
Ξενοδοχεία με all inclusive ή χωρίς επιλέγουν για να διαμείνουν στη χώρα μας περισσότεροι από έξι στους δέκα τουρίστες. Αν και τα τελευταία χρόνια η βραχυχρόνια μίσθωση έχει μπει για τα καλά στις συνήθειες των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα, διαμονή σε ξενοδοχείο all inclusive ή μη επιλέγει το 62,5% ενώ κάποιο κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb) το 19,9%.
Οι περισσότεροι (52,8%)τουρίστες έχουν εισόδημα μεταξύ 15.000-50.000 ευρώ και δαπανούν λίγο περισσότερα από 200 ευρώ την ημέρα ανά άτομο με μόλις το 15% της δαπάνης αυτής να αφορά την εστίαση και αγορές από εμπορικά καταστήματα.
Κρουαζιέρα: Στο 1,1 δισ. ευρώ τα έσοδα για την χώρα μας
Πιο «καλοί» θεωρούνται οι Αμερικανοί με 232 ευρώ ημερήσια δαπάνη, ενώ πιο συγκρατημένοι οι Ιταλοί με 166 ευρώ την ημέρα.
Η υψηλότερη δαπάνη σε αγορές καταγράφεται στην Κρήτη με 26 ευρώ ημερήσια κατά κεφαλήν δαπάνη, με τους Αμερικανούς να σημειώνουν την ισχυρότερη ροπή κατανάλωσης με 21 ευρώ την ημέρα ανά άτομο.
Ο τουρισμός
Η πλειονότητα των επισκεπτών στη χώρα μας διαμένει πάνω από τέσσερις ημέρες, με το 56% να έχει διάρκεια παραμονής από 4 έως 7 ημέρες και το 32,7% περισσότερο από μία εβδομάδα.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΙΝΕΜΥ – ΕΣΕΕ).
Σε ποσοστό 93% οι Γερμανοί και οι Ιταλοί εμφανίζονται πιο ικανοποιημένοι από την ποικιλία των προϊόντων που βρίσκουν, ενώ λιγότερο ικανοποιημένοι εμφανίζονται οι Αμερικανοί (83,5%). Υψηλότερης αξίας αγορές κάνουν όσοι διαμένουν σε all inclusive και σε ξενοδοχεία, καθώς μπορούν καλύτερα να προϋπολογίσουν τα έξοδά τους, όπως τουρίστες ηλικίας μεταξύ 35-44 ετών.
Οσο για την υψηλότερη ατομική δαπάνη, συναντάται στην Κρήτη (238 ευρώ), ενώ η χαμηλότερη στην Αθήνα (165 ευρώ).


Latest News

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας