Ενώνουν τις δυνάμεις τους η Knowcrunch, ως διεθνής οργανισμός παροχής υψηλού επιπέδου in-class & video-on-demand courses, με έμφαση σε θέματα business, marketing & digital marketing, και η Adecco, ηγέτης στον κλάδο της απασχόλησης. Οι δύο εταιρείες ξεκινούν μία σημαντική συνεργασία για την εύρεση junior αλλά και senior στελεχών στο marketing & digital marketing που περιλαμβάνει τρεις διαφορετικές δράσεις.
H Adecco θα διεξάγει επαναλαμβανόμενες συνεντεύξεις σε συμμετέχοντες προγραμμάτων της Knowcrunch σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με σκοπό τη κάλυψη θέσεων εργασίας που διαχειρίζεται, από σπουδαστές ή αποφοίτους της Knowcrunch. Η Adecco θα συμμετέχει, επίσης, στα events δικτύωσης που διοργανώνει η Knowcrunch στις παραπάνω πόλεις, ώστε να προσφέρει εργασιακές ευκαιρίες στους άρτια εκπαιδευμένους digital marketers του οργανισμού. Ταυτόχρονα, η Adecco θα παρέχει ομιλίες με χρήσιμα tips στους σπουδαστές της Knowcrunch για την προετοιμασία του βιογραφικού τους και των συνεντεύξεων εργασίας, την ενεργή δικτύωση (networking) και της online εικόνας τους στο πλαίσιο γενικότερης βελτίωσης του personal branding. Η Knowcrunch, με αυτή τη πρωτοβουλία, παρέχει επιπρόσθετες δωρεάν υπηρεσίες career office στους σπουδαστές και αποφοίτους της, με στόχο να προσφέρει στους ενδιαφερόμενους με λίγη ή καθόλου επαγγελματική εμπειρία, τη χρήσιμη καθοδήγηση που χρειάζονται για να ξεκινήσουν τη σταδιοδρομία τους.
Τη Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023, διεξήχθη η πρώτη συνάντηση των σπουδαστών της Knowcrunch με συμβούλους της Adecco στις εγκαταστάσεις του OTE Academy, κατά τη διάρκεια της οποίας μοιράστηκαν χρήσιμες συμβουλές σχετικά με το πώς να δημιουργήσουν ένα ελκυστικό βιογραφικό, πώς να επιτύχουν μια επιτυχημένη επαγγελματική δικτύωση και πραγματοποίησαν σύντομες συνεντεύξεις.
Οι δυο οργανισμοί, Adecco & Knowcrunch στοχεύουν σε ένα μέλλον στο οποίο οι σπουδαστές και απόφοιτοι θα παραμένουν επαγγελματικά ανταγωνιστικοί, ενισχύοντας την απασχολησιμότητά τους μέσω συμβουλευτικής και ενδυναμώνοντας τις επαγγελματικές τους προοπτικές μέσω άμεσης σύνδεσης με την αγορά εργασίας.
Latest News
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς
Τζαννετάκης (Motor Oil): Μηνύματα για μέρισμα αλλά και για το πλαφόν στα καύσιμα
Τι είπε ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil στους αναλυτές για τις επιπτώσεις από την πυρκαγιά στο διυλιστήριο
Στις 12 Δεκεμβρίου η ΓΣ της Μπλε Κέδρος για την ακύρωση 700.000 ιδίων μετοχών
Ποια θέματα θα συζητηθούν