Την επιτυχή παραλαβή των 3 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Asterios», «Adamastos» και «Aias», από το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd., στη Νότια Κορέα, ανακοίνωσε η Capital-Executive Ship Management Corp.
Τα τρία πλοία διαθέτουν χωρητικότητα 1.827 TEU, με εξοπλισμό 355 ψυκτικών εμπορευματοκιβωτίων το καθένα και αποτελούν τα πρώτα από τα συνολικά εννέα πλοία ίδιου τύπου που θα παραλάβει η εταιρεία.
Νέα χρονοναύλωση της CPLP για το Akadimos
«Πράσινα» χαρακτηριστικά
Μέσω βελτιστοποιημένων γραμμών κύτους και της χρήσης τεχνολογιών αιχμής με στόχο τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 1.827 TEU «Asterios» «Adamastos» και «Aias» έχουν τη δυνατότητα να επιτύχουν έως και 65% χαμηλότερη ενεργειακή κατανάλωση σε σύγκριση με ομοειδή πλοία παλαιότερης τεχνολογίας. Παράλληλα, ανταποκρίνονται στις πιο σύγχρονες απαιτήσεις της νομοθεσίας, με 80% χαμηλότερες εκπομπές NOx, ενώ διαθέτουν τη δυνατότητα αξιοποίησης και υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως καύσιμο.
Σχετικά με την Capital-Executive Ship Management Corp.
Σχετικά με την Capital-Executive Ship Management Corp.: Η Capital-Executive Ship Management Corp. διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο 41 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 35 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 6 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου με συνολικό dwt 2,95 τόνων και συνολικό TEU 167.187. Ο στόλος υπό διαχείριση περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq, Capital Product Partners L.P.
Latest News
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα στήριξης 107 πλημμυροπαθών
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία της Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κυρίας Μελίνας Τραυλού και της Προέδρου του Μαζί για το Παιδί, κυρίας Αλεξάνδρας Μαρτίνου
«Τρολάρουν» τη διεθνή ναυτιλία οι Χούθι - Κάνουν συνέδριο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας
Οι Χούθι ζητούν από τον διεθνή ναυτιλιακή έκδοση Tradewinds να καταθέσει ιδέες για το περιεχόμενο του σεμιναρίου