Ο σχεδιαστής της θρυλικής McLaren F1 έχει διαγράψει μια ιδιαιτέρως επιτυχημένη πορεία με την δική του εταιρεία, GMA, η οποία έχει ήδη εξελίξει και διαθέσει το hypercar Τ.50 σε δύο εκδόσεις, μία για «πολιτική» χρήση στο δημόσιο οδικό δίκτυο και την ειδικά σχεδιασμένη για πίστα Nikki Lauda, καθώς και το «καθημερινό supercar» Τ.33, όπως περιγράφεται από την Gordon Murray Automotive.
Το τελευταίο αποκτά πλέον και μια ανοιχτή, Spider έκδοση η οποία χάρη στο «μαγικό ραβδί» του Gordon Murray και παρά τις απαραίτητες παρεμβάσεις στο πλαίσιο προκειμένου να ενισχυθεί η στρεπτική ακαμψία του, αυξάνει το βάρος της κατά μόλις 18 κιλά σε σχέση με την coupe έκδοση του T.33, με το συνολικό αντίστοιχο μέγεθος να διαμορφώνεται σε 1.108 κιλά.
Γιατί τα κλασικά αυτοκίνητα με τρελά χρώματα τα… σπάνε στις δημοπρασίες
Η διαφορά
Σε ό,τι αφορά την ειδοποιό διαφορά, την οροφή αποτελεί από δύο πάνελ τα οποία κατασκευάζονται από ανθρακόνημα και μπορούν να αφαιρεθούν και να αποθηκευτούν στο μπροστινό πορτ-μπαγκαζ των 115 λίτρων. Όσο για τις αποσκευές, αυτές φιλοξενούνται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους 90 λίτρων, στα πλευρά του κινητήρα, κάτω από τα φτερά του T.33 Spider τα οποία υπό αυτό το σκεπτικό ανοίγουν.
Φυσικά η αντικατάσταση της σταθερής οροφής με μια αφαιρούμενη έχει αλλάξει σημαντικά την σχεδίαση του μοντέλου από το παρμπρίζ και πίσω με την τοποθέτηση ενός ενισχυμένου συστήματος προστασίας σε περίπτωση ανατροπής αλλά και ενός πτυσσόμενου πίσω παρμπρίζ που βρίσκεται πίσω από τα καθίσματα και μπορεί να είναι ανοιχτό ή κλειστό, αναλόγως τις προτιμήσεις των επιβατών.
Το εσωτερικό
Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι η διαμόρφωση του εσωτερικού όπου κυριαρχεί το αναλογικό στροφόμετρο που φτάνει έως τις 11.100 σ.α.λ. Αυτό περιστοιχίζεται από δύο οθόνες που φιλοξενούν τις λειτουργίες του infotainment που ενσωματώνει Apple CarPlay και Android Auto καθώς και τις υπόλοιπες ζωτικές ενδείξεις αλλά και από τους χαρακτηριστικούς στρογγυλούς φυσικούς διακόπτες που δίνουν πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες μεταξύ των οποίων ο κλιματισμός, οι υαλοκαθαριστήρες, η απενεργοποίηση του ESP και φυσικά, τα φώτα.
Την εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνει το κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και επενδυμένο με δέρμα ρετρό τιμόνι, αγωνιστικά καθίσματα από ανθρακόνημα και επένδυση από Alcantara ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει τόσο ο λιτός golf ball επιλογέας από αλουμίνιο για το κιβώτιο όσο και τα πεντάλ που αποτελούν ένα ιδιότυπο έργο τέχνης από μόνα τους.
Όπως ισχύει και για την coupe έκδοση, το T.33 Spider δεν διαθέτει την συνήθη αλληλουχία από splitter, spoiler και αεροδυναμικά βοηθήματα και πτερύγια παντός είδους τα οποία αντικαθίστανται την εισαγωγή αέρα μπροστά που διοχετεύει τον αέρα προς τα πίσω, στον αεροδυναμικό διαχύτη, αυξάνοντας την παραγωγή κάθετης δύναμης χωρίς να αυξάνει τον συντελεστή οπισθέλκουσας και κυρίως προσφέροντας μια «αδιατάρακτη» και ακατακερμάτιστη εικόνα σε σχέση με τα σύγχρονα supercar.
Tην εικόνα συμπληρώνουν ένα σετ τροχών ελαφρού κράματος 19 ή 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S, πίσω από τα οποία βρίσκεται ένα σύστημα πέδησης αποτελούμενο από εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω σε συνδυασμό με δισκόφρενα 370 και 340 χιλιοστών, αντίστοιχα.
Επίκεντρο και της ανοιχτής έκδοσης αποτελεί ο V12 κινητήρας των 3,9 λίτρων, δια χειρός Cosworth ο οποίος τοποθετείται στο πίσω τμήμα και μεταδίδει την ισχύ αποκλειστικά στον πίσω άξονα μέσω του μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων της Xtrac.
H ισχύς του κινητήρα βάρους 178 κιλών διαμορφώνεται σε 615 ίππους και 451 Nm ροπής και παρόλο που προς το παρόν η GMA δεν έχει δημοσιοποιήσει μεγέθη επιδόσεων αυτά δεν αναμένεται να απέχουν από αυτά της coupe έκδοσης. Κρίσιμη υποσημείωση είναι ότι το T.33 Spider θα κατασκευαστεί σε μόλις 100 αντίτυπα τα οποία αναμένεται να διατεθούν προς περίπου 2,2 εκ. ευρώ λόγω και των πληθωριστικών πιέσεων αλλά και της αύξησης του κόστους των πρώτων υλών.
Πηγή: in.gr
Latest News
Οι νεαροί Γάλλοι, ειδικά η γενιά Z, δεν πίνει κρασί - επιλέγει τη μπύρα
Η κατανάλωση κόκκινου κρασιού στη Γαλλία έχει μειωθεί περίπου 90 % από τη δεκαετία του 1970, σύμφωνα με το CIVB, μια διεπαγγελματική βιομηχανική ένωση
Αντίστροφη μέτρηση στην ΕΕ και φόβοι για βαρύ πλήγμα από τον Τραμπ
Η ΕΕ αισθάνεται την πίεση της κόντρας μεταξύ Τραμπ και Τζινπίνγκ, που θα μπορούσε να βλάψει το εμπόριο και την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη
Ο μεγάλος χαμένος του Dow Jones ήταν η Boeing για το 2024
Η τιμή της μετοχής της Boeing μειώθηκε κατά 31% πέρυσι - καταγράφοντας τη χειρότερη πορεία από τις 30 βιομηχανίες του δείκτη
Η Nvidia επένδυσε 1 δισ. δολάρια σε συμφωνίες AI το 2024
Η Nvidia αναδεικνύεται σε κρίσιμο υποστηρικτή νεοφυών επιχειρήσεων που επιδιώκουν να επωφεληθούν από την τεχνολογική επανάσταση την οποία τροφοδοτούν τα τσιπ της
Ρεκόρ επισκεπτών στην Κίνα για τον κινεζικό νέο έτος - 18.500 πτήσεις ημερησίως
Ο αριθμός των επισκεπτών στην Κίνα για τον εορτασμό της Πρωτοχρονιάς θα είναι αυξημένος κατά 8,4% σε σύγκριση με το 2024
Commerzbank: Οι 4 κίνδυνοι που μπορεί να εμφανιστούν αναπάντεχα το 2025
H Commerzbank επανέρχεται για να εξετάσει το κατά πόσο μπορεί να εμφανιστούν και άλλοι γεωπολιτικοί και οικονομικοί κίνδυνοι εντός του 2025
Ρεκόρ εσόδων τετάρτου τριμήνου για τη Foxconn - Εφτασαν τα 64 δισ. δολ.
Τα έσοδα της Foxconn έφτασαν τα 64,7 δισ. δολ. και η εταιρεια αναμένει ότι στο πρώτο τρίμηνο του έτους θα παρουσιάσει ισχυρή αύξηση (σε ετήσια βάση)
United Airlines: Φέρνει το Starlink του Μασκ στις πτήσεις της μέχρι την άνοιξη
Το Wi Fi της Starlink θα είναι τελικά διαθέσιμο σε κάθε πτήση της αμερικανικής αεροπορικής εταιρείας United Airlines
Οι νέοι Αμερικανοί επιλέγουν moktails (χωρίς αλκοόλ) πριν την προειδοποίηση του γενικού αρχιάτρου
Το 2023, το 49,6% των Αμερικανών ηλικίας 18 έως 25 ετών είχε κάνει χρήση αλκοόλ τον τελευταίο μήνα, έναντι 59,6% το 2013, σύμφωνα με στοιχεία εθνικής έρευνας στις ΗΠΑ
Fed: Βουτιά στα αποθεματικά των αμερικανικών τραπεζών – Ο ρόλος του QT
Με τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής στις ΗΠΑ να συνεχίζουν το QT οι στρατηγικοί αναλυτές της Wall Street δίνουν μεγάλη προσοχή στο χαμηλότερο επίπεδο αποθεματικών