Δυο δεξαμενόπλοια συγκρούστηκαν χθες στη Διώρυγα του Σουέζ, χωρίς όμως να υποστούν σημαντικές ζημιές, ενώ από το ατύχημα δεν διαταράχθηκε η ναυσιπλοΐα.
Αυτό ανακοίνωσε ο Οσάμα Ράμπι, επικεφαλής της Αρχής που είναι αρμόδια για τη Διώρυγα.
Διώρυγα του Σουέζ: «Ποδαρικό» για το 2023 με νέο ρεκόρ εσόδων
Το ατύχημα
Το ατύχημα σημειώθηκε καθώς το δεξαμενόπλοιο Aligote (με σημαία Νήσων Μάρσαλ) που επιχειρούσε να εγκαταλείψει το αγκυροβόλιο, συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με το δεξαμενόπλοιο Lyric Magnolia (με σημαία Μπαχαμών), δήλωσε ο Ράμπι, συμπληρώνοντας ότι δεν διαπιστώθηκαν σημαντικές υλικές ζημιές ούτε κάποια διαρροή στην περιοχή.
Τα δεξαμενόπλοια θα αναχωρήσουν για τους προορισμούς τους το πρωί της Τετάρτης.
Οι μνήμες από το Ever Given
Τα ατυχήματα στη Διώρυγα του Σουέζ είναι συχνά αλλά σπανίως προκαλούν σοβαρή διατάραξη της κυκλοφορίας. Το σοβαρότερο περιστατικό σημειώθηκε πριν από περίπου δύο χρόνια, στις 23 Μαρτίου 2021, όταν το πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given προσάραξε λόγω ισχυρών ανέμων, κλείνοντας πλήρως τη Διώρυγα για έξι ημέρες.
Με τη Διώρυγα του Σουέζ να αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εμπορικές οδούς στον κόσμο, το κλείσιμό της προκάλεσε αναστάτωση στην εφοδιαστική αλυσίδα και αναταράξεις στην παγκόσμια οικονομία.
Τις έξι εκείνες ημέρες τουλάχιστον 369 πλοία περίμεναν στην σειρά για να διαπλεύσουν το κανάλι, με την οικονομική ζημιά από τον αποκλεισμό της Διώρυγας να υπολογίζεται σε 9.6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Μετά από σχεδόν μια εβδομάδα, στις 29 Μαρτίου 2021, το Ever Given αποκολλήθηκε και μετακινήθηκε από τη θέση του, με αποτέλεσμα να δοθεί ένα τέλος στο ναυτικό κυκλοφοριακό χάος και να ξεκινήσει ξανά η ομαλή διέλευση των πλοίων από την Διώρυγα του Σουέζ.
Το πλοίο παρέμεινε στην Αίγυπτο για περισσότερους από τρεις μήνες, μέχρι οι τοπικές αρχές να δώσουν το πράσινο φως για την «απελευθέρωσή» του.
Latest News
Λιμάνι Καβάλας: Περνά και επίσημα στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EFA VENTURES
Έναρξη υπο-παραχώρησης για την αξιοποίηση του λιμένα «Φίλιππος Β» στο Λιμάνι Καβάλας - Τι ανακοίνωσε το Υπερταμείο
Με εναλλακτικά καύσιμα 1 στα 2 νέα δεξαμενόπλοια
Αυξημένη διάθεση επενδύσεων σε νεότευκτα πλοία με χαμηλότερες εκπομπές αέριων ρύπων, η οποία όμως θα πρέπει να συμβαδίζει με την αύξηση της ζήτησης
Στα γραφεία της ΕΕΕ η διεθνής ναυτιλία συζητά για την πράσινη μετάβαση του κλάδου
Όπως αναφέρει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η ΕΕΕ η συζήτηση οργανώθηκε ενόψει της συνεδρίασης της αρμόδιας Επιτροπής του ΙΜΟ
Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Σαββίδης στον ΟΛΘ σε τιμές άνω του 28 ευρώ
Ελέγχει πλέον το 72,69% του λιμένα Θεσσαλονίκης
Απελευθερώθηκε το πλήρωμα του Galaxy Leader από τους Χούθι
Το κατασκευής 2002 Galaxy Leader είχε καταληφθεί τον Νοέμβριο του 2023 και έκτοτε το πλήρωμα του κρατούνταν από τους Χούθι
Ποια μηνύματα έστειλε ο νέος πρόεδρος του ΝΕΕ Γιώργος Αλεξανδράτος
Ο κ. Αλεξανδράτος έκανε λόγο -μεταξύ άλλων- για στήριξη των μικρών και μεσαίων ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ενότητα του κλάδου
Capital Group - FORCE Technology: Στη Χίο ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου XR
Ο προσομοιωτής θα φιλοξενηθεί στο υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο της Capital Group, στο λιμάνι της Χίου
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
«Παζάρι» Στυλιανίδη – ακτοπλόων για τις αυξήσεις στα εισιτήρια - Ο λογαριασμός…
Για το «ψαλίδι» στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο Ναυτιλίας θα ανεβάσει τα ναύλα για τις άγονες γραμμές
«H διώρυγα είναι και θα παραμείνει δική μας» - Η απάντηση του Παναμά στον Τραμπ
Άμεση ήταν η αντίδραση του προέδρου του Παναμά στις εξαγγελίες Τραμπ