Το μέλλον του κλάδου της κρουαζιέρας και οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει βρέθηκαν στο επίκεντρο των συζητήσεων σε συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στη Φλόριντα των Ηνωμένων Πολιτειών, με τον γερμανικό ναυπηγικό όμιλο Meyer Werft να προχωρά ένα βήμα μπροστά, παρουσιάζοντας το πώς θα μπορούσε να είναι ένα κρουαζιερόπλοιο τον επόμενο αιώνα και πώς θα λειτουργούσε.
Το ναυπηγείο βασίστηκε στην τρέχουσα εμπειρία του στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων με καύσιμα LNG και στις προσπάθειες για την ανάπτυξη κυψελών καυσίμου με υδρογόνο για να παρουσιάσει μια φανταστική ιδέα για το μέλλον.
Ανθίζει ξανά η κρουαζιέρα- Θα ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα το 2024
«Εξωτερικά εμπνευσμένο από τον πιγκουίνο των βράχων και ως εκ τούτου ιδιαίτερα αεροδυναμικό, το concept “Reverse” είναι μια ιδέα που δείχνει πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα κρουαζιερόπλοιο το έτος 2100», ανέφερε η Meyer Group. Εξωτερικά το σκάφος είναι εξοπλισμένο με κλειστή γυάλινη πρόσοψη και χώρους πρασίνου καθώς και επιφάνειες προσγείωσης drone.
Όπως επισημαίνεται, έχουν προβλεφθεί μόνο μικροί χώροι εστιατορίων που εξυπηρετούν περισσότερο ως κοινωνικοί χώροι συνάντησης γιατί οι σχεδιαστές φαντάζονται ότι ένα μεγάλο μέρος των θρεπτικών συστατικών θα καταναλώνεται σε συμπυκνωμένη μορφή όπως τα χάπια.
Η ιδέα της ενέργειας για το σκάφος είναι εξίσου φουτουριστική με την Meyer να λέει ότι θα βασίζεται στην καινοτομία ακολουθώντας τις τρέχουσες τάσεις της βιωσιμότητας. «Χάρη στη χρήση της κυματικής ενέργειας μέσω οριζόντιων πτερυγίων στο κύτος, των ηλιακών στοιχείων και των κυψελών καυσίμου καθώς και της αιολικής ενέργειας, τα καταφέρνει χωρίς ορυκτά καύσιμα».
Το μοντέλο «Reverse» είναι κατασκευασμένο σε μεγάλο βαθμό από βιώσιμα υλικά. Η Meyer είπε ότι το 90% των υλικών που χρησιμοποιούνται ανακυκλώνονται ή μπορούν να ανακυκλωθούν χωρίς να αφήσουν υπολείμματα.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη