
Δυο δεξαμενόπλοια συγκρούστηκαν χθες στη Διώρυγα του Σουέζ, χωρίς όμως να υποστούν σημαντικές ζημιές, ενώ από το ατύχημα δεν διαταράχθηκε η ναυσιπλοΐα.
Αυτό ανακοίνωσε ο Οσάμα Ράμπι, επικεφαλής της Αρχής που είναι αρμόδια για τη Διώρυγα.
Διώρυγα του Σουέζ: «Ποδαρικό» για το 2023 με νέο ρεκόρ εσόδων
Το ατύχημα
Το ατύχημα σημειώθηκε καθώς το δεξαμενόπλοιο Aligote (με σημαία Νήσων Μάρσαλ) που επιχειρούσε να εγκαταλείψει το αγκυροβόλιο, συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με το δεξαμενόπλοιο Lyric Magnolia (με σημαία Μπαχαμών), δήλωσε ο Ράμπι, συμπληρώνοντας ότι δεν διαπιστώθηκαν σημαντικές υλικές ζημιές ούτε κάποια διαρροή στην περιοχή.
Τα δεξαμενόπλοια θα αναχωρήσουν για τους προορισμούς τους το πρωί της Τετάρτης.
Οι μνήμες από το Ever Given
Τα ατυχήματα στη Διώρυγα του Σουέζ είναι συχνά αλλά σπανίως προκαλούν σοβαρή διατάραξη της κυκλοφορίας. Το σοβαρότερο περιστατικό σημειώθηκε πριν από περίπου δύο χρόνια, στις 23 Μαρτίου 2021, όταν το πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given προσάραξε λόγω ισχυρών ανέμων, κλείνοντας πλήρως τη Διώρυγα για έξι ημέρες.
Με τη Διώρυγα του Σουέζ να αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εμπορικές οδούς στον κόσμο, το κλείσιμό της προκάλεσε αναστάτωση στην εφοδιαστική αλυσίδα και αναταράξεις στην παγκόσμια οικονομία.
Τις έξι εκείνες ημέρες τουλάχιστον 369 πλοία περίμεναν στην σειρά για να διαπλεύσουν το κανάλι, με την οικονομική ζημιά από τον αποκλεισμό της Διώρυγας να υπολογίζεται σε 9.6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Μετά από σχεδόν μια εβδομάδα, στις 29 Μαρτίου 2021, το Ever Given αποκολλήθηκε και μετακινήθηκε από τη θέση του, με αποτέλεσμα να δοθεί ένα τέλος στο ναυτικό κυκλοφοριακό χάος και να ξεκινήσει ξανά η ομαλή διέλευση των πλοίων από την Διώρυγα του Σουέζ.
Το πλοίο παρέμεινε στην Αίγυπτο για περισσότερους από τρεις μήνες, μέχρι οι τοπικές αρχές να δώσουν το πράσινο φως για την «απελευθέρωσή» του.


Latest News

ΟΛΠ: Νέα αύξηση εσόδων και κερδών – Πρόταση για αυξημένο μέρισμα κατά 43,7%
Η κρουαζιέρα στον ΟΛΠ κατέγραψε νέο ρεκόρ, σε αριθμό προσεγγίσεων πλοίων, επιβατική κίνηση και έσοδα που αυξήθηκαν κατά 15,5%.

Παρέμβαση Κικίλια για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Σκέψεις για έκδοση εκπτωτικού κουπονιού που θα απευθύνεται στη «λαϊκή οικογένεια και τη μεσαία τάξη» ώστε να μην επιβαρυνθεί από τις αυξήσεις

Πώς θα μοιάζουν οι μαρίνες του μέλλοντος; Τι δείχνει η μελέτη της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Η μελέτη από την Ένωση Μαρινών Ελλάδας βαθμονομεί τις δυνατότητες ανάπτυξης των τουριστικών λιμένων στη χώρα

Η κυβέρνηση εξετάζει σχέδιο για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Τι είπε ο Κικίλιας
«Προτεραιότητα να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια», σύμφωνα με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια

Αντίποινα των Χούθι στις επιθέσεις των ΗΠΑ στην Υεμένη - Στόχος, αμερικανικά πολεμικά πλοία
Οι αντάρτες Χούθι επιτίθενται στις αμερικάνικες δυνάμεις σε ένδειξη συμπαράστασης στη Γάζα

Το LNG κερδίζει έδαφος στη ναυπήγηση πλοίων
Η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τη μετάβασή της προς πιο πράσινες πρακτικές, με το LNG να αυξάνει τη δυναμική του

Κασσελάκης: Δεν θα επιτρέψουμε η ελληνική ναυτιλία να χάσει την πρωτοκαθεδρία της λόγω άστοχων πολιτικών
«Είναι ώρα να διεκδικήσουμε το μέλλον που μας ανήκει, επενδύοντας στη ναυτιλία μας, στηρίζοντας τους ανθρώπους της», τόνισε ο Στέφανος Κασσελάκης

Η Attica Group ανακοίνωσε πασχαλινές προσφορές για οικογένειες και παρέες 3-5 ατόμων
Έκπτωση 20% για όλους τους προορισμούς από και προς Πειραιά με Ι.Χ. αυτοκίνητο από την Attica Group

Ένταξη του έργου «βελτίωση λιμενικών υποδομών στο λιμένα Γαλατά»
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 124.000 ευρώ, αφορά στην αποκατάσταση-επανακατασκευή του μικρού μόλου στο λιμένα Γαλατά

Κίνα: Ξένοι αγοραστές τροφοδοτούν τον ναυπηγικό τομέα και τη ναυτική της άνοδο
Η Κίνα διαθέτει κυρίαρχο εμπορικό ναυπηγικό τομέα και σημαντική ανάπτυξη στις ικανότητες ναυπήγησης για το πολεμικό ναυτικό της