
Την επιτυχή παραλαβή των 3 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Asterios», «Adamastos» και «Aias», από το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd., στη Νότια Κορέα, ανακοίνωσε η Capital-Executive Ship Management Corp.
Τα τρία πλοία διαθέτουν χωρητικότητα 1.827 TEU, με εξοπλισμό 355 ψυκτικών εμπορευματοκιβωτίων το καθένα και αποτελούν τα πρώτα από τα συνολικά εννέα πλοία ίδιου τύπου που θα παραλάβει η εταιρεία.
Νέα χρονοναύλωση της CPLP για το Akadimos
«Πράσινα» χαρακτηριστικά
Μέσω βελτιστοποιημένων γραμμών κύτους και της χρήσης τεχνολογιών αιχμής με στόχο τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 1.827 TEU «Asterios» «Adamastos» και «Aias» έχουν τη δυνατότητα να επιτύχουν έως και 65% χαμηλότερη ενεργειακή κατανάλωση σε σύγκριση με ομοειδή πλοία παλαιότερης τεχνολογίας. Παράλληλα, ανταποκρίνονται στις πιο σύγχρονες απαιτήσεις της νομοθεσίας, με 80% χαμηλότερες εκπομπές NOx, ενώ διαθέτουν τη δυνατότητα αξιοποίησης και υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως καύσιμο.
Σχετικά με την Capital-Executive Ship Management Corp.
Σχετικά με την Capital-Executive Ship Management Corp.: Η Capital-Executive Ship Management Corp. διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο 41 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 35 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 6 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου με συνολικό dwt 2,95 τόνων και συνολικό TEU 167.187. Ο στόλος υπό διαχείριση περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq, Capital Product Partners L.P.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.