Επένδυση 200 εκατ. δολαρίων σε τρία ελληνικά ξενοδοχεία κάνει η Goldman Sachs και θέλει να αγοράσει περισσότερα, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.
Η αναζήτηση της Goldman Sachs για σταθερά έσοδα την οδήγησε σε ένα απίθανο μέρος: στο επίκεντρο μιας οικονομικής κρίσης που συγκλόνισε την Ευρώπη πριν από μια δεκαετία.
ΔΕΗ: Στο 5,27% η συμμετοχή της Goldman Sachs
Ο κολοσσός της Wall Street επενδύει περίπου 150 έως 200 εκατομμύρια ευρώ (περίπου 163 έως 218 εκατομμύρια δολάρια) σε τρία παραθαλάσσια θέρετρα στην Χαλκιδική, σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν το θέμα.
Το σχέδιο είναι να ανακαινιστούν τα ξενοδοχεία, τα οποία επί του παρόντος είναι κλειστά, και να ανοίξουν στους επισκέπτες τα επόμενα δύο χρόνια, ανέφεραν οι άνθρωποι που γνωρίζουν. Η Goldman αγόρασε τα ξενοδοχεία τον Οκτώβριο και διαθέτει επαρκή χρηματοδότηση για την ανακαίνισή τους. Η τράπεζα αναζητά περισσότερα ακίνητα —στην Ελλάδα και αλλού— και αναπτύσσει ένα εμπορικό σήμα που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει για να τα ενώσει.
Επέλαση ξένων funds
Την ίδια στιγμή, συνεχίζεται η επέλαση των ξένων funds στα ελληνικά ξενοδοχεία. Πληροφορίες αναφέρουν ότι σύντομα θα ανακοινωθεί η εξαγορά δυο ακόμη ξενοδοχειακών μονάδων τεσσάρων αστέρων από το επενδυτικό fund HIG Capital στην Κρήτη ενώ συνεχίζει να βολιδοσκοπεί και άλλες μονάδες σε άλλες περιοχές της χώρας. Παράλληλα και άλλα funds που δραστηριοποιούνται στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά εξετάζουν νέες επενδυτικές κινήσεις καθώς όπως εκτιμούν το μέλλον του ελληνικού τουρισμού είναι ευοίωνο.
Κατά 70% εκτινάχθηκε η πληρότητα στα ξενοδοχεία της Αττικής το πρώτο δίμηνο
Το μυστικό που κρύβεται πίσω από τις κινήσεις αυτές είναι δυο λέξεις «αναβάθμιση προϊόντος». Πολλές ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες που βρίσκονται σε δημοφιλείς προορισμούς δεν έχουν «δώσει» όσα θα μπορούσαν κάτι που επιτυγχάνεται με την αναβάθμιση τους και αυτή είναι η δουλειά των funds. Εντοπίζουν τις μονάδες αυτές τις αγοράζουν και με συνεχείς επενδύσεις τις αναβαθμίζουν και τις καθιστούν πόλο έλξης για τους τουρίστες σε μία Ελλάδα που είναι ο τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός παγκοσμίως στο προϊόν «Ήλιος και Θάλασσα», πίσω από την Ισπανία και την Τουρκία, σύμφωνα με την έρευνα των Deloitte – Remaco για λογαριασμό του ΙΝΣΕΤΕ.
Σημαντικές επενδύσεις σε ξενοδοχειακές μονάδες στη χώρα μας έχει πραγματοποιήσει και η Hines. Εκτός από το εμβληματικό Grand Hyatt στην Αθήνα έχει αποκτήσεις τρία ξενοδοχεία του ομίλου Cyan Group στη Κρήτη και δύο άλλα ξενοδοχεία του ομίλου Μαμιδάκη στον Άγιο Νικόλαο, το Ερμής και το Coral. Έντονη δραστηριότητα αναπτύσσει και το Hotel Investment Partners της Blackstone, το οποίο έχει εξαγοράσει πέντε ξενοδοχεία από το φθινόπωρο του 2019 και συνεχίζει να διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της, που επεκτείνει τη δραστηριότητά του στην Ελλάδα.
Latest News
Ποιος κερδίζει στη μάχη της πίτσας στην Ελλάδα – Τα μερίδια και η ανατροπή
Pizza Fan, Domino’s, L’ Artigiano, Roma Pizza και οσονούπω -ξανά- Pizza Hut στη μάχη των 370 εκατ. ευρώ - Πώς διαμορφώνονται τα μερίδια και τα κέρδη
Πώς αλλάζει το voucher τη μάχη στην οπτική ίνα – Τι αναμένει η αγορά
Παράγοντες της αγοράς θεωρούν τη συγκεκριμένη κρατική επιδότηση νέων συνδέσεων, το Gigabit voucher, σημαντικό εργαλείο που θα επιτρέψει στην αγορά να κινηθεί πιο επιθετικά
Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την Black Friday - Ανοιχτά και την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
«Στηρίξτε τις ελληνικές ΜμΕ» προτρέπει τους καταναλωτές με αφορμή τη Black Friday ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους