Οι ημέρες που ήταν όλα μέλι γάλα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Το κλίμα πλέον είναι αρκετά τεταμένο, και κυριαρχεί το σύνθημα, ο θάνατός σου, η ζωή μου…
  • Πρόκειται για αυτούσια μεταφορά από λόγια γνωστού επιχειρηματία για τη σχέση που επικρατεί σήμερα ανάμεσα σε χονδρεμπόριο και λιανεμπόριο.
  • Ο λόγος φυσικά δεν είναι άλλος από τις απανωτές ανατιμήσεις σε μια ευρεία γκάμα κωδικών.
  • Σύμφωνα με τους λιανέμπορους, το χονδρεμπόριο δεν δείχνει να αντιλαμβάνεται την οριακή κατάσταση που επικρατεί στην αγορά.
  • Συνεχίζει, όπως λένε, να στέλνει τιμολόγια όλο και πιο «φουσκωμένα».
  • Υποστηρίζουν ότι επί της ουσίας ρίχνει το μπαλάκι στα τελικά σημεία να επωμιστούν την συγκράτηση των τελικών τιμών. Με το ανάλογο κόστος φυσικά…
  • Από την άλλη πλευρά, το χονδρεμπόριο ισχυρίζεται ότι αδυνατεί να απορροφήσει την έξτρα επιβάρυνση που έρχεται από τη βιομηχανία…
  • Το κόστος παραγωγής, σημειώνουν, έχουν επιβαρυνθεί υπέρογκα το τελευταίο διάστημα κυρίως λόγω της ανόδου των πρώτων υλών…
  • Δεν υπάρχει πρώτη ύλη που να μην έχει ανατιμηθεί, επισημαίνουν κύκλοι της βιομηχανίας και τονίζουν πως κάνουν ότι μπορούν να περιορίσουν τις επιπτώσεις…
  • Ωστόσο, έχουν συγκεκριμένες δυνατότητες που φτάνουν μέχρι ένα σημείο.
  • Με λίγα λόγια, ο ένας ρίχνει το μπαλάκι στον άλλο, και όποιος αντέξει…

————————————-

Χιλιόμετρα για την αναζήτηση της καλύτερης τιμής

  • Μέχρι και τρία σούπερ μάρκετ επισκέπτεται πλέον ο καταναλωτής για να γεμίσει το καθημερινό καλάθι με προϊόντα στις φθηνότερες τιμές.
  • Πρόκειται για τη νέα τάση που αναπτύσσεται στην αγορά ελέω ακρίβειας. Στο εξωτερικό βέβαια υπάρχει από καιρό και λέγεται «cherry picking»…
  • Και αυτό γιατί κάποιος μαζεύει από διάφορα σημεία τους κωδικούς που θέλει, σαν να μάζευε… κεράσια.
  • Τα νοικοκυριά πλέον έχουν γίνει εξαιρετικά ευαίσθητα στις τιμές. Η πιστότητα σε μεγάλο βαθμό λέγεται πως έχει πάει περίπατο, αφού προέχει η κάλυψη των αναγκών.
  • «Μπορεί να πάει σε δύο, ακόμη και τρία σημεία για να εξασφαλίσει ότι θα πετύχει τη μέγιστη εξοικονόμηση. Σαν άλλος Βέγγος…», όπως λένε άνθρωποι του λιανεμπορίου.
  • Το καλάθι του νοικοκυριού σίγουρα έχει παίξει ρόλο στην αλλαγή της συμπεριφοράς.
  • Έχει βάλει τον καταναλωτή στη διαδικασία της σύγκρισης. Με αποτέλεσμα να μετράει μέχρι και το τελευταίο σεντ του ευρώ…
  • Όπως ακριβώς συμβαίνει εδώ και χρόνια στο εξωτερικό, σε χώρες όπως η Γερμανία και οι Σκανδιναβικές…
  • Αν μη τι άλλο, τουλάχιστον σε επίπεδο καταναλωτικής συμπεριφοράς αρχίζουμε να συγκλίνουμε με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους…

————————————-

«Restart» στην Αγγλία για την Coffee Island

  • Στη λειτουργία δεύτερου καταστήματος στο Λονδίνο προχωρά η Coffee Island.
  • Μαθαίνουμε πως το νέο σημείο θα ανοίξει στην περιοχή του Southgate, στο Βόρειο Λονδίνο και είναι έτοιμο να σερβίρει τους πρώτους καφέδες τη Μεγάλη Εβδομάδα.
  • Η κίνηση γίνεται σε συνεργασία franchise με Κύπριο επιχειρηματία που ζει μόνιμα στην πρωτεύουσα της Αγγλίας και γνωρίζει πολύ καλά την τοπική αγορά.
  • Η Coffee Island διατηρεί ήδη κατάστημα στην περιοχή του Covent Garden από το 2017.
  • Το συγκεκριμένο έχει υποστεί πρόσφατα ριζική ανακαίνιση ενώ δρομολογούνται και πρόσθετες παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού…
  • Στα σχέδια είναι η επέκταση και άλλες πόλεις της Βρετανίας, οι οποίες θα μπορούσαν να αγκαλιάσουν την πρόταση της ελληνικής αλυσίδας καφέ.
  • Η ανάπτυξη εκτός των ελληνικών συνόρων απασχολεί έντονα τους ανθρώπους της εταιρείας, οι οποίοι βλέπουν σημαντικές ευκαιρίες…
  • Θυμίζουμε πως η Coffee Island του πατρινού επιχειρηματία Βαγγέλη Λιόλιου έχει ήδη παρουσία σε Μέση Ανατολή, Κύπρο, Ρουμανία και Ελβετία.

————————————-

Δεύτερο ξενοδοχείο στη σκιά της Ακρόπολης…

  • Ακάθεκτη συνεχίζει τα επενδυτικά της σχέδια η Μπλε Κέδρος της οικογένειας Ευμορφίδη.
  • Περισσότερο γνωστή για το ξενοδοχείο Cocomat στην οδό Φαλήρου 5 στην Ακρόπολη, το οποίο βρέθηκε πρόσφατα στο επίκεντρο της δημοσιότητας.
  • Θυμίζουμε πως πρόκειται για το κτήριο που το ΣτΕ ζήτησε να κατεδαφιστούν οι δυο τελευταίοι όροφοι…
  • Η εταιρεία δρομολογεί δυο ακόμη ξενοδοχεία στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της πρωτεύουσας.
  • Το πρώτο αφορά στη λειτουργία μπουτίκ ξενοδοχείου δυναμικότητας 64 δωματίων, στο κέντρο της Αθήνας, επί της οδού Φειδίου 8, πίσω ακριβώς από το ξενοδοχείο Τιτάνια.
  • Η αγοραπωλησία του συγκεκριμένου ακινήτου αναμένεται να ολοκληρωθεί με την επικύρωση της από την γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας στις 14 Απριλίου.
  • Το δεύτερο αφορά τη δημιουργία ξενοδοχείου σε ακίνητο στο Κουκάκι (Μακρυγιάννη) και συγκεκριμένα στη συμβολή των οδών Φαλήρου 22-22Β και Δημητρακοπούλου 21-25.
  • Θα είναι δυναμικότητας 117 δωματίων ενώ οι εργασίες εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν πριν το καλοκαίρι…

Latest News