
Επένδυση 200 εκατ. δολαρίων σε τρία ελληνικά ξενοδοχεία κάνει η Goldman Sachs και θέλει να αγοράσει περισσότερα, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.
Η αναζήτηση της Goldman Sachs για σταθερά έσοδα την οδήγησε σε ένα απίθανο μέρος: στο επίκεντρο μιας οικονομικής κρίσης που συγκλόνισε την Ευρώπη πριν από μια δεκαετία.
ΔΕΗ: Στο 5,27% η συμμετοχή της Goldman Sachs
Ο κολοσσός της Wall Street επενδύει περίπου 150 έως 200 εκατομμύρια ευρώ (περίπου 163 έως 218 εκατομμύρια δολάρια) σε τρία παραθαλάσσια θέρετρα στην Χαλκιδική, σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν το θέμα.
Το σχέδιο είναι να ανακαινιστούν τα ξενοδοχεία, τα οποία επί του παρόντος είναι κλειστά, και να ανοίξουν στους επισκέπτες τα επόμενα δύο χρόνια, ανέφεραν οι άνθρωποι που γνωρίζουν. Η Goldman αγόρασε τα ξενοδοχεία τον Οκτώβριο και διαθέτει επαρκή χρηματοδότηση για την ανακαίνισή τους. Η τράπεζα αναζητά περισσότερα ακίνητα —στην Ελλάδα και αλλού— και αναπτύσσει ένα εμπορικό σήμα που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει για να τα ενώσει.
Επέλαση ξένων funds
Την ίδια στιγμή, συνεχίζεται η επέλαση των ξένων funds στα ελληνικά ξενοδοχεία. Πληροφορίες αναφέρουν ότι σύντομα θα ανακοινωθεί η εξαγορά δυο ακόμη ξενοδοχειακών μονάδων τεσσάρων αστέρων από το επενδυτικό fund HIG Capital στην Κρήτη ενώ συνεχίζει να βολιδοσκοπεί και άλλες μονάδες σε άλλες περιοχές της χώρας. Παράλληλα και άλλα funds που δραστηριοποιούνται στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά εξετάζουν νέες επενδυτικές κινήσεις καθώς όπως εκτιμούν το μέλλον του ελληνικού τουρισμού είναι ευοίωνο.
Κατά 70% εκτινάχθηκε η πληρότητα στα ξενοδοχεία της Αττικής το πρώτο δίμηνο
Το μυστικό που κρύβεται πίσω από τις κινήσεις αυτές είναι δυο λέξεις «αναβάθμιση προϊόντος». Πολλές ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες που βρίσκονται σε δημοφιλείς προορισμούς δεν έχουν «δώσει» όσα θα μπορούσαν κάτι που επιτυγχάνεται με την αναβάθμιση τους και αυτή είναι η δουλειά των funds. Εντοπίζουν τις μονάδες αυτές τις αγοράζουν και με συνεχείς επενδύσεις τις αναβαθμίζουν και τις καθιστούν πόλο έλξης για τους τουρίστες σε μία Ελλάδα που είναι ο τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός παγκοσμίως στο προϊόν «Ήλιος και Θάλασσα», πίσω από την Ισπανία και την Τουρκία, σύμφωνα με την έρευνα των Deloitte – Remaco για λογαριασμό του ΙΝΣΕΤΕ.
Σημαντικές επενδύσεις σε ξενοδοχειακές μονάδες στη χώρα μας έχει πραγματοποιήσει και η Hines. Εκτός από το εμβληματικό Grand Hyatt στην Αθήνα έχει αποκτήσεις τρία ξενοδοχεία του ομίλου Cyan Group στη Κρήτη και δύο άλλα ξενοδοχεία του ομίλου Μαμιδάκη στον Άγιο Νικόλαο, το Ερμής και το Coral. Έντονη δραστηριότητα αναπτύσσει και το Hotel Investment Partners της Blackstone, το οποίο έχει εξαγοράσει πέντε ξενοδοχεία από το φθινόπωρο του 2019 και συνεχίζει να διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της, που επεκτείνει τη δραστηριότητά του στην Ελλάδα.


Latest News

Ξεκινούν οι έλεγχοι για προσφορές και εκπτώσεις - Από Δευτέρα οι «καταδρομικές» στα σούπερ μάρκετ
Τι πρέπει να ξέρετε για τις προσφορές των σούπερ μάρκετ 1+1 δώρο, πολυσυσκευασίες και stickers - Οι παγίδες

Το στοίχημα εξωστρέφειας της Sarantis - Πώς στέλνει τα προϊόντα της στις αγορές του κόσμου
Όχημα στην εξαγωγική δραστηριότητα της Sarantis αποτελεί το Carroten - Ο ρόλος της σειράς Clinea

Νέος πρόεδρος της ΚΕΕΕ ο Γιάννης Βουτσινάς
Στη ψηφοφορία o Γιάννης Βουτσινάς επικράτησε του Γιάννη Μπρατάκου, με 69 έναντι 49 ψήφων

Η μεγάλη ευκαιρία της ΕΕ να φτάσει τις ΗΠΑ στις startups - Τι γίνεται στην Ελλάδα
Η Ευρώπη επενδύει πολλά στο κομμάτι των startups, ειδικά στην ΑΙ, ώστε να κλείσει το κενό με τις ΗΠΑ - Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία

Vodafone: Ολοκλήρωση δύο έργων για την ψηφιακή αναβάθμιση του Δημοσίου Τομέα
Τα έργα που ολοκλήρωσε η Vodafone είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο μετασχηματισμός των υπηρεσιών στα ελληνικά Προξενεία

Οι αυξήσεις στις τιμές ρίχνουν το τζίρο στις επιχειρήσεις εστίασης
«Όσο μπορούμε κρατάμε τις τιμές, αλλά ο κόσμος κάνει πλέον μικρό λογαριασμό» λένε οι επαγγελματίες της εστίασης παραδεχόμενοι ότι η ακρίβεια αποτελεί πρόβλημα

Πενήντα χρόνια χωρίς τον Αριστοτέλη Ωνάση - Ο βίος και η πολιτεία του Έλληνα κροίσου
Ο επιχειρηματίας που άφησε το στίγμα του στην ιστορία της Ελλάδας - Τα μυστικά της επιτυχίας του

Ανατροπή στις επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ – Τι αλλάζει
Το βαθύ discount στις μετοχές των Ανώνυμων Εταιρειών Επενδύσεων σε Ακίνητη Περιουσία (ΑΕΕΑΠ) και οι προσδοκίες – Οι αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο

Με ταχείς ρυθμούς ο «γάμος» Entersoft-Softone
Η ενιαία Entersoft-Softone βρίσκεται σε διαδικασία επιλογής εμπορικής ονομασίας, ενοποίησης διοικητικών δομών αλλά και διαμόρφωσης του protfolio λύσεων που θα προσφέρει προς τους πελάτες της

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου