Νέο εργοστάσιο αποφάσισε να ανεγείρει στη Σαγκάη η αυτοκινητοβιομηχανία του Ιλον Μασκ, Tesla, προκειμένου να κατασκευάζει το προϊόν αποθήκευσης ενέργειας Megapack, ανέφερε την Κυριακή το κινεζικό κρατικό μέσο ενημέρωσης Xinhua.
Το Megapack αποθηκεύει ενέργεια εξαλείφοντας την ανάγκη για σταθμούς παραγωγής με φυσικό αέριο και βοηθώντας στην αποφυγή διακοπών. Κάθε μονάδα μπορεί να αποθηκεύσει πάνω από 3 MWh ενέργειας—αρκετή ενέργεια για να τροφοδοτήσει κατά μέσο όρο 3.600 σπίτια για μία ώρα.
Βιώσιμη ενέργεια: Πώς θα έχουμε πλήρως «καθαρή» ενέργεια σε 20 χρόνια
Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να ξεκινήσει την κατασκευή του εργοστασίου στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, και την παραγωγή στο δεύτερο τρίμηνο του 2024, σύμφωνα με το Xinhua που κάλυψε τη σχετική τελετή υπογραφής της συμφωνίας στη Σαγκάη.
10.000 μονάδες Megapack ετησίως
Συμπληρώνοντας ένα τεράστιο υφιστάμενο εργοστάσιο στη Σαγκάη που κατασκευάζει ηλεκτρικά οχήματα, το νέο εργοστάσιο θα παράγει αρχικά 10.000 μονάδες Megapack ετησίως, ίσες με περίπου 40 γιγαβατώρες αποθήκευσης ενέργειας, που θα πωλούνται παγκοσμίως.
Με το νέο εργοστάσιο στη Σαγκάη, η Tesla θα εκμεταλλευτεί την κορυφαία αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών της Κίνας για να αυξήσει την παραγωγή και να μειώσει το κόστος των μονάδων μπαταριών ιόντων λιθίου Megapack για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση αποθήκευσης ενέργειας παγκοσμίως, καθώς ο κόσμος στρέφεται στη χρήση περισσότερης ανανεώσιμης ενέργειας.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων της Τesla προκύπτει από την παραγωγή και πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά ο Μασκ έχει δεσμευτεί να αναπτύξει και άλλους τομείς όπως η ηλιακή ενέργεια και αποθήκευση ενέργειας μέσω μπαταριών, ώστε να αποφέρουν αμφότερες ανάλογο ποσοστό εσόδων.
Ο κινεζικός γίγαντας μπαταριών CATL ενισχύει επίσης τις συνεργασίες του με πελάτες, συμπεριλαμβανομένης της Tesla, για προμήθειες μπαταριών αποθήκευσης ενέργειας, τις οποίες ο πρόεδρός του Robin Zeng περίμενε να έχει μεγαλύτερη αγορά από τις μπαταρίες που τροφοδοτούν ηλεκτρικά οχήματα.
Η Tesla διαθέτει επί του παρόντος ένα εργοστάσιο κατασκευής Megapack στο Λάθροπ της Καλιφόρνια, το οποίο έχει τη δυνατότητα παραγωγής 10.000 Megapacks ετησίως.
Η εταιρεία ξεκίνησε να παράγει αυτοκίνητα Model 3 στη Σαγκάη το 2019 και τώρα είναι σε θέση να παράγει 22.000 οχήματα την εβδομάδα.
Η Tesla σχεδίαζε να επεκτείνει το Gigafactory Shanghai, το πιο παραγωγικό εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων της, για να προσθέσει ετήσια δυναμικότητα 450.000 μονάδων, ανέφερε το Reuters τον περασμένο Μάιο. Ωστόσο, είχε αντιμετωπίσει την αύξηση των αποθεμάτων της σε οχήματα στη Σαγκάη καθώς η ζήτηση άρχισε να αποδυναμώνεται το τρίτο τρίμηνο, οδηγώντας σε επιθετικές μειώσεις τιμών στις μεγάλες αγορές της παγκοσμίως τον Ιανουάριο.
Η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, επιβραδύνθηκε στο 20,8% τους πρώτους δύο μήνες του 2023, από 150% την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.
Latest News
Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα
SOS από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές πλαστικών - «Πνίγουν» τις επιχειρήσεις οι κανονισμοί
Τα πλαστικά είναι ο τελευταίος μεταποιητικός τομέας στην ήπειρο που συρρικνώνεται παρά την παγκόσμια ανάπτυξη
«Νεκρός» ο στόχος για το κλίμα - Πώς ο Τραμπ θα «επιβαρύνει» τον πλανήτη με 0,04 βαθμούς Κελσίου
Tο 2024 είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι η πρώτη μεμονωμένη χρονιά πάνω από το όριο των 1,5o C - Χωρίς χαραμάδα αισιοδοξίας η COP29
Τα σχέδια της Masdar για off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά σε Ελλάδα και Ισπανία – Ο «άσος» της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Ο COO της Masdar Abdulaziz Alobaidli, στη διάρκεια εκδήλωσης της ΕΔΕΥΕΠ στο πλαίσιο της COP29 μίλησε για τα πλάνα επενδύσεων
Διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον στα υπεράκτια αιολικά πάρκα της Ελλάδας
Η προοπτική της Ελλάδας στο πλαίσιο της φετινής Διάσκεψης Κορυφής του ΟΗΕ για το Κλίμα, COP29 - Το επενδυτικό ενδιαφέρον
Η δημιουργική ασάφεια της COP29 - Τι είναι το... NCQG και τι προσδοκούν οι φτωχές χώρες
Το πιο δύσκολο ζήτημα που αντιμετωπίζουν οι διαπραγματεύσεις για το κλίμα στην COP29 είναι ο «νέος συλλογικός ποσοτικός στόχος»
Ρήγας (Energean): Η αποθήκευση CO2 είναι μια λύση για να επιβιώσουν οι βιομηχανίες
Η μεγάλη επένδυση στον Πρίνο με την ασφαλή αποθήκευση CO2 θα διατηρήσει τη βιομηχανική δραστηριότητα στον Κόλπο της Καβάλας για τις επόμενες δεκαετίες, είπε ο Μαθιός Ρήγας
ΔΕΗ blue: Τοποθέτηση 90 φορτιστών στις εγκαταστάσεις της L’Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Οι υπάλληλοι και οι επισκέπτες της L’Οreal που κατέχουν ηλεκτρικά οχήματα έχουν τη δυνατότητα να τα φορτίσουν με φορτιστές τελευταίας γενιάς
«Χρέος έναντι φύσης» – Λύση ή αλχημεία για την προστασία του απειλούμενου περιβάλλοντος του πλανήτη;
Πώς το χρέος των φτωχότερων και πιο ευάλωτων στην κλιματική κρίση χωρών μπαίνει στην «εξίσωση» για το κλίμα
Νέα «όπλα» της ΔΕΗ για την πράσινη μετάβαση – Οι μονάδες «Peakers» και τα «Pumped Hydro»
Η ΔΕΗ, όπως ανακοίνωσε ο CEO Γ. Στάσσης, στην τριετία 2025 -2027 θα εκτελέσει έργα ευέλικτης ηλεκτροπαραγωγής ισχύος 1,8 GW