Η Κομισιόν ανακοίνωσε στις 31 Μαρτίου 2023, ότι θα συνεχίσει να αναγνωρίζει τα πιστοποιητικά των Φιλιππινέζων ναυτικών, επιβεβαιώνοντας την προσαρμογή των Φιλιππίνων στις απαιτήσεις της Διεθνούς Σύμβασης Προτύπων για την Εκπαίδευση και Τήρηση Φυλακών των Ναυτικών (STWC Convention).
Στο πλαίσιο, αυτό η ασιατική χώρα, ένας από τους κορυφαίους τροφοδότες ναυτικής εργασίας στον κόσμο, βλέπει την παγκόσμια ζήτηση για Φιλιππινέζους ναυτικούς να αυξάνετα, ανέφερε την Κυριακή το ABS-CBN News . «Πρόκειται για ψήφο εμπιστοσύνης στις Φιλιππίνες και στην ποιότητα της εκπαίδευσης, της εκπαίδευσης και της πιστοποίησης των ναυτικών μας», σημείωσε η αξιωματούχος Susan Ople.
Η νέα γεωπολιτική και οι συνέπειες στη ναυτιλία
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προειδοποίησε τον Δεκέμβριο του 2021 ότι θα ανακαλούσε την αναγνώριση των πιστοποιητικών που εκδόθηκαν από τις Φιλιππίνες, εκτός εάν ληφθούν σοβαρά μέτρα για την βελτίωση της εκπαίδευσης και των διαδικασιών της. Η Επιτροπή δήλωσε την Παρασκευή ότι θα συνεχίσει να αποδέχεται τα έγγραφα που εκδόθηκαν από τις Φιλιππίνες μετά τις προσπάθειες της χώρας να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις, μεταξύ άλλων σε τομείς όπως η παρακολούθηση, η εποπτεία και η αξιολόγηση της εκπαίδευσης.
Υπάρχουν περίπου 50.000 Φιλιππινέζοι ναυτικοί που εργάζονται σε πλοία με σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Επιτροπή είπε ότι θα παράσχει στις Φιλιππίνες τεχνική βοήθεια για να βελτιώσει περαιτέρω το σύστημα εκπαίδευσης, κατάρτισης και πιστοποίησης των ναυτικών, όπως συζητήθηκε μεταξύ του Προέδρου των Φιλιππίνων Ferdinand Marcos Jr. και της προέδρου της Επιτροπής Ursula von der Leyen κατά τη σύνοδο κορυφής ΕΕ-ASEAN τον Δεκέμβριο.
Latest News
Ρεκόρ εσόδων από την κρουαζιέρα το 2024 αλλά και γκρίνια για το «τέλος»
Τα έσοδα από την κρουαζιέρα ανήλθαν στο 1 δισ. ευρώ το 2024 – Διαμαρτύρονται οι εταιρείες για την επιβολή του τέλους
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Τρεις περιβαλλοντικές προκλήσεις το 2025 για την ναυτιλία
Το 2025 είναι κρίσιμη χρονιά για την πορεία της πράσινης μετάβασης καθώς αναμένονται οριστικές αποφάσεις από την πλευρά του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανσιμού (ΙΜΟ)
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Προειδοποίηση ΕΕ για τον ρωσικό «σκιώδη στόλο» - Θα λάβουν ισχυρότερα αντίμετρα
Η ΕΕ «θα αναλάβει ισχυρότερη δράση για να αντιμετωπίσει κινδύνους τους οποίους δημιουργούν αυτά τα πλοία», δήλωσε η επικεφαλής της εξωτερικής πολιτικής της ΕΕ
«Έμφραγμα» στα ναυπηγεία από επενδύσεις 188 δισ. για νεότευκτα πλοία
Στα ναυπηγεία της Άπω Ανατολής τα slots έχουν κλείσει για κατασκευές πλοίων μεταφοράς LNG και εμπορευματοκιβωτίων
Ακόμη πιο ακριβά τα ακτοπλοϊκά - Έρχονται αυξήσεις 10% στα εισιτήρια το 2025
Τα νέα πιο φιλικά για το περιβάλλον καύσιμα ωθούν προς τα πάνω τις τιμές
LNG Carriers: Οι παράγοντες που θα καθορίσουν τις τιμές
Το ενδιαφέρον εστιάζεται στον καιρό και σε άλλους τρεις παράγοντες n Τι αναφέρουν στις εκθέσεις τους ο οίκος Allied Shipbroking και το Baltic Exchange
Στο 7,4% του παγκοσμίου στόλου τα πλοία με εναλλακτικά καύσιμα - Οι εκτιμήσεις της Intermodal
Ενώ η χρηματοδότηση στην πιο πράσινη ναυτιλία σημειώνει πρόοδο, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές προκλήσεις