![Meyer Werft: Το κρουαζιερόπλοιο του μέλλοντος [εικόνες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/konzept_schiff_reverse_3_web.jpg)
Το μέλλον του κλάδου της κρουαζιέρας και οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει βρέθηκαν στο επίκεντρο των συζητήσεων σε συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στη Φλόριντα των Ηνωμένων Πολιτειών, με τον γερμανικό ναυπηγικό όμιλο Meyer Werft να προχωρά ένα βήμα μπροστά, παρουσιάζοντας το πώς θα μπορούσε να είναι ένα κρουαζιερόπλοιο τον επόμενο αιώνα και πώς θα λειτουργούσε.
Το ναυπηγείο βασίστηκε στην τρέχουσα εμπειρία του στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων με καύσιμα LNG και στις προσπάθειες για την ανάπτυξη κυψελών καυσίμου με υδρογόνο για να παρουσιάσει μια φανταστική ιδέα για το μέλλον.
Ανθίζει ξανά η κρουαζιέρα- Θα ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα το 2024

«Εξωτερικά εμπνευσμένο από τον πιγκουίνο των βράχων και ως εκ τούτου ιδιαίτερα αεροδυναμικό, το concept “Reverse” είναι μια ιδέα που δείχνει πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα κρουαζιερόπλοιο το έτος 2100», ανέφερε η Meyer Group. Εξωτερικά το σκάφος είναι εξοπλισμένο με κλειστή γυάλινη πρόσοψη και χώρους πρασίνου καθώς και επιφάνειες προσγείωσης drone.
Όπως επισημαίνεται, έχουν προβλεφθεί μόνο μικροί χώροι εστιατορίων που εξυπηρετούν περισσότερο ως κοινωνικοί χώροι συνάντησης γιατί οι σχεδιαστές φαντάζονται ότι ένα μεγάλο μέρος των θρεπτικών συστατικών θα καταναλώνεται σε συμπυκνωμένη μορφή όπως τα χάπια.
Η ιδέα της ενέργειας για το σκάφος είναι εξίσου φουτουριστική με την Meyer να λέει ότι θα βασίζεται στην καινοτομία ακολουθώντας τις τρέχουσες τάσεις της βιωσιμότητας. «Χάρη στη χρήση της κυματικής ενέργειας μέσω οριζόντιων πτερυγίων στο κύτος, των ηλιακών στοιχείων και των κυψελών καυσίμου καθώς και της αιολικής ενέργειας, τα καταφέρνει χωρίς ορυκτά καύσιμα».
Το μοντέλο «Reverse» είναι κατασκευασμένο σε μεγάλο βαθμό από βιώσιμα υλικά. Η Meyer είπε ότι το 90% των υλικών που χρησιμοποιούνται ανακυκλώνονται ή μπορούν να ανακυκλωθούν χωρίς να αφήσουν υπολείμματα.


Latest News

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά