Η κινεζική μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων Li Auto παρέδωσε περισσότερα αυτοκίνητα τον Μάρτιο από όσα παρέδωσε η ανταγωνίστριά της, Xpeng, το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της εταιρείας.
Η Li Auto παρέδωσε 20.823 οχήματα τον Μάρτιο, ενώ συνολικά στο πρώτο τρίμηνο του 2023 έκανε 52.584 παραδόσεις. Πρόκειται για μια αύξηση κατά σχεδόν 66% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Αντίθετα, η Xpeng παρέδωσε μόλις 18.230 αυτοκίνητα το πρώτο τρίμηνο, αριθμός μειωμένος κατά περίπου 47% σε σχέση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.
Η Xpeng παρέδωσε 7.002 οχήματα τον Μάρτιο, πάνω από τον μηνιαίο μέσο όρο για το πρώτο τρίμηνο. Σχεδόν οι μισές από τις παραδόσεις τον περασμένο μήνα αφορούσαν το νέο σπορ sedan P7i της εταιρείας που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο.
Η Nio ανέφερε παραδόσεις πρώτου τριμήνου 31.041 οχημάτων, αυξημένες κατά 20,5% σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Η εταιρεία παρέδωσε 10.378 οχήματα τον Μάρτιο.
Τα οχήματα της Li Auto – όλα τα SUV – διαθέτουν και μια δεξαμενή καυσίμου για τη φόρτιση της μπαταρίας και την επέκταση της αυτονομίας οδήγησης.
Η εταιρεία ισχυρίστηκε σε μια ανακοίνωση ότι τώρα ελέγχει σχεδόν το 20% της αγοράς των SUV στο εύρος τιμών των 300.000 γιουάν (43.674 δολάρια) έως 500.000 γιουάν στην Κίνα.
Τιμές
Για σύγκριση, το μεσαίου μεγέθους SUV της Tesla, το Model Y, πωλείται σε εύρος τιμών από 261.900 γιουάν έως 361.900 γιουάν.
Το SUV G9 της Xpeng ξεκινά από 309.900 γιουάν. Το νέο sedan P7i της εταιρείας ξεκινά από 249.900 γιουάν — και κοστίζει 269.900 γιουάν εάν οι οδηγοί θέλουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία υποβοηθούμενης οδήγησης Xpeng για πόλεις. Η έκδοση της τεχνολογίας της Tesla, που ονομάζεται Full Self Driving, δεν είναι διαθέσιμη στην Κίνα.
Ωστόσο, μέχρι στιγμής η τεχνολογία υποβοηθούμενης οδήγησης της Xpeng για πόλεις είναι διαθέσιμη μόνο στο Σεντζέν, το Γκουανγκζού και τη Σαγκάη — όπου η κυκλοφορία του ξεκίνησε την Παρασκευή.
Τα νούμερα παράδοσης των κινεζικών startups ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι μέτρια πάντως σε σύγκριση με την BYD, της οποίας τα πολυάριθμα μοντέλα πωλούνται σε διάφορες τιμές.
Η BYD ανακοίνωσε ότι πούλησε 264.647 επιβατικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, σημειώνοντας αύξηση περισσότερο από 80% σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Οι πωλήσεις υβριδικών επιβατικών οχημάτων διπλασιάστηκαν από ένα χρόνο πριν σε 283.270 το πρώτο τρίμηνο.
Η Tesla, τέλος, ανακοίνωσε την Κυριακή ότι παρέδωσε περισσότερα από 422.000 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο το πρώτο τρίμηνο. Η εταιρεία δεν δημοσίευσε στοιχεία για την Κίνα, η οποία συνήθως αντιπροσωπεύει πολύ περισσότερο από το 20% των εσόδων της Tesla.
Latest News
O Άγιος Βασίλης στρέφεται στην... ηλεκτροκίνηση - Το EV έλκηθρο και οι προκλήσεις
Ο Άγιος Βασίλης αγκάλιασε τον ψηφιακό μετασχηματισμό για να ενισχύσει τις ικανότητές του στον εφοδιασμό
Τι θα συμβεί εάν δεν ασφαλιστούμε έναντι φυσικών καταστροφών - Οι «ποινές»
Ποιοι απειλούνται με πρόστιμο 10.000-20.000 ευρώ - Οι νέες φορολογικές ρυθμίσεις που ενεργοποιούνται από την 1η Ιουνίου 2025 φέρνουν ανατροπές
Κλείνει εργοστάσιο της BYD στη Βραζιλία λόγω συνθηκών «σκλαβιάς»
Η BYD ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι διέκοψε τις σχέσεις της με την εμπλεκόμενη εταιρεία και παρέμεινε προσηλωμένη στην «πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία της Βραζιλίας»
Mega lifting της ΔΕΗ σε μονάδες ρεύματος στα νησιά - Οι πρώτες στη Σαντορίνη
Οι νέες μονάδες θα συμβάλουν στη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας του νησιού ενόψει της θερινής περιόδου.
Δυναμικό το αποτύπωμα της ηλεκτρικίνησης στο 2024 - Πώς διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις
Το 2024 χαρακτηρίζεται δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων, καθώς φέτος κυκλοφόρησαν περίπου 17 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Το «Trump Trade» του Μασκ αναδικνύει την Tesla νικητή με ράλι 570 δισ. δολαρίων
Oι επενδυτές θεωρούν ως ένα πολιτικό αριστούργημα του ηγέτη της Tesla, Ίλον Μασκ, την επιθετική στήριξη του Ντόναλντ Τραμπ
Σε επίπεδα ρεκόρ και το 2024 η κατανάλωση άνθρακα [γράφημα]
Στη χρονιά που φεύγει, σε όλο τον κόσμο κάηκαν 8,77 δισεκατομμύρια τόνοι άνθρακα, σύμφωνα με νέα έκθεση που δημοσίευσε ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA).
Η ηλιακή βιομηχανία της Κίνας... αντιγράφει τον ΟΠΕΚ - Πώς θα διαχειριστεί την πλεονάζουσα παραγωγή
Περισσότερες από 30 από τις κορυφαίες εταιρείες της Κίνα που κατασκευάζουν φωτοβολταϊκά υπέγραψαν ένα πρόγραμμα αυτοπειθαρχίας
Χρηματοδότηση-ρεκόρ για τη σλοβακική InoBat - Πώς η εταιρεία μπαταριών «κέρδισε» 100 εκατ. ευρώ
Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, η InoBat στοχεύει να αυξήσει την παραγωγή κυψελών μπαταριών ευρωπαϊκού σχεδιασμού
Νέες επιδοτήσεις 906 δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»
Αύριο θα πιστωθεί στους λογαριασμούς 906 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», το ποσό των 3.330.514,20 ευρώ.