
Για 8η χρονιά στο λιμάνι του Ναυπλίου, θα πραγματοποιηθεί το διάστημα από τις 29 Απριλίου έως τις 3 Μαΐου 2023 το Mediterranean Yacht Show (MEDYS) Η έκθεση, η οποία συνδιοργανώνεται από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Θαλάσσιου Τουρισμού και τον Δήμο Ναυπλιέων με τη συνεργασία της Περιφέρειας Πελοποννήσου και ευρίσκεται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, αναμένεται να ξεπεράσει κάθε προσδοκία, σύμφωνα με τους διοργανωτές.
Yachting: Στο 100% οι ναυλώσεις ιστιοφόρων και καταμαράν πέρυσι
Ήδη έχει αναδειχθεί στη μεγαλύτερη έκθεση επαγγελματικών επανδρωμένων σκαφών αναψυχής διεθνώς αφού το 2022 ξεπέρασε κατά πέντε φορές τον αριθμό των σκαφών που κατόρθωσαν να εκθέσουν η Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία μαζί στην αντίστοιχη έκθεση της Βαρκελώνης.
Αναδεικνύοντας την υπεροχή του ελληνικού θαλάσσιου τουρισμού, το MEDYS 2023 καταγράφει 95 εγγεγραμμένα σκάφη, yacht brokers από περισσότερες από 30 χώρες του κόσμου και πολλούς εκθέτες με υπηρεσίες και προϊόντα σχετικά με το αντικείμενο της έκθεσης. Το “παρών” θα δώσουν κορυφαίες διεθνείς εταιρείες όπως οι Camper & Nicholsons International, CSO Yachts, YCO, IYC, CharterWorld LLP, Yachting Partners International, Northrop & Johnson, Luxury Charter Group, West Nautical κ.ά. Η έκθεση θα διαρκέσει 5 ημέρες, δίνοντας την ευκαιρία σε εκατοντάδες brokers από όλο τον κόσμο να δουν από κοντά τα διαθέσιμα προς ναύλωση σκάφη και τις δυνατότητές τους, αλλά και να γνωρίσουν τα πληρώματα και τις υπηρεσίες που προσφέρονται.

“Ήδη 95 σκάφη από 24 μέτρα έως 85 μέτρα μήκος έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους στο ΜEDYS 2023, το οποίο όπως όλα δείχνουν θα είναι η πιο σημαντική έκθεση μέχρι σήμερα. Κατέχοντας μια από τις κορυφαίες θέσεις στην ατζέντα του yachting παγκοσμίως, η έκθεση διαδραματίζει κυρίαρχο ρόλο στην ανάπτυξη και εξέλιξη του θαλάσσιου τουρισμού στην Ελλάδα και την Ανατολική Μεσόγειο, και έχει αναδείξει τη δυναμική και την απόλυτη επάρκεια σε ποσότητα και ποιότητα των σκαφών με Ελληνική Επαγγελματική Άδεια”, αναφέρει ο Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Θαλάσσιου Τουρισμού, Μιχάλης Σκουλικίδης.
Στο πλαίσιο του ΜEDYS διοργανώνεται και μια σειρά παράλληλων εκδηλώσεων με κορυφαία τον δημοφιλή διαγωνισμό Chef’s Competition, όπου οι ταλαντούχοι σεφ των σκαφών θα παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους σε μια επιτροπή με πολλά αστέρια Michelin! Κριτές φέτος θα είναι οι βραβευμένοι με 2 αστέρια Michelin Γιώργος Παπαζαχαρίας από το ελληνικό Delta Restaurant και Antonio Mellino από το εστιατόριο Quattro Passi της Ιταλίας.


Latest News

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά