

REUTERS/Tim Chong/Files (SINGAPORE – Tags: ENERGY BUSINESS MARITIME TRANSPORT POLITICS)
Κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο
Η Arctic Securities εκτίμησε από την πλευρά της ότι τα μακροπρόθεσμα θεμελιώδη στοιχεία για την ναυτιλία των δεξαμενοπλοίων παραμένουν καλά υποστηριζόμενα από το εξαιρετικά μικρό βιβλίο παραγγελιών νεότευκτων και τη συνεχή αύξηση της ζήτησης πετρελαίου.
Να σημειωθεί ότι η κατανάλωση πετρελαίου της Κίνας μειώθηκε κατά 0,6% το 2022 στα 14,44 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα κυρίως επειδή τα lockdown σε εθνικό επίπεδο της πολιτικής μηδενικής Covid αποδεκάτισαν τη ζήτηση πετρελαίου. Αλλά καθώς η χώρα βγήκε από την πολιτική του μηδενικού Covid και σταμάτησε τα lockdown από τις αρχές Δεκεμβρίου του 2022, η συνολική ζήτηση πετρελαίου της Κίνας άρχισε να ανακάμπτει. Αναλυτές και έμποροι αναμένουν, σύμφωνα με τον Xclusiv, ότι η ζήτηση πετρελαίου θα φτάσει τα 15,18 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα το 2023, 5,1% υψηλότερα από ότι το 2022. Ωστόσο δεν θα είναι μόνο οι Κινεζικές εισαγωγές που θα στηρίζουν την αγορά των δεξαμενοπλοίων. Θετικό ρόλο θα παίξουν και οι κινεζικές εξαγωγές προϊόντων πετρελαίου. Η China National Petroleum Corporation αναμένει ότι οι αυξημένες εξαγωγές προϊόντων πετρελαίου που ξεκίνησαν εντός του 2022 θα συνεχίσουν αμετάβλητες το 2023.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.