Το μέλλον του κλάδου της κρουαζιέρας και οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει βρέθηκαν στο επίκεντρο των συζητήσεων σε συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στη Φλόριντα των Ηνωμένων Πολιτειών, με τον γερμανικό ναυπηγικό όμιλο Meyer Werft να προχωρά ένα βήμα μπροστά, παρουσιάζοντας το πώς θα μπορούσε να είναι ένα κρουαζιερόπλοιο τον επόμενο αιώνα και πώς θα λειτουργούσε.
Το ναυπηγείο βασίστηκε στην τρέχουσα εμπειρία του στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων με καύσιμα LNG και στις προσπάθειες για την ανάπτυξη κυψελών καυσίμου με υδρογόνο για να παρουσιάσει μια φανταστική ιδέα για το μέλλον.
Ανθίζει ξανά η κρουαζιέρα- Θα ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα το 2024
«Εξωτερικά εμπνευσμένο από τον πιγκουίνο των βράχων και ως εκ τούτου ιδιαίτερα αεροδυναμικό, το concept “Reverse” είναι μια ιδέα που δείχνει πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα κρουαζιερόπλοιο το έτος 2100», ανέφερε η Meyer Group. Εξωτερικά το σκάφος είναι εξοπλισμένο με κλειστή γυάλινη πρόσοψη και χώρους πρασίνου καθώς και επιφάνειες προσγείωσης drone.
Όπως επισημαίνεται, έχουν προβλεφθεί μόνο μικροί χώροι εστιατορίων που εξυπηρετούν περισσότερο ως κοινωνικοί χώροι συνάντησης γιατί οι σχεδιαστές φαντάζονται ότι ένα μεγάλο μέρος των θρεπτικών συστατικών θα καταναλώνεται σε συμπυκνωμένη μορφή όπως τα χάπια.
Η ιδέα της ενέργειας για το σκάφος είναι εξίσου φουτουριστική με την Meyer να λέει ότι θα βασίζεται στην καινοτομία ακολουθώντας τις τρέχουσες τάσεις της βιωσιμότητας. «Χάρη στη χρήση της κυματικής ενέργειας μέσω οριζόντιων πτερυγίων στο κύτος, των ηλιακών στοιχείων και των κυψελών καυσίμου καθώς και της αιολικής ενέργειας, τα καταφέρνει χωρίς ορυκτά καύσιμα».
Το μοντέλο «Reverse» είναι κατασκευασμένο σε μεγάλο βαθμό από βιώσιμα υλικά. Η Meyer είπε ότι το 90% των υλικών που χρησιμοποιούνται ανακυκλώνονται ή μπορούν να ανακυκλωθούν χωρίς να αφήσουν υπολείμματα.
Latest News
Ακόμη πιο ακριβά τα ακτοπλοϊκά - Έρχονται αυξήσεις 10% στα εισιτήρια το 2025
Τα νέα πιο φιλικά για το περιβάλλον καύσιμα ωθούν προς τα πάνω τις τιμές
LNG Carriers: Οι παράγοντες που θα καθορίσουν τις τιμές
Το ενδιαφέρον εστιάζεται στον καιρό και σε άλλους τρεις παράγοντες n Τι αναφέρουν στις εκθέσεις τους ο οίκος Allied Shipbroking και το Baltic Exchange
Στο 7,4% του παγκοσμίου στόλου τα πλοία με εναλλακτικά καύσιμα - Οι εκτιμήσεις της Intermodal
Ενώ η χρηματοδότηση στην πιο πράσινη ναυτιλία σημειώνει πρόοδο, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές προκλήσεις
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών