Την επιτυχή παραλαβή των 3 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Asterios», «Adamastos» και «Aias», από το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd., στη Νότια Κορέα, ανακοίνωσε η Capital-Executive Ship Management Corp.
Τα τρία πλοία διαθέτουν χωρητικότητα 1.827 TEU, με εξοπλισμό 355 ψυκτικών εμπορευματοκιβωτίων το καθένα και αποτελούν τα πρώτα από τα συνολικά εννέα πλοία ίδιου τύπου που θα παραλάβει η εταιρεία.
Νέα χρονοναύλωση της CPLP για το Akadimos
«Πράσινα» χαρακτηριστικά
Μέσω βελτιστοποιημένων γραμμών κύτους και της χρήσης τεχνολογιών αιχμής με στόχο τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 1.827 TEU «Asterios» «Adamastos» και «Aias» έχουν τη δυνατότητα να επιτύχουν έως και 65% χαμηλότερη ενεργειακή κατανάλωση σε σύγκριση με ομοειδή πλοία παλαιότερης τεχνολογίας. Παράλληλα, ανταποκρίνονται στις πιο σύγχρονες απαιτήσεις της νομοθεσίας, με 80% χαμηλότερες εκπομπές NOx, ενώ διαθέτουν τη δυνατότητα αξιοποίησης και υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως καύσιμο.
Σχετικά με την Capital-Executive Ship Management Corp.
Σχετικά με την Capital-Executive Ship Management Corp.: Η Capital-Executive Ship Management Corp. διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο 41 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 35 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 6 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου με συνολικό dwt 2,95 τόνων και συνολικό TEU 167.187. Ο στόλος υπό διαχείριση περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq, Capital Product Partners L.P.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη