· Μέχρι και τρία σούπερ μάρκετ επισκέπτεται πλέον ο καταναλωτής για να γεμίσει το καθημερινό καλάθι με προϊόντα στις φθηνότερες τιμές.
· Πρόκειται για τη νέα τάση που αναπτύσσεται στην αγορά ελέω ακρίβειας. Στο εξωτερικό βέβαια υπάρχει από καιρό και λέγεται «cherry picking»…
· Και αυτό γιατί κάποιος μαζεύει από διάφορα σημεία τους κωδικούς που θέλει, σαν να μάζευε… κεράσια.
· Τα νοικοκυριά πλέον έχουν γίνει εξαιρετικά ευαίσθητα στις τιμές. Η πιστότητα σε μεγάλο βαθμό λέγεται πως έχει πάει περίπατο, αφού προέχει η κάλυψη των αναγκών.
· «Μπορεί να πάει σε δύο, ακόμη και τρία σημεία για να εξασφαλίσει ότι θα πετύχει τη μέγιστη εξοικονόμηση. Σαν άλλος Βέγγος…», όπως λένε άνθρωποι του λιανεμπορίου.
· Το καλάθι του νοικοκυριού σίγουρα έχει παίξει ρόλο στην αλλαγή της συμπεριφοράς.
· Έχει βάλει τον καταναλωτή στη διαδικασία της σύγκρισης. Με αποτέλεσμα να μετράει μέχρι και το τελευταίο σεντ του ευρώ…
· Όπως ακριβώς συμβαίνει εδώ και χρόνια στο εξωτερικό, σε χώρες όπως η Γερμανία και οι Σκανδιναβικές…
· Αν μη τι άλλο, τουλάχιστον σε επίπεδο καταναλωτικής συμπεριφοράς αρχίζουμε να συγκλίνουμε με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους…
————————————-
«Restart» στην Αγγλία για την Coffee Island
· Στη λειτουργία δεύτερου καταστήματος στο Λονδίνο προχωρά η Coffee Island.
· Μαθαίνουμε πως το νέο σημείο θα ανοίξει στην περιοχή του Southgate, στο Βόρειο Λονδίνο και είναι έτοιμο να σερβίρει τους πρώτους καφέδες τη Μεγάλη Εβδομάδα.
· Η κίνηση γίνεται σε συνεργασία franchise με Κύπριο επιχειρηματία που ζει μόνιμα στην πρωτεύουσα της Αγγλίας και γνωρίζει πολύ καλά την τοπική αγορά.
· Η Coffee Island διατηρεί ήδη κατάστημα στην περιοχή του Covent Garden από το 2017.
· Το συγκεκριμένο έχει υποστεί πρόσφατα ριζική ανακαίνιση ενώ δρομολογούνται και πρόσθετες παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού…
· Στα σχέδια είναι η επέκταση και άλλες πόλεις της Βρετανίας, οι οποίες θα μπορούσαν να αγκαλιάσουν την πρόταση της ελληνικής αλυσίδας καφέ.
· Η ανάπτυξη εκτός των ελληνικών συνόρων απασχολεί έντονα τους ανθρώπους της εταιρείας, οι οποίοι βλέπουν σημαντικές ευκαιρίες…
· Θυμίζουμε πως η Coffee Island του πατρινού επιχειρηματία Βαγγέλη Λιόλιου έχει ήδη παρουσία σε Μέση Ανατολή, Κύπρο, Ρουμανία και Ελβετία.
————————–
Δεύτερο ξενοδοχείο στη σκιά της Ακρόπολης…
· Ακάθεκτη συνεχίζει τα επενδυτικά της σχέδια η Μπλε Κέδρος της οικογένειας Ευμορφίδη.
· Περισσότερο γνωστή για το ξενοδοχείο Cocomat στην οδό Φαλήρου 5 στην Ακρόπολη, το οποίο βρέθηκε πρόσφατα στο επίκεντρο της δημοσιότητας.
· Θυμίζουμε πως πρόκειται για το κτήριο που το ΣτΕ ζήτησε να κατεδαφιστούν οι δυο τελευταίοι όροφοι…
· Η εταιρεία δρομολογεί δυο ακόμη ξενοδοχεία στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της πρωτεύουσας.
· Το πρώτο αφορά στη λειτουργία μπουτίκ ξενοδοχείου δυναμικότητας 64 δωματίων, στο κέντρο της Αθήνας, επί της οδού Φειδίου 8, πίσω ακριβώς από το ξενοδοχείο Τιτάνια.
· Η αγοραπωλησία του συγκεκριμένου ακινήτου αναμένεται να ολοκληρωθεί με την επικύρωση της από την γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας στις 14 Απριλίου.
· Το δεύτερο αφορά τη δημιουργία ξενοδοχείου σε ακίνητο στο Κουκάκι (Μακρυγιάννη) και συγκεκριμένα στη συμβολή των οδών Φαλήρου 22-22Β και Δημητρακοπούλου 21-25.
· Θα είναι δυναμικότητας 117 δωματίων ενώ οι εργασίες εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν πριν το καλοκαίρι…