
Όλα τα στοιχεία των προκρατήσεων και κρατήσεων αλλά και η επιβατική κίνηση του πρώτου τριμήνου, δείχνουν ότι το 2023 θα εξελιχθεί καλύτερα από το εξαιρετικό τουριστικά 2022, σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια.
Ενδεικτικό είναι ότι σύμφωνα με τον Εθνικό Οργανισμό Συντονισμού Πτήσεων, στις αφίξεις αεροσκαφών υπολογίζεται αύξηση +8,8% και +16,1% σε σχέση με το 2022 και το 2019 αντίστοιχα, ενώ οι θέσεις επιβατών θα αυξηθούν κατά 18% σε σχέση με το 2022 και +31% συγκριτικά με το 2019.
Επίσης τα διαθέσιμα στοιχεία στην κρουαζιέρα- και ειδικότερα στο homeporting που είναι το σημαντικότερο- θα καταγραφεί νέο ρεκόρ +38% συγκριτικά με το 2022 και 15% αύξηση στον αριθμό των επιβατών. Επιπλέον, φέτος θα είναι ανοιχτές οι αγορές της Κίνας και της Αυστραλίας.
Τουρισμός: Φρενάρει η ανάκαμψη σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδας
Πολύ καλή είναι η εικόνα και για το Πάσχα, με τις πληρότητες στους δημοφιλείς προορισμούς να αγγίζουν ακόμα και το 100%, επεσήμανε ο υπουργός τουρισμού σε συνένετυξή του στο Πρώτο Θέμα.
«Πιστεύω ότι θα είναι ένα Πάσχα με πολλά χαμόγελα για τον Τουρισμό που για το 2023 ήδη έχει ανοδική τάση. Το είδαμε από νωρίς, από τις γιορτές των Χριστουγέννων και τα τριήμερα της Καθαράς Δευτέρας και της 25ης Μαρτίου καθώς οι πληρότητες σε όλους τους δημοφιλείς προορισμούς άγγιξαν το 100%. Την ίδια και ακόμα καλύτερη εικόνα έχουμε για το Πάσχα με επιπλέον δεδομένο ότι άνοιξε από τις αρχές Μαρτίου η τουριστική περίοδος με μαζικές αφίξεις ξένων ταξιδιωτών. Επίσης συνεχίζεται το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» με χιλιάδες Έλληνες που αξιοποιούν αυτή την περίοδο τις άυλες ψηφιακές κάρτες τους, για ολιγοήμερες διακοπές» δήλωσε ο υπουργός.
Για την επιμήκυνση της σεζόν τόνισε ότι ήταν ένα μεγάλο στοίχημα το οποίο κερδήθηκε.
Όπως επεσήμανε η τουριστική περίοδος ξεκίνησε τον Μάρτιο με τις απευθείας πτήσεις από τις ΗΠΑ, οι οποίες μάλιστα επεκτάθηκαν μέχρι τον Ιανουάριο του 2023 και επανεκκίνησαν 2 μήνες μετά, ενώ μέχρι τον Ιανουάριο επιμηκύνθηκε και η κρουαζιέρα.
«Η Αθήνα δεν σταμάτησε να υποδέχεται ταξιδιώτες ακόμα και στην καρδιά του χειμώνα. Οι 12μηνες καμπάνιες του ΕΟΤ, η προβολή νέων εναλλακτικών προορισμών, η ανάδειξη θεματικών τουριστικών προϊόντων, η προώθηση του city break και η συμφωνία με αεροπορικές εταιρείες για απευθείας πτήσεις off season, οδήγησαν στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου» είπε ο κ. Κικίλιας, υπογραμμίζοντας ότι πλέον η Ελλάδα έχει τουρισμό τους 10 μήνες του χρόνου και τώρα στόχος είναι να αποτελεί προορισμό για όλο το έτος.
Σε ερώτηση σχετικά με τα ζητήματα του Υπουργείου Τουρισμού την επόμενη ημέρα των εκλογών, απάντησε ότι τόσο στη δική του αντίληψη όσο και στην αντίληψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, το Υπουργείο Τουρισμού είναι ένα Αναπτυξιακό-Οικονομικό Υπουργείο, καθώς παράγει έσοδα του 25% του ΑΕΠ και αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας . “Ευτυχώς, και το λέω με πολύ μεγάλη ικανοποίηση , υπάρχει συνέχεια από τη μία κυβέρνηση στην άλλη κι από τον έναν Υπουργό στον άλλον. Η διαχρονική τοξικότητα της πολιτικής αντιπαράθεσης δεν χαρακτηρίζει αυτό το χώρο, όπου νομίζω ότι έχουμε ένα είδος εθνικής συνεννόησης” σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού.


Latest News

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους

Γιατί οι Ευρωπαίοι ακυρώνουν τα ταξίδια στις ΗΠΑ
Οι διεθνείς επισκέπτες μένουν μακριά καθώς αυξάνεται η πολιτική και οικονομική ένταση

Τι συμβαίνει με το ξενοδοχείο «Πεντελικόν» και τις επενδύσεις Δουζόγλου
To 2022 η διεθνής αλυσίδα Hilton και το επενδυτικό «όχημα» SCD Group LTD του κ. Δουζόγλου, συμφώνησαν να συνεργαστούν στο ιστορικό Πεντελικόν της Κηφισιάς

Πού θα ταξιδέψουν οι Έλληνες το Πάσχα - Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί
Τι δείχνουν τα στοιχεία της FedHATTA για τις κρατήσεις το Πάσχα