Ξενοδοχεία με all inclusive ή χωρίς επιλέγουν για να διαμείνουν στη χώρα μας περισσότεροι από έξι στους δέκα τουρίστες. Αν και τα τελευταία χρόνια η βραχυχρόνια μίσθωση έχει μπει για τα καλά στις συνήθειες των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα, διαμονή σε ξενοδοχείο all inclusive ή μη επιλέγει το 62,5% ενώ κάποιο κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb) το 19,9%.

Οι περισσότεροι (52,8%)τουρίστες έχουν εισόδημα μεταξύ 15.000-50.000 ευρώ και δαπανούν λίγο περισσότερα από 200 ευρώ την ημέρα ανά άτομο με μόλις το 15% της δαπάνης αυτής να αφορά την εστίαση και αγορές από εμπορικά καταστήματα.

Κρουαζιέρα: Στο 1,1 δισ. ευρώ τα έσοδα για την χώρα μας

Πιο «καλοί» θεωρούνται οι Αμερικανοί με 232 ευρώ ημερήσια δαπάνη, ενώ πιο συγκρατημένοι οι Ιταλοί με 166 ευρώ την ημέρα.

Η υψηλότερη δαπάνη σε αγορές καταγράφεται στην Κρήτη με 26 ευρώ ημερήσια κατά κεφαλήν δαπάνη, με τους Αμερικανούς να σημειώνουν την ισχυρότερη ροπή κατανάλωσης με 21 ευρώ την ημέρα ανά άτομο.

Ο τουρισμός

Η πλειονότητα των επισκεπτών στη χώρα μας διαμένει πάνω από τέσσερις ημέρες, με το 56% να έχει διάρκεια παραμονής από 4 έως 7 ημέρες και το 32,7% περισσότερο από μία εβδομάδα.

Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΙΝΕΜΥ – ΕΣΕΕ).

Σε ποσοστό 93% οι Γερμανοί και οι Ιταλοί εμφανίζονται πιο ικανοποιημένοι από την ποικιλία των προϊόντων που βρίσκουν, ενώ λιγότερο ικανοποιημένοι εμφανίζονται οι Αμερικανοί (83,5%). Υψηλότερης αξίας αγορές κάνουν όσοι διαμένουν σε all inclusive και σε ξενοδοχεία, καθώς μπορούν καλύτερα να προϋπολογίσουν τα έξοδά τους, όπως τουρίστες ηλικίας μεταξύ 35-44 ετών.

Οσο για την υψηλότερη ατομική δαπάνη, συναντάται στην Κρήτη (238 ευρώ), ενώ η χαμηλότερη στην Αθήνα (165 ευρώ).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Δήμος Αθηναίων: Τι έδειξε η Μελέτη Φέρουσας Τουριστικής Ικανότητας για την πίεση των υποδομών της Αθήνας από την αύξηση του τουρισμού
Τουρισμός |

Τι έδειξε η Μελέτη Φέρουσας Τουριστικής Ικανότητας για την πίεση των υποδομών της Αθήνας από την αύξηση του τουρισμού

«Είναι ξεκάθαρο ότι η ελληνική πρωτεύουσα θα πρέπει να υιοθετήσει πολιτικές και πρακτικές σαν να είχε υπερτουρισμό χωρίς να έχει, ώστε να μη γίνει “θύμα” της επιτυχίας της»