
Η Κομισιόν ανακοίνωσε στις 31 Μαρτίου 2023, ότι θα συνεχίσει να αναγνωρίζει τα πιστοποιητικά των Φιλιππινέζων ναυτικών, επιβεβαιώνοντας την προσαρμογή των Φιλιππίνων στις απαιτήσεις της Διεθνούς Σύμβασης Προτύπων για την Εκπαίδευση και Τήρηση Φυλακών των Ναυτικών (STWC Convention).
Στο πλαίσιο, αυτό η ασιατική χώρα, ένας από τους κορυφαίους τροφοδότες ναυτικής εργασίας στον κόσμο, βλέπει την παγκόσμια ζήτηση για Φιλιππινέζους ναυτικούς να αυξάνετα, ανέφερε την Κυριακή το ABS-CBN News . «Πρόκειται για ψήφο εμπιστοσύνης στις Φιλιππίνες και στην ποιότητα της εκπαίδευσης, της εκπαίδευσης και της πιστοποίησης των ναυτικών μας», σημείωσε η αξιωματούχος Susan Ople.
Η νέα γεωπολιτική και οι συνέπειες στη ναυτιλία
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προειδοποίησε τον Δεκέμβριο του 2021 ότι θα ανακαλούσε την αναγνώριση των πιστοποιητικών που εκδόθηκαν από τις Φιλιππίνες, εκτός εάν ληφθούν σοβαρά μέτρα για την βελτίωση της εκπαίδευσης και των διαδικασιών της. Η Επιτροπή δήλωσε την Παρασκευή ότι θα συνεχίσει να αποδέχεται τα έγγραφα που εκδόθηκαν από τις Φιλιππίνες μετά τις προσπάθειες της χώρας να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις, μεταξύ άλλων σε τομείς όπως η παρακολούθηση, η εποπτεία και η αξιολόγηση της εκπαίδευσης.
Υπάρχουν περίπου 50.000 Φιλιππινέζοι ναυτικοί που εργάζονται σε πλοία με σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Επιτροπή είπε ότι θα παράσχει στις Φιλιππίνες τεχνική βοήθεια για να βελτιώσει περαιτέρω το σύστημα εκπαίδευσης, κατάρτισης και πιστοποίησης των ναυτικών, όπως συζητήθηκε μεταξύ του Προέδρου των Φιλιππίνων Ferdinand Marcos Jr. και της προέδρου της Επιτροπής Ursula von der Leyen κατά τη σύνοδο κορυφής ΕΕ-ASEAN τον Δεκέμβριο.


Latest News

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία