
Με τις πωλήσεις των κοσμημάτων και των ρολογιών να καταγράφουν σημαντική άνοδο το 2022 (+26,7% σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ), καλύπτοντας τις απώλειες της πανδημίας, τόσο τα luxury brands όσο και εκείνα της προσιτής πολυτέλειας δίνoυν τη ψήφο τους στην ελληνική αγορά και επενδυτικά.
Η γνωστή δανική εταιρεία κοσμημάτων Pandora A/S πριν λίγες ημέρες προχώρησε στη σύσταση θυγατρικής στην Ελλάδα, κίνηση που υποδηλώνει τις αναπτυξιακές προοπτικές που διαβλέπει στην εγχώρια αγορά σε συνδυασμό με τις αυξημένες τουριστικές ροές.
Λαλαούνης: Λαμπερά κέρδη και double στις πωλήσεις
Η Pandora Greece, η ελληνική θυγατρική της Pandora Α/S, που σχεδιάζει, κατασκευάζει και εμπορεύεται χειροποίητα και μοντέρνα κοσμήματα σε προσιτές τιμές, συστάθηκε στις 21 Μαρτίου με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 25.000 ευρώ, διαιρούμενο σε 25.000 μετοχές ονομαστικής αξίας 1 ευρώ έκαστη, το οποίο θα καταβληθεί ολοσχερώς από τη μητρική εταιρεία.
Οι Peter Ring, πρόεδρος, Massimo Basei διευθύνων σύμβουλος και ο Martino Giuseppe Mauro Pessina, απαρτίζουν το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο, ενώ η θητεία του ορίστηκε στα έξι έτη.
Παρουσία από το 2006
Τα κοσμήματα Pandora έχουν παρουσία στην ελληνική αγορά εδώ και 17 χρόνια.
Αποκλειστικός αντιπρόσωπος σε Ελλάδα και Κύπρο της δανικής εταιρείας κοσμημάτων είναι η εταιρεία «Μαραγκουδάκη Ελευθερία Μονοπρόσωπη Ι.Κ.Ε.» με κύκλο εργασιών 12,2 εκατ. ευρώ κατά την οικονομική χρήση του 2021 και κέρδη προ φόρων 2,5 εκατ. ευρώ.
Προς το παρόν πάντως δεν έχει γνωστοποιηθεί εάν η συνεργασία των δύο πλευρών θα διαφοροποιηθεί.
Με βάση τα όσα αναφέρονται στην ιστοσελίδα του brand, έχει αναπτύξει δίκτυο 13 concept stores με παρουσία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Μύκονο, Λάρισα και Πάτρα.
Ρεκόρ πωλήσεων
Το 2022 τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 13% στα 26,5 δισ. κορώνες Δανίας (3,8 δισ. δολάρια) σε σύγκριση με 23,4 δισ. κορώνες Δανίας (3,4 δισ. δολάρια) το 2021, καταγράφοντας ρεκόρ.
Η αύξηση των οργανικών πωλήσεων πέρσι ανήλθε στο 7% σε ετήσια βάση από 23% το 2021.
Για εφέτος η διοίκηση αναμένει οι οργανικές πωλήσεις της εταιρείας να κυμανθούν από -3% έως +3%.
Ανατρέχοντας στην περσινή χρονιά, και ιδιαίτερα στο τέταρτο τρίμηνο, ο διευθύνων σύμβουλος Alexander Lacik δήλωσε: «Κλείσαμε το 2022 σε υψηλό επίπεδο. Παρά τη μακροοικονομική πίεση στους καταναλωτές και τους αντίθετους ανέμους του Covid-19 στην Κίνα, συνεχίζουμε να προσφέρουμε σταθερή ανάπτυξη έναντι των προπανδημικών επιπέδων».
Από ένα μικρό κοσμηματοπωλείο στην Κοπεγχάγη σε 100 χώρες
Η ιστορία του γνωστού lovebrand ξεκινά το 1982 όταν ο Δανός χρυσοχόος Per Enevoldsen και τότε σύζυγός του, Winnie Enevoldsen, άρχισαν να εισάγουν χειροποίητα κοσμήματα από την Ταϊλάνδη.
Μέσα στα επόμενα χρόνια το μικρό κοσμηματοπωλείο μετατρέπεται σε εταιρεία και στρέφεται στο κομμάτι της χονδρικής πώλησης.
Το 1989 η παραγωγή μεταφέρεται στην Ταϊλάνδη, ενώ η εταιρεία επεκτείνει τις πωλήσεις της σε νέες αγορές, όπως οι ΗΠΑ, η Γερμανία και η Αυστραλία.
Σήμερα, με έδρα την Κοπεγχάγη και 4 παραγωγικές εγκαταστάσεις στην Ταϊλάνδη, η Pandora σχεδιάζει, κατασκευάζει και εμπορεύεται χειροποίητα κοσμήματα σε περισσότερες από 100 χώρες.
Η εταιρεία έχει σήμερα 32.000 υπαλλήλους και περισσότερα από 6.500 σημεία πώλησης, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 2.500 concept stores.
Από το 2010 η εταιρεία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο NASDAQ OMX της Κοπεγχάγης.


Latest News

Μπροστά στην «τέλεια καταιγίδα» τα σούπερ μάρκετ - Τι φέρνει η συρρίκνωση των κερδών
Τι συμβαίνει με τους λιανέμπορους σε Ευρώπη και ΗΠΑ - Οι νέοι στόχοι των σούπερ μάρκετ και το «ιερό δισκοπότηρο» της αγοράς

Ασφαλιστικά μέτρα κατά της JP Morgan κατέθεσε ο Καρώνης – Τι επιδιώκει
Ο βρετανικός ιστότοπος sifted.eu αναφέρει πως ο διευθύνων σύμβουλος της Viva επιχειρεί να εμποδίσει την αμερικάνικη τράπεζα να προχωρήσει σε περαιτέρω αγωγές ή προσπάθειες εξαγοράς

Ανατροπή στα σούπερ μάρκετ μετά από 30 χρόνια – Το φρένο στις προσφορές και η δύναμη πυρός του 1 δισ.
Νέο τοπίο στις προσφορές – Η στρατηγική των πολυεθνικών και ο ανταγωνισμός των σούπερ μαρκετ – Πάνω από 4.000 κωδικοί σε έκπτωση

Το «σαφάρι» για νέες IPOs πάει… Θεσσαλία – Αντίστροφη μέτρηση για Φάις και Qualco
Εκδήλωση στην Λάρισα πραγματοποιεί στις 12 Μαρτίου το Χρηματιστήριο Αθηνών – Κεντρικός ομιλητής ο CEO της Aktor Αλέξανδρος Εξάρχου – Όλες οι λεπτομέρειες για την IPO του ομίλου Φάις

Τα σινεμά που έγιναν σούπερ μάρκετ – Από το Μενίδι και την Καλλιθέα μέχρι τη Γλυφάδα και το Παγκράτι
Από κινηματογραφικές αίθουσες… σάλες με ράφια - Ποια σινεμά μετατράπηκαν σε καταστήματα Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl, My Market και Γαλαξίας

HELLENiQ ENERGY: Επεκτείνει τον Πολυχώρο Εκπαίδευσης Ευάλωτων Γυναικών του ΣΕΓΕ στη Θεσσαλονίκη
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας η HELLENiQ ENERGY ανέλαβε να ολοκληρώσει όλες τις απαιτούμενες εργασίες για την άρτια διαμόρφωση του Κέντρου Ενδυνάμωσης Γυναικών “WEHub - Female Empowerment Hub” που λειτουργεί ο Σύνδεσμος

Ημέρα της Γυναίκας: H Alpha Bank στηρίζει την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομική ζωή
«Μαθήματα Οικονομίας», μια δράση ανοιχτή σε όλες τις γυναίκες

Viohalco: Οχυρωμένη στους δασμούς Τραμπ – Πώς ντύνει… με αλουμίνιο Porsche, Audi και BMW
Τα όπλα της Viohalco απέναντι στους δασμούς Τραμπ – Το κρυφό «διαμάντι» της Βουλγαρίας με νέα έργα σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
![Ξένες Άμεσες Επενδύσεις: Το πρόβλημα στην Ελλάδα – Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336.jpg)
Το πρόβλημα με τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις στην Ελλάδα - Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]
Τι δείχνει η ανάλυση για τις καθαρές Ξένες Άμεσες Επενδύσεις (ΞΑΕ) στην Ελλάδα από το ΚΕΠΕ ανά ομάδα κλάδων - Ποιοι έχουν την πρωτοκαθεδρία - Ποιες χώρες προτιμούν την Ελλάδα

Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Στην τελική ευθεία η Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης
Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει στις 12 και 13 Μαρτίου την πρώτη Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης στο Ηράκλειο