Δυο δεξαμενόπλοια συγκρούστηκαν χθες στη Διώρυγα του Σουέζ, χωρίς όμως να υποστούν σημαντικές ζημιές, ενώ από το ατύχημα δεν διαταράχθηκε η ναυσιπλοΐα.
Αυτό ανακοίνωσε ο Οσάμα Ράμπι, επικεφαλής της Αρχής που είναι αρμόδια για τη Διώρυγα.
Διώρυγα του Σουέζ: «Ποδαρικό» για το 2023 με νέο ρεκόρ εσόδων
Το ατύχημα
Το ατύχημα σημειώθηκε καθώς το δεξαμενόπλοιο Aligote (με σημαία Νήσων Μάρσαλ) που επιχειρούσε να εγκαταλείψει το αγκυροβόλιο, συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με το δεξαμενόπλοιο Lyric Magnolia (με σημαία Μπαχαμών), δήλωσε ο Ράμπι, συμπληρώνοντας ότι δεν διαπιστώθηκαν σημαντικές υλικές ζημιές ούτε κάποια διαρροή στην περιοχή.
Τα δεξαμενόπλοια θα αναχωρήσουν για τους προορισμούς τους το πρωί της Τετάρτης.
Οι μνήμες από το Ever Given
Τα ατυχήματα στη Διώρυγα του Σουέζ είναι συχνά αλλά σπανίως προκαλούν σοβαρή διατάραξη της κυκλοφορίας. Το σοβαρότερο περιστατικό σημειώθηκε πριν από περίπου δύο χρόνια, στις 23 Μαρτίου 2021, όταν το πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given προσάραξε λόγω ισχυρών ανέμων, κλείνοντας πλήρως τη Διώρυγα για έξι ημέρες.
Με τη Διώρυγα του Σουέζ να αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εμπορικές οδούς στον κόσμο, το κλείσιμό της προκάλεσε αναστάτωση στην εφοδιαστική αλυσίδα και αναταράξεις στην παγκόσμια οικονομία.
Τις έξι εκείνες ημέρες τουλάχιστον 369 πλοία περίμεναν στην σειρά για να διαπλεύσουν το κανάλι, με την οικονομική ζημιά από τον αποκλεισμό της Διώρυγας να υπολογίζεται σε 9.6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Μετά από σχεδόν μια εβδομάδα, στις 29 Μαρτίου 2021, το Ever Given αποκολλήθηκε και μετακινήθηκε από τη θέση του, με αποτέλεσμα να δοθεί ένα τέλος στο ναυτικό κυκλοφοριακό χάος και να ξεκινήσει ξανά η ομαλή διέλευση των πλοίων από την Διώρυγα του Σουέζ.
Το πλοίο παρέμεινε στην Αίγυπτο για περισσότερους από τρεις μήνες, μέχρι οι τοπικές αρχές να δώσουν το πράσινο φως για την «απελευθέρωσή» του.
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους