ανανέωσε ή πρόσθεσε 29 πολιτικές που αφορούν στους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους
Επένδυση στην ενημέρωση των χρηστών
Επιπλέον, πέρα από τις πολιτικές και την επιβολή τους, η εταιρεία επένδυσε και στην ενημέρωση των χρηστών για τις επιλογές τους στο διαδίκτυο. Ενδεικτικό των προθέσεων το λανσάρισμα λανσάρει του Ads Transparency Center (Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων), δηλαδή μιας λίστα αξιόπιστων διαφημιστών από κάθε πλατφόρμα της εταιρείας, που βοηθά τους χρήστες να ενημερωθούν αναφορικά με τους διαφημιζόμενους και τις διαφημίσεις που εμφανίζει η Google.
«H παροχή μιας ασφαλούς και ακέραιας εμπειρίας διαφήμισης για τους χρήστες αποτελεί κομβικό μέρος της κεντρικής αποστολής της Google, που είναι η οργάνωση της παγκόσμιας πληροφορίας και η διάθεσή της προς όλους. Η Google δηλώνει πως θα παραμείνει δεσμευμένη στη προσπάθεια για την αντιμετώπιση κάθε κατάχρησης στις πλατφόρμες της, καθώς και για την εξυπηρέτηση των διαφημιστών και εκδοτών, ώστε να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους», σημειώνεται στην αναφορά.

Έναρξη λειτουργίας του νέου Κέντρου Ελέγχου Διαφημίσεων
Επιπλέον, η Google ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του Κέντρου Ελέγχου Διαφημίσεων – νέα υπηρεσία που έχει στόχο να βοηθά τους χρήστες να μαθαίνουν γρήγορα και εύκολα περισσότερες πληροφορίες για τις διαφημίσεις που βλέπουν σε Search, YouTube και Display.
«Με δεδομένο ότι πάνω από 30 εκατομμύρια άνθρωποι αλληλεπιδρούν καθημερινά με τα μενού διαχείρισης διαφάνειας και ελέγχου των διαφημίσεων της Google, τα τελευταία πέντε χρόνια επενδύσαμε στην παροχή καλύτερων τρόπων για να μαθαίνετε περισσότερα σχετικά με τις διαφημίσεις που βλέπετε και να έχετε τον έλεγχο. Από σήμερα, το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων ξεκινά να διατίθεται σε χρήστες σε όλο τον κόσμο, ώστε να μαθαίνετε γρήγορα και εύκολα περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαφημίσεις που βλέπετε από την Google και από τις υπηρεσίες Search, YouTube και Display», αναφέρει στην ανακοίνωση της η Google.
Το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς προσπάθειας, με στόχο να παρέχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους διαφημιζόμενους. Το 2018, ξεκινήσαμε, αναφέρει η Google, να απαιτούμε από τους διαφημιζόμενους που επιθυμούσαν να προβάλλουν προεκλογικές διαφημίσεις στις πλατφόρμες μας, να υποβάλλονται σε μια διαδικασία επαλήθευσης, καθώς και να συμπεριλαμβάνουν στη διαφήμισή τους μια γνωστοποίηση που να δείχνει σαφώς ποιος πλήρωσε γι’ αυτήν. Το 2020, προχωρήσαμε ένα βήμα παρακάτω, εισάγοντας ένα παγκόσμιο πρόγραμμα επαλήθευσης της ταυτότητας διαφημιζόμενων, που απαιτεί από τους διαφημιζόμενους της Google να επαληθεύουν πληροφορίες σχετικά με τις επιχειρήσεις τους, την περιοχή από την οποία δραστηριοποιούνται και το αντικείμενό τους (τι πωλούν ή προωθούν). Το περασμένο φθινόπωρο, λανσάραμε παγκοσμίως το «My Ad Center», τον νεότερο και πιο φιλικό προς τον χρήστη τρόπο για να βοηθήσουμε τους χρήστες μας να ελέγχουν τις διαφημίσεις που βλέπουν σε Search, YouTube και Discover, απευθείας από τις ίδιες τις διαφημίσεις.
Συστήνοντας το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων
Το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων αποτελεί έναν κόμβο αναζήτησης όλων των διαφημίσεων που προβάλλονται από πιστοποιημένους διαφημιζόμενους. Αυτό το one-stop shop σχεδιάστηκε με γνώμονα τον χρήστη, διασφαλίζοντας του ότι θα έχει εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τις διαφημίσεις που βλέπει από τη Google.
Με το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων, θα είναι σε θέση να καταλάβει:
- Τις διαφημίσεις που έχει αναρτήσει ένας διαφημιζόμενος
- Ποιες διαφημίσεις εμφανίστηκαν σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή
- Την τελευταία ημερομηνία που έτρεξε μια διαφήμιση και τη μορφή της.


Latest News

Πως να γυρίσετε το χρόνο πίσω σε περίπτωση επίθεσης ransomware
Το ransomware έχει την ικανότητά του να κρυπτογραφεί δεδομένα και να αποκλείει την πρόσβαση των χρηστών σε εταιρικούς υπολογιστές, διακόπτοντας κρίσιμες εταιρικές διαδικασίες

Αύξηση σχεδόν 50% στις κυβερνοαπειλές παγκοσμίως - Αύξηση 126% στις επιθέσεις Ransomware
Το 1ο τρίμηνο του 2025, οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο ανά οργανισμό αυξήθηκαν κατά 47%, φτάνοντας κατά μέσο όρο τις 1.925 εβδομαδιαίες επιθέσεις, σύμφωνα με το Global Cyber Attack Report της Check Point

Πώς είναι το νέο χρώμα που ανακάλυψαν οι επιστήμονες
Η επίμαχη ανακάλυψη σχετικά με το χρώμα επιτεύχθηκε με πείραμα που έριξε παλμούς λέιζερ στα μάτια, διεγείροντας τα κύτταρα του αμφιβληστροειδούς χιτώνα

Ιταλία και ΗΠΑ αντιτάσσονται στους «μεροληπτικούς» φόρους των Big Tech
Η Ιταλία συμφωνεί με τις ΗΠΑ να αντιταχθούν στους «μεροληπτικούς» φόρους τεχνολογίας που επιβάλλονται στις Big Tech

Βιομετρικές πληρωμές: Πώς το ανθρώπινο σώμα γίνεται το νέο πορτοφόλι
Έρχονται οι βιομετρικές πληρωμές: Χωρίς κάρτες, κινητά ή PIN – Μόνο με ένα δαχτυλικό αποτύπωμα, βλέμμα ή το πρόσωπό μας

Στις συμπληγάδες ΗΠΑ - Κίνας ο γίγαντας των ημιαγωγών Nvidia - Τι ζητά ο Χουάνγκ στο Πεκίνο;
Ο Τζένσεν Χουάνγκ, CEO της Nvidia, θα απαιτήσει άδειες για να εξάγει το μικροτσίπ H20 AI στην Κίνα

Ιταλική εφημερίδα δημοσίευσε ένθετο γραμμένο από ΑΙ
Μετά τον πρώτο μήνα δοκιμών, η ιταλική εφημερίδα Il Foglio προσέλαβε το σύστημα ως μόνιμο υπάλληλο.

Σημεία ζωής σε άλλο πλανήτη; Πολλοί αστρονόμοι αμφιβάλλουν
Αέρια που υποτίθεται ότι παράγονται αποκλειστικά από ζωντανούς οργανισμούς ανιχνεύτηκαν στιν πλανήτη K2-18b. Ή μήπως όχι;

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Στο στόχαστρο ξανά η Google - Η νέα δίκη για μονοπωλιακές πρακτικές
Η απόφαση επιτρέπει στις ΗΠΑ να υποστηρίξουν ότι η Google πρέπει να πουλήσει διαφημιστικά εργαλεία