Oι πωλήσεις στην ΕΕ πατάνε και πάλι γκάζι μετά από μια τριετή περίοδο ύφεσης εξαιτίας της πανδημίας αλλά και του πολέμου στην Ουκρανία.
Αυτοκίνητο: Ένα βήμα πίσω από την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων η ΕΕ υπό γερμανική πίεση
Συγκεκριμένα τον Φεβρουάριο του 2023 στην ΕΕ οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην ΕΕ σημείωσαν αύξηση 11,5% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2022. Ειδικότερα, στην Ευρώπη ταξινομήθηκαν 802.763 νέα αυτοκίνητα έναντι 719.783 το ίδιο διάστημα του 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Το πρώτο δίμηνο – Ιανουάριος Φεβρουάριος 2023 – οι πωλήσεις καινούργιων ΙΧ άγγιξαν τα 1.563.015 νέα αυτοκίνητα, 11,4% περισσότερα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022 (1.402.736).
Οι αγορές ανά κατηγορία
Ιδιαίτερη αύξηση γνώρισαν τα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα ενώ παραμένει η δυναμική στα μοντέλα βενζίνης. Συγκεκριμένα, το 36,9% των ταξινομήσεων αφορούσε μοντέλα με κινητήρες βενζίνης, το 25,5% υβριδικά, ενώ τα πετρελαιοκίνητα συρρικνώθηκαν ακόμη περισσότερο και κατέχουν πλέον το 15% από την μερίδα των συνολικών πωλήσεων. Η «πράσινη» αυτοκίνηση σε αριθμούς ερμηνεύεται στο 12,1% που αφορούν τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα ενώ το 7,2% των πωλήσεων αγορά την κατηγορία των plug-in υβριδικών . Υπάρχει και ένα μικρό ποσοστό 3,4% που είναι οι πωλήσεις των μοντέλων που φέρουν κινητήρες με φυσικό αέριο, υδρογόνο, υγραέριο και αιθανόλη.
Οι εταιρείες
Στις εταιρείες το VW Group έχει την πρωτιά στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Stellantis και την τριάδα συμπληρώνει το Renault Group. Την τεταρτη θέση κατέχει η Hyundai και στην πέμπτη η Toyota.
Πηγή: tanea.gr
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%