Η Κομισιόν ανακοίνωσε στις 31 Μαρτίου 2023, ότι θα συνεχίσει να αναγνωρίζει τα πιστοποιητικά των Φιλιππινέζων ναυτικών, επιβεβαιώνοντας την προσαρμογή των Φιλιππίνων στις απαιτήσεις της Διεθνούς Σύμβασης Προτύπων για την Εκπαίδευση και Τήρηση Φυλακών των Ναυτικών (STWC Convention).
Στο πλαίσιο, αυτό η ασιατική χώρα, ένας από τους κορυφαίους τροφοδότες ναυτικής εργασίας στον κόσμο, βλέπει την παγκόσμια ζήτηση για Φιλιππινέζους ναυτικούς να αυξάνετα, ανέφερε την Κυριακή το ABS-CBN News . «Πρόκειται για ψήφο εμπιστοσύνης στις Φιλιππίνες και στην ποιότητα της εκπαίδευσης, της εκπαίδευσης και της πιστοποίησης των ναυτικών μας», σημείωσε η αξιωματούχος Susan Ople.
Η νέα γεωπολιτική και οι συνέπειες στη ναυτιλία
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προειδοποίησε τον Δεκέμβριο του 2021 ότι θα ανακαλούσε την αναγνώριση των πιστοποιητικών που εκδόθηκαν από τις Φιλιππίνες, εκτός εάν ληφθούν σοβαρά μέτρα για την βελτίωση της εκπαίδευσης και των διαδικασιών της. Η Επιτροπή δήλωσε την Παρασκευή ότι θα συνεχίσει να αποδέχεται τα έγγραφα που εκδόθηκαν από τις Φιλιππίνες μετά τις προσπάθειες της χώρας να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις, μεταξύ άλλων σε τομείς όπως η παρακολούθηση, η εποπτεία και η αξιολόγηση της εκπαίδευσης.
Υπάρχουν περίπου 50.000 Φιλιππινέζοι ναυτικοί που εργάζονται σε πλοία με σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Επιτροπή είπε ότι θα παράσχει στις Φιλιππίνες τεχνική βοήθεια για να βελτιώσει περαιτέρω το σύστημα εκπαίδευσης, κατάρτισης και πιστοποίησης των ναυτικών, όπως συζητήθηκε μεταξύ του Προέδρου των Φιλιππίνων Ferdinand Marcos Jr. και της προέδρου της Επιτροπής Ursula von der Leyen κατά τη σύνοδο κορυφής ΕΕ-ASEAN τον Δεκέμβριο.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη