
«Τραγωδία» είναι η λέξη που χρησιμοποίησε ο Πρόεδρος του Ομίλου Ευγενίδη Λεωνίδας Δημητριάδης Ευγενίδης, για να περιγράψει την εικόνα που παρουσιάζει το καθεστώς δρομολογήσεων και επιδοτήσεων στην ελληνική ακτοπλοΐα.
Μιλώντας σε συνέδριο για τις μεταφορές ο κ. Ευγενίδης, που δρομολογεί φέτος στις Δυτικές Κυκλάδες το επιβατηγό–οχηματαγωγό «Άνεμος», χαρακτήρισε την όλη εικόνα «ως «τραγωδία» και πρόσθεσε ότι «είναι πολύ αποθαρρυντική και θλιβερή η εικόνα».
Minoan Lines: Το Kydon Palace δρομολογήθηκε στη γραμμή Ηγουμενίτσα – Μπρίντιζι
«Αυτή τη στιγμή υπάρχουν νησιά που για τεχνικούς λόγους δεν έχουν δρομολόγια. Επίσης εγκρίνονται δρομολόγια σε πλοία τα οποία ποτέ δεν θα δρομολογηθούν αλλά στόχο έχουν να μπλοκάρουν τις γραμμές σε άλλους. Έχει ξεχειλώσει η έννοια της τακτικής και έκτακτης δρομολόγησης. Πώς δίνονται οι επιδοτήσεις, ποια είναι τα κριτήρια; Εγώ ξέρω ένα πράγμα: η επιδότηση δίνεται για την κοινωνική συνοχή, τα συμβατικά πλοία τα οποία θα καλύπτουν 12 μήνες τις ανάγκες των νησιών. Θέλω να καταλάβω ποια είναι η οπτική, με τις οποίες αποφασίζουμε και δίνουμε επιδοτήσεις, γιατί αυτό το νησί και όχι το άλλο, είπε ο κ. Ευγενίδης και ζήτησε ένα νέο θεσμικό πλαίσιο και μια εκ βάθρων αναδιάρθρωση και μια σωστή θεσμική αντιμετώπιση.
Έφερε μάλιστα ένα παράδειγμα λέγοντας ότι δεν μπορεί μία νταλίκα να πάει από τη Σίφνο στη Σύρο γιατί το Υπουργείο επέλεξε να επιδοτήσει για την ενδοκυκλαδική συγκοινωνία ταχύπλοο και όχι το συμβατικό πλοίο
Από την πλευρά ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) κ. Σπύρος Πασχάλης σχολίασε με νόημα ότι το νομοθετικό πλαίσιο εφόσον τηρούνταν και ερμηνεύονταν σωστά δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Όμως το πλαίσιο δίνει την απόλυτη εξουσία στον υπουργό οποίος βρίσκεται ανάμεσα σε μια σύγκρουση συμφερόντων και πρέπει να κάνει τις επιλογές του.
Ο κ. Ευγενίδης αναφέρθηκε και στην έλλειψη ναυτικών στην ακτοπλοΐα σημειώνοντας ότι φέτος διαπιστώνουμε μια τεράστια έλλειψη πληρωμάτων. Δεν μπορούμε στην ακτοπλοΐα να βρούμε πληρώματα, είπε κ. Ευγενίδης για να συμφωνήσει και ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ. Σπύρος Πασχάλης ο οποίος συμπλήρωσε ότι όντως αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα.


Latest News

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες

Παρέμβαση Κικίλια για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Σκέψεις για έκδοση εκπτωτικού κουπονιού που θα απευθύνεται στη «λαϊκή οικογένεια και τη μεσαία τάξη» ώστε να μην επιβαρυνθεί από τις αυξήσεις

Η Attica Group ανακοίνωσε πασχαλινές προσφορές για οικογένειες και παρέες 3-5 ατόμων
Έκπτωση 20% για όλους τους προορισμούς από και προς Πειραιά με Ι.Χ. αυτοκίνητο από την Attica Group