Τον «κώδωνα» του κινδύνου για ένα νέο ατύχημα ακόμα και 36 ημέρες μετά την τρομακτική νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου που βύθισε τη χώρα στο πένθος με το δυστύχημα στα Τέμπη, κρούουν ειδικοί καθώς μπορεί τα τρένα να επέστρεψαν στις ράγες, ωστόσο τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο παραμένουν.
Μπορεί τα δρομολόγια των τρένων να έχουν ξεκινήσει και πάλι, όμως αυτό δε σημαίνει όμως ότι λύθηκαν όλα τα διαχρονικά προβλήματα που ταλανίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο χαρακτηρίζεται ως απαρχαιωμένο και παλιό.
Τέμπη: Η «προβληματική σχέση» Hellenic Train – ΟΣΕ
Ακόμη και σήμερα, 36 ημέρες μετά την τραγωδία, οι ειδικοί εξακολουθούν να χτυπούν καμπανάκια και για άλλο ατύχημα και σημειώνουν πως ακόμα κι η τηλεδιοίκηση δεν θα έλυνε ως δια μαγείας το πρόβλημα.
«Πρέπει να κοιτάξουμε την υποδομή»
«Σίγουρα περίμενα και περιμένω να γίνει ένα ατύχημα που να οφείλεται στην απαρχαιωμένη κι απαξιωμένη υποδομή που έχουμε. Δηλαδή δεν αρκεί μόνο η 717. Πρέπει να κοιτάξουμε την υποδομή», λέει η επίκουρη καθηγήτρια στην Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών, Ζωή Χριστοφόρου.
Η ίδια, μέσα από την ανοιχτή συζήτηση της «ΔΙΑΝΕΟΣΙΣ» κρούει των κώδωνα του κινδύνου για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται εδώ και χρόνια το σιδηροδρομικό δίκτυο.
«Ακόμη κι αν είχαμε την τηλεδιοίκηση, θα πρέπει να είχαμε και προσωπικό που να ξέρει να τη χρησιμοποιεί και να τη χρησιμοποιεί και σε κανονικές συνθήκες αλλά και σε περιπτώσεις που για κάποιον λόγο υπάρχει κάποια βλάβη σε αυτήν».
Αυτό ακριβώς δηλαδή που όπως φάνηκε από την πρώτη στιγμή, ήταν από τους βασικούς λόγους που οδήγησαν στην τραγωδία των Τεμπών. Η απειρία του σταθμάρχη Λάρισας, ο οποίος, όπως κατήγγειλε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης και όπως αποκάλυψε το in είχε κάνει ξανά αίτηση για μετάταξη στο σταθμαρχείο μέσω της κινητικότητας το 2020, αλλά ο ΟΣΕ τον είχε απορρίψει.
Τα τρένα μπορεί να ξεκίνησαν και πάλι τα δρομολόγια, όμως ακόμη πρέπει να γίνουν πολλά για να φτάσουμε σε αξιοπιστία τις προηγμένες σιδηροδρομικά χώρες και κυρίως για να μην θρηνήσουμε άλλα θύματα.
Πηγή: in.gr
Latest News
Τι θα φέρουν οι αμερικανικές εκλογές στις εταιρείες των ΗΠΑ;
Το αποτέλεσμα θα έχει μεγάλες συνέπειες για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ενέργειας, των αυτοκινήτων και των φαρμάκων
Κόλαφος για τα αδέρφια Καρυπίδη οι αποκαλύψεις της ελληνικής ομάδας δικηγόρων του Μαρινάκη
Τι απαντά η ελληνική ομάδα δικηγόρων του Βαγγέλη Μαρινάκη σε όσα ψευδώς «διαρρέουν» οι Θεόδωρος Καρυπίδης και η Ειρήνη Καρυπίδη την ώρα που αντιμετωπίζουν κατηγορίες για συκοφαντική εκστρατεία
Τα πιθανά σενάρια του εκλογικού αποτελέσματος στις ΗΠΑ
Δημοσκοπήσεις σε επτά πολιτείες-κλειδιά στις ΗΠΑ δείχνουν οριακή διαφορά, μεταξύ Χάρις και Τραμπ – Κάθε ένας προηγείται σε ορισμένες περιοχές κατά μόλις μια ή δύο μονάδες
Πέρασε από την επιτροπή της Ευρωβουλής η υποψηφιότητα Τζιτζικώστα για την Κομισιόν
Η εκλογή από τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου αναμένεται επί του παρόντος να πραγματοποιηθεί κατά τη σύνοδο ολομέλειας της 25ης - 28ης Νοεμβρίου
Γιατί καθυστερούν τα αποτελέσματα των εκλογών στις ΗΠΑ - Τι συμβαίνει με τις επιστολικές ψήφους
Η Νέα Υόρκη εκσυγχρόνισε την διαδικασία καταμέτρησης των ψήφων, όμως η Αριζόνα και άλλες Πολιτείες τη δυσχέραναν
Εφιάλτες στην Ευρώπη από μια πιθανή νίκη του Τραμπ
Η επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οικό και την προεδρία των ΗΠΑ θα αποσταθεροποιούσε περαιτέρω μια ήδη αποδυναμωμένη ήπειρο
Δύσκολα ανατρέπεται η τάση αύξησης της υπογεννητικότητας στη Δύση
Πως θα περάσουμε από έναν δημογραφικό χειμώνα σε μία νεανική άνοιξη
Σε κινούμενη άμμο ο κυβερνητικός συνασπισμός Σολτς - Οι φήμες για πρόωρες εκλογές
Η οικονομική και δημοσιονομική πολιτική στο επίκεντρο της διαφωνίας
Πρόστιμα 226 χιλ. ευρώ από τη ΔΙΜΕΑ στη Ρόδο για προϊόντα-απομιμήσεις
Τα στελέχη της Διυπηρεασιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ), του Υπουργείου Ανάπτυξης κατέστρεψαν 29.059 τεμάχια απομιμητικών προϊόντων και προχώρησαν σε δυο προσαγωγές για πλαστογραφία
Ισπανία: Συνολικά 7.500 στρατιώτες αναπτύσσονται στις περιοχές που επλήγησαν
Ήταν η μεγαλύτερη φυσική καταστροφή που σχετίζεται με πλημμύρες τις τελευταίες πέντε δεκαετίες στην Ευρώπη.